ගොසිප් සයිට් එකක් පටන් ගන්න හිතයි කලුවො..

brightice01

Junior member
  • Jan 31, 2022
    54
    85
    18
    ow..habai maasen deken hambakaranna hithan patan ganna epa.. Auruddakwath adinna puluwannam krpn.. Anika thamai hosting walata wiyadam karanna kamathi naththan, tools walata wiyadam krnna kamathi naththan eeth krnna epa.. Godak un hithan inne online hoyaddi okkoma free tools walin krgnna thiyenna oone kiyala.. Payoneer ekatawath fee ekak denna kamathi nathi adu kule ontapanu vibes dena un inne.

    Work your ass off and build a site that generates at least a $50 per day.
    $50 is easy.
    Then build 10 sites like that. Then it's 500$ per day.
    Then hire people. Build more.

    Sounds cool but needs endless learning about SEO, making mistakes, failures.
    Machn guide ekk hari resources tikk kypnko pluwn nn. Social media wlin traffic generate krnna pluwnda site ekta.? Google eke rank wennama onida?
     
    • Like
    Reactions: Flappybird

    Flappybird

    Well-known member
  • Jun 17, 2018
    4,024
    6,816
    113
    Earth
    Machn guide ekk hari resources tikk kypnko pluwn nn. Social media wlin traffic generate krnna pluwnda site ekta.? Google eke rank wennama onida?
    Social media passe giyama wadak nane bn eekath job ekak wage wenawa ethakota.. Google rank wunama uba wada karanna oon naa free traffic ekak enawane.. hodama dee thamai seo paththa igana ganna eka..SEO wala pathi dekak thiynwa black hat and white hat. Black hat methods thamai oya quick traffic generate karala income ekak ganna eka. eekath aulak naa. habai long term hithanawanam white hat methods thamai mn recommend karanne. mn mul kaale igana gaththe Income School eke unge videos balala.
     

    baba-chuti

    Well-known member
  • Feb 27, 2017
    7,174
    10,032
    113
    Social media passe giyama wadak nane bn eekath job ekak wage wenawa ethakota.. Google rank wunama uba wada karanna oon naa free traffic ekak enawane.. hodama dee thamai seo paththa igana ganna eka..SEO wala pathi dekak thiynwa black hat and white hat. Black hat methods thamai oya quick traffic generate karala income ekak ganna eka. eekath aulak naa. habai long term hithanawanam white hat methods thamai mn recommend karanne. mn mul kaale igana gaththe Income School eke unge videos balala.
    ubta masekata keeyak set wenawada machan income eka
     

    UnorthodoxGovener

    Active member
  • Aug 14, 2024
    213
    146
    43
    ow..habai maasen deken hambakaranna hithan patan ganna epa.. Auruddakwath adinna puluwannam krpn.. Anika thamai hosting walata wiyadam karanna kamathi naththan, tools walata wiyadam krnna kamathi naththan eeth krnna epa.. Godak un hithan inne online hoyaddi okkoma free tools walin krgnna thiyenna oone kiyala.. Payoneer ekatawath fee ekak denna kamathi nathi adu kule ontapanu vibes dena un inne.

    Work your ass off and build a site that generates at least a $50 per day.
    $50 is easy.
    Then build 10 sites like that. Then it's 500$ per day.
    Then hire people. Build more.

    Sounds cool but needs endless learning about SEO, making mistakes, failures
    Advices walata thank you ❤
     

    Erzo

    Well-known member
  • Aug 4, 2018
    8,314
    9,487
    113
    Heaven :p
    ow..habai maasen deken hambakaranna hithan patan ganna epa.. Auruddakwath adinna puluwannam krpn.. Anika thamai hosting walata wiyadam karanna kamathi naththan, tools walata wiyadam krnna kamathi naththan eeth krnna epa.. Godak un hithan inne online hoyaddi okkoma free tools walin krgnna thiyenna oone kiyala.. Payoneer ekatawath fee ekak denna kamathi nathi adu kule ontapanu vibes dena un inne.

    Work your ass off and build a site that generates at least a $50 per day.
    $50 is easy.
    Then build 10 sites like that. Then it's 500$ per day.
    Then hire people. Build more.

    Sounds cool but needs endless learning about SEO, making mistakes, failures.
    500$ * 30 = 45lak monthly.

    Uba kotipathiyekne yako :shocked:
     
    • Like
    Reactions: Flappybird

    negombokollo

    Well-known member
  • Oct 8, 2012
    4,293
    4,091
    113
    500$ * 30 = 45lak monthly.

    Uba kotipathiyekne yako :shocked:
    මුනුත් ඔහොම වෙන්න ආසයි කියෙව්වට මෙතන 🤭🤭🤭🤭🤭.
    දැන් seo වැඩ අමාරුයි බං
    $50 per day ගන්න එකත් අමාරුයි මේ අවුරුදු දෙකේ වෙච්ච අප්ඩේට් එක්ක 🤭🤭🤭
    බැරිණම් නෑ බට් පට්ටම අමාරුයි 😁😁😁
     
    • Like
    Reactions: Flappybird

    nash95

    Well-known member
  • Apr 30, 2018
    4,128
    1,614
    113
    මුනුත් ඔහොම වෙන්න ආසයි කියෙව්වට මෙතන 🤭🤭🤭🤭🤭.
    දැන් seo වැඩ අමාරුයි බං
    $50 per day ගන්න එකත් අමාරුයි මේ අවුරුදු දෙකේ වෙච්ච අප්ඩේට් එක්ක 🤭🤭🤭
    බැරිණම් නෑ බට් පට්ටම අමාරුයි 😁😁😁
    Taro kiwua neda dawasata $50 hoyana hati
     
    • Haha
    Reactions: negombokollo

    Thu Nodakin

    Well-known member
  • Nov 25, 2016
    2,805
    4,934
    113
    මොන සයිට් හැදුවත් කමක් නෑ @scurvy දෙයියට කියල හදවාගෙන ඇඩ්මින් පැනල් එකට දෙයියත් දාගන්න ඕන. ok.
     
    • Haha
    Reactions: Flappybird

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    මන් වෙබ් සයිට්ස් හදන තරමක් හදල තියෙන්නෙ US target කරලා..
    මට හිතුනා නිකන් ආතල් එකට වගේ ලංකාව target කරල news type එකේ සයිට් එකක් පටන් ගන්න..සිංහලෙන්.
    පැයෙන් පැය අප්ඩේට් කරන එකක් නෙමෙයි සාමාන්‍යෙන් viral topics, search trends ඇතුලෙ එන ටොපික්ස් විතරයි දාන්නෙ..
    මේ දවස්වල ඡන්ද මගුල් google කරද්දි තමයි idea එක ආවෙ.

    මට නමක් තියනවා ඔලුවෙ.. ඒත් උබලගෙනුත් අහල බලන්න හිතුනා..
    හොඳ නමක් කියපන්කො ගොසිප් සයිට් එක්කට සෙට් වෙන.. කෙටි එකක්. ඔලුවෙ මතක හිටින එකක්..

    මන් මේ කල්පනා කරේ posh නමක් දානවද(brand ekak wage) නැත්තන් නිකන් ආතල් නමක් දාලා ගන්නවද කියලා
    fitadd.lk
     
    • Like
    Reactions: Flappybird