Mata penne 2-3yrs yanakota MR th GOTA gen....
ekko one na. danma kiyanna hoda na.


Mata penne 2-3yrs yanakota MR th GOTA gen....
ekko one na. danma kiyanna hoda na.


Only good muslim is a dead muslim
රෝසි ආච්චි;24940936 said:onna patan gannawa
After an election that saw #SriLanka vote along ethnic and religious lines like never before. Gota has chosen for today's inauguration a Buddhist temple with a stoopa built by a king who conquered the Tamils - in a clear message to Sinhalese nationalists. And to others


gu gehin inne unta dan karanna deyak na unta.Yeah maybe....
Eth machan jathi wade alla gaththoth eken wasu ganna un innawa.
E nisa parissamen wada karanna one GOTA.

අනේ බං වඳින්න ඕනේ තැන කියපන්, අසීමාන්තිකව පුක දීල ගෝටවත් මිනිස්සුන්ට මහින්ද වගේ එපා කරන්නේ නැතුව ඉඳහන්.
Ali Sabri want's to know your location



මෙකෙ දාල හැමිනෙන්න හදන්න එපා, අපිට ටිවි තියෙනවා.![]()


ගෝඨාභය රාජපක්ශ මැතිතුමා ජනාධිපති කලේ සිoහල මිනිස්සු, ඒක එතුමා පිලි ගත්ත,එච්චයි..මගේ ජාතිය ගැන මට කතා කරන්ඩ උබෙන් කිසිම අවසරයක් අවශ්ය නැ,සිoහල කියන වචනෙ දකිද්දි උබට රිදුන කියල මම මොනා කරන්ඩද..
gu gehin inne unta dan karanna deyak na unta.

රෝසි ආච්චි;24940994 said:
https://www.theguardian.com/world/2...as-ruthless-streak-led-him-to-power-sri-lanka
'The Terminator': how Gotabaya Rajapaksa's ruthless streak led him to power
Gotabaya Rajapaksa, the 70-year-old retired lieutenant colonel who will be Sri Lanka’s next president, has built his reputation on being efficient and ruthless, whether that was in his role in crushing the Tamil separatist movement, which kept Sri Lanka in civil war for 25 years, or through his urban development of the capital Colombo.
ගොටාබය රටේ හැමෝගෙම ජනාධිපති කියල එයාම කිව්වා ඒක නිසා පාන්කඩ හිකනල්ලුන්ගේ අදහස් වැඩක් නෑ. ජනාධිපති උනේ ගෝටා මිසක් උඹ නෙවයි
දුකයි තමයි දන්ඩියා.....මෙකෙ දාල හැමිනෙන්න හදන්න එපා, අපිට ටිවි තියෙනවා.![]()
පළවෙනි කතාවෙන්ම සිංහලයා උඩින්ම උස්සලා තිබ්බා. ආඩම්බරයි![]()

ow bn,awurudu gaanaka passe ohoma direct talk ekak dunne president kenek. my3 wage natta puke gahan inne ne ape gota. ඔව් හැමෝගෙම ජනාධිපති තමයි,ඒ කවුරු කැමති උනත් නැතත්... එතුමාව ජනාධිපති කරේ අහිoසක සිහල මිනිස්සුන්ගෙ චන්දෙන්, මම ජනාධිපති උනා වගේ තමයි මගේ චන්දෙන් පත් උන ජනාධිපති කෙනෙක් රාජ්ය පාලනය කරද්දි..
ඔව් හැමෝගෙම ජනාධිපති තමයි,ඒ කවුරු කැමති උනත් නැතත්... එතුමාව ජනාධිපති කරේ අහිoසක සිහල මිනිස්සුන්ගෙ චන්දෙන්, මම ජනාධිපති උනා වගේ තමයි මගේ චන්දෙන් පත් උන ජනාධිපති කෙනෙක් රාජ්ය පාලනය කරද්දි..
ow bn,awurudu gaanaka passe ohoma direct talk ekak dunne president kenek. my3 wage natta puke gahan inne ne ape gota.

එකෙන්ම එකෙක්න්ම..මේ සිoහලු රජ කරන යුගයයි..