වනේ ගිජිදාය දුටුවොත් වනසාය, ළිඳේ පනිදාය වැටුණොත් ඌ කාය, අතකින් කර වැලකි, අතෙකින් දඬු බෑය, මරණ තුනක් ඇති මිනිහෙක් පැණි කෑයවැලලුවොත් කියනව ගෝට මුස්ලිම් උන්ට ඇඹරුනා කියල. බලෙන් පිච්චුවොත් ඒකටත් මොනවහරි කියනව.
හරි බන්. මාල දිවයිනේ උන්ට කෑමති නම් මෙහෙ එවුන් ගෙන්න ගන්න කියමු. යකෝ මිනිස්සුන්ගේ ජිවිත ආරක්ෂාවට වෑඩිය ලබ්බේ ආගමක් ලොකු වෙන්නේ කොහොමද? දෑන් එකෙක් කතා කරනවද පාන්ශුකූලේ නෑතිව පුච්චන එක ගෑන. මේක තමා නියම ආගමික අන්තවාදය... අන්තවාදීන්ට විතරයි පුලුවන් ආගමක තියෙන දෙයක් අන්ධව විශ්වාස කරන්න.. ඔය විදිහට තමා බහු විවාහ, ලමා විවාහ වගේ දේවලුත් එන්නේ. ඊලගට ශරියාත් ඕනේම කිව්වම මන්ගල සර් ගෑට ගහයි
For f*ck's sake. You are so narrow-minded. What I meant was In some cases WHO can make mistakes too.So, we Don't need to blindly follow their footsteps.so if that's the logic then we should completely ignore everything that WHO says right? why cherry-pick ?
inna bari nam yana eka hodayi.unta ona vidihata arabiyata gihn enna tiyenne.
-gota fan kenek nemeyi
Detectedමචන් අපි දැන්වත් පොඩ්ඩක් හිතන්න පටන් ගමු , රටවල් 189 ඕක කරන්න දෙනවනම් , COVID එලටම handle කරපු NEW ZEALAND පවා ඔය අපි කරන මොංගල් වැඩේ කරේ නැත්තම්, මෙතන සිංහල/මුස්ලිම් case එකක් නෙමේ තියෙන්නේ , කොටින්ම political game එකක් බන්, හම්බ case මොනා වුනත් ඔය කරන වැඩේ වැරදි බන් !
Ammo loku deyak yanna thibuna nam meh rate dan hema ekkagema hithata wairaya dala thiyenne politics game walata. Ara digana aluthgama kalabala mathakane mokuth nokarapu minissunta gahala gewal gini thiyala business gini thiyala palli gini thiyala minissu marsala. Okkoma kare api muslim una wereddata. Kandy seen ekak nam nikam kohewath giya waliyakata ahinsaka minissu wandi gewwe.
Ithin ara mongal set ekak gihin unta wechcha asadarane kiyala gihin awasthawadiyo tikakata set wela gihin bomba pupurawa gannawa. Apahu ithin ara nikam hitapu mokuth nokarapu un guti kanawa. Police army pawa samahara un muslim wirodi. Dan rate hema thissema thiyena prashnayak yata gahanna muslim case adinawa. Wadi kalayak yanna kalin myanmar wala muslim okkoma Maruws wage mehe th yaida danne naha. 2004 -2015 indala thamai meh seen patan gaththe Dan ivarayak naha. Heta anidda Mona weida kiyanna baha. Ohoma Hari inna tika kalekata paduwe ratakata gihin inna labunoth loku deyak. Koi welaweth meka sinhala rata. Tho thambiya hambaya arabiyata pala gagena aha ganne nathuwa.sinhale ara le meh, thahueed jamath arakai mekai minissunta mongal
නිකන් ඉල්ලන් කන්නේ මොකටද බන්.. වඩාත් ආරක්ෂාකාරීම ක්රමය අදාහනය කියලා හොදටම පේනකොට.. මොන මගුකටද වලලන්නේලොකු talks දුන්නට දැන් දැක්කනේ ලංකාවේ තත්වේ covid එක්ක , අපි අලුතෙන් දෙයක් හොයන්න ඔනෙ නැහැ , simply WHO කියන දේ කරොත් හරි අනිත් රටවල් වගේ
පෑණි තමා... මට හිතාගන්න බෑ බන් මේ එක එක හරක් ඈවිත් කියන කතා... ආගමයි මිනිස්සුන්ගේ ආරක්ෂාවයි පටලවගෙන තියෙන්නේ මේ ආණ්ඩුව.. එක එක වෙලාවට එක එක කතා කියනවා. දෑන් උසාවියෙන්ම තීරණයක් දුන්නා වෑලලිලි නෑ ආදාහනය පමණයි කියලා. එහෙම වෙලා තියෙද්දිත් වෙන මගුල් කතා කියනවා.. ඕන ගොනෙකුට තේරෙන්න ඕනේ ආදාහනය තමා ආරක්ශිතම ක්රමය කියලා. ඔය දෙවියෝ එන්නේ නෑ මෑරෙන්න යන එවුන් බේරන්න. එහෙව් එකේ අන්තවාදී විශ්වාසයක් උඩ රිස්ක් එකක් ගන්න දගලන්නේ මොන මගුලකටදපැණි බින්දුවක් මිනියෙ කටට දාල වැලලුවාම අවුලක් නෑලු
මුස්ලිම් අය මේ රටෙන් යවන එක පව් බන්.දුක නැද්ද උඹලට ඔය වගේ වැඩ කරන්නඉතින් හම්බයෝ ටික පටවමුකෝ මාලදිවයිනට . මෙහෙ තියන් හිටියා කියලා මොකෝ පට්ටි ගස්සන්න ද
කෝ මේ තවුහිද ජාමත් කොල්ල @89mora මෙන්න හඹයන් බේරා ගන්න එන්න
ඒ ඒ පක්ෂ, ඒ ඒ කණ්ඩායම් නියෝජනය කරමින් හෝ නොකරමින් වහල් කම් කරන සියලුම දෙනාට උපහාරයක්ම වේවා !!!!!!
mehema na machan. agama kiyanne mithyawak (religion is a myth). namuth awla thiyenna sinhalu unta benala kali meniyanta palathuru arana yanava. nanalath gonnu, sinhaluth gonnu eh hindai meh rata goda danna beriපෑණි තමා... මට හිතාගන්න බෑ බන් මේ එක එක හරක් ඈවිත් කියන කතා... ආගමයි මිනිස්සුන්ගේ ආරක්ෂාවයි පටලවගෙන තියෙන්නේ මේ ආණ්ඩුව.. එක එක වෙලාවට එක එක කතා කියනවා. දෑන් උසාවියෙන්ම තීරණයක් දුන්නා වෑලලිලි නෑ ආදාහනය පමණයි කියලා. එහෙම වෙලා තියෙද්දිත් වෙන මගුල් කතා කියනවා.. ඕන ගොනෙකුට තේරෙන්න ඕනේ ආදාහනය තමා ආරක්ශිතම ක්රමය කියලා. ඔය දෙවියෝ එන්නේ නෑ මෑරෙන්න යන එවුන් බේරන්න. එහෙව් එකේ අන්තවාදී විශ්වාසයක් උඩ රිස්ක් එකක් ගන්න දගලන්නේ මොන මගුලකටද
ගොඩක් හොද යෝජනාවක්. මාලදිවයින කියන්නේ බෞද්ධ රටක් .ඒක ලoකාවටයි අයිති ඉස්සර..මුස්ලිම් ආක්රමනිකයොයි ඕක අල්ලගත්තේ..මාලදිවයිනට නෙමේ අරාබියට යැව්වනම් ගොඩක් හොදයි.තාම බෞද්ධ පුරාවස්තු මාලදිවයිනේ තියනවා..inna bari nam yana eka hodayi.unta ona vidihata arabiyata gihn enna tiyenne.
-gota fan kenek nemeyi
ඔය තට්ටයත් නියම වහලෙක්
පොර ඇත්ත කියන ගමන් අතින් බොරු ටිකකුත් දානවා
69 ලක්ෂෙට බැන බැන වීඩියෝ දාන එක තමයි උගේ එකම රාජකාරිය
අනිවාර්යෙන් මා පිලිගන්නවා , නමුත් කතාව අහන්න