එහෙනම් පුක නොදී ඉඳින්

උබ තමයි මෙතන පුක ඉරාගෙන දගලන්නෙ මම නෙමේ..ඔච්චර රිදෝ ගන්ඩ දෙයක් නැ උබල පැරදිලා ඉවරයි දැන් හිත හදාගෙන ලබන පාර උස්සහ කරපල්ල..![]()
යකෝ මන් චන්දේ දීපු අපේක්ෂකයා අද උදේ දිව්රුම් දුන්න, දැක්කේ නැද්ද?



උබ ලොල් සිරිකොතේ ලැට් හෝදන තෝ දුන්න ලොල් හිනා ගස්සල මරන්ඩද යන්නෙ..![]()


පුකෙන් නෙවෙයි පොන්ස් චන්දෙ දෙන්නේ, කිරියේ පුක දුන්නේ නැති උනාට චන්දෙ දෙන්න පුළුවන්
පල හුත්තො යන්ඩ අලියගෙ පුකේ ලැගල උන්න තොපි දෙනව පොහොට්ටුවට,
දන්න ලබ්බක් කියපන් පොන්ස්, අපිට තොපිට වගේ වහල් අයිතිකාරයෝ නෑ. හොඳම එකාට චන්දෙ දෙනවා මිසක්
පළවෙනි කතාවෙන්ම සිංහලයා උඩින්ම උස්සලා තිබ්බා. ආඩම්බරයි![]()

ඔව් ඔව් රනිලගෙ බෙට්ට ලොවාගෙන සජියගෙ පුක පස්සෙ දුවාපු තොපි තමයි චන්දෙ දුන්න අප පොන්ස් බොරු නොකිය..
සිංහල ජන්දය ඇති කියලා කිව්වා මට දිනන්න එතනම සිංහලයා දිනුම්..
ඕක බං ඔහොමයි කියල ඉඳල හරියන්නේ නෑ
1) සජිත් වගේ මරි මොංගල් ප්රතිවාදීන් හැමදාම ලැබෙන්නේ නෑ. කකුල් ඉඹින්න රෑට ගෙවල් වලට එන්න කතා කරන උන් එහෙමට ගොඩක් නෑනේ.
2) අවුරුදු පහක් එපාම කරපු විදිහට රට කරපු ආණ්ඩු බැක් කරන ප්රතිවාදීන් හැමදාම සෙට් වෙන්නෙත් නෑ
රට ඇතුලේ පිළිකා තියන් සිංහලු ගොඩ දායි කියල ඉන්න එක මෝඩ වැඩක් බං. සුළු ජාතික චන්ද ජාතිවාදී දේශපාලන පක්ෂ වලින් ගලවන්නම ඕනේ. මුස්ලිම් චන්ද නම් මුස්ලිම් කොන්ග්රස් දෙමල නම් TNA කියන එක කඩන්නම ඕනේ. උන්වත් ජාතික දේශපාලනේට ගේන්නම ඕනේ.
මේක කරනවා නම් කරන්න පුළුවන් එකම මිනිහ ගොටභය තමයි.
100% True.
මේ අවුරුදු පහේ ethnic devision එකට ප්රතිකර්මයක් නොකළොත් ආයෙ 2025හේ එනව මඩේ හිටෝපු ජනාධිපති කෙනෙක් සහ ආණ්ඩුවක්



රෝසි ආච්චි;24941498 said:fonsekata mokada danne na une![]()



ඕක බං ඔහොමයි කියල ඉඳල හරියන්නේ නෑ
1) සජිත් වගේ මරි මොංගල් ප්රතිවාදීන් හැමදාම ලැබෙන්නේ නෑ. කකුල් ඉඹින්න රෑට ගෙවල් වලට එන්න කතා කරන උන් එහෙමට ගොඩක් නෑනේ.
2) අවුරුදු පහක් එපාම කරපු විදිහට රට කරපු ආණ්ඩු බැක් කරන ප්රතිවාදීන් හැමදාම සෙට් වෙන්නෙත් නෑ
රට ඇතුලේ පිළිකා තියන් සිංහලු ගොඩ දායි කියල ඉන්න එක මෝඩ වැඩක් බං. සුළු ජාතික චන්ද ජාතිවාදී දේශපාලන පක්ෂ වලින් ගලවන්නම ඕනේ. මුස්ලිම් චන්ද නම් මුස්ලිම් කොන්ග්රස් දෙමල නම් TNA කියන එක කඩන්නම ඕනේ. උන්වත් ජාතික දේශපාලනේට ගේන්නම ඕනේ.
මේක කරනවා නම් කරන්න පුළුවන් එකම මිනිහ ගොටභය තමයි.



ඕක බං ඔහොමයි කියල ඉඳල හරියන්නේ නෑ
1) සජිත් වගේ මරි මොංගල් ප්රතිවාදීන් හැමදාම ලැබෙන්නේ නෑ. කකුල් ඉඹින්න රෑට ගෙවල් වලට එන්න කතා කරන උන් එහෙමට ගොඩක් නෑනේ.
2) අවුරුදු පහක් එපාම කරපු විදිහට රට කරපු ආණ්ඩු බැක් කරන ප්රතිවාදීන් හැමදාම සෙට් වෙන්නෙත් නෑ
රට ඇතුලේ පිළිකා තියන් සිංහලු ගොඩ දායි කියල ඉන්න එක මෝඩ වැඩක් බං. සුළු ජාතික චන්ද ජාතිවාදී දේශපාලන පක්ෂ වලින් ගලවන්නම ඕනේ. මුස්ලිම් චන්ද නම් මුස්ලිම් කොන්ග්රස් දෙමල නම් TNA කියන එක කඩන්නම ඕනේ. උන්වත් ජාතික දේශපාලනේට ගේන්නම ඕනේ.
මේක කරනවා නම් කරන්න පුළුවන් එකම මිනිහ ගොටභය තමයි.

