චන්ඩි_බස්රථ රියදුරාට හා කොන්දොස්තරට වැඩ &#3520

sanjaya1975

Well-known member
  • Sep 13, 2011
    2,258
    1,725
    113
    කව්ද එකෙක් දෙමලෙන් මොනවදෝ ලියලා මගේ රේප් කපල... මොනවද බං මේ ලියල තියෙන්නේ....

    චන්ඩි_බස්රථ රියදුරාට හා... 07-29-2016 03:05 PM போட்ஸா வெர்ட்டர்ட் கஃஹ்த்ஹ் ய்ட
     

    akilar25

    Well-known member
  • Feb 2, 2009
    39,230
    4,364
    113
    34
    Mozilla Firefox.
    කව්ද එකෙක් දෙමලෙන් මොනවදෝ ලියලා මගේ රේප් කපල... මොනවද බං මේ ලියල තියෙන්නේ....

    චන්ඩි_බස්රථ රියදුරාට හා... 07-29-2016 03:05 PM போட்ஸா வெர்ட்டர்ட் கஃஹ்த்ஹ் ய்ட


    :lol::lol::lol::lol::lol::lol:

    අනේ මන්දා බන්.
    මගෙත් ඔහොම තමා.

    5HAZg8p.jpg

     

    I love JS

    Well-known member
  • Feb 23, 2016
    4,447
    375
    83
    කව්ද එකෙක් දෙමලෙන් මොනවදෝ ලියලා මගේ රේප් කපල... මොනවද බං මේ ලියල තියෙන්නේ....

    චන්ඩි_බස්රථ රියදුරාට හා... 07-29-2016 03:05 PM போட்ஸா வெர்ட்டர்ட் கஃஹ்த்ஹ் ய்ட

    mama demala :lol: u puka hapagena mariyan kiyala thiyenne :lol::lol:
     

    WhiteWalker

    Member
    Sep 15, 2015
    18,612
    1,328
    0
    16
    North
    අන්තර් පලාත් බස් වලනෙ සේවය කරන්න බැරි ඉතිං උන් දුරගමන් ඒවයෙ සේවය කරයි :sorry: :sorry:
     

    fakerandi

    Well-known member
  • Jan 19, 2008
    3,859
    166
    63
    මම කිව්වේ මචං ... කාර් කාරය තමයි මුලින්ම ගේම ඉල්ලන්නේ... දැන් අරුන් දෙන්නගේ පවුල් වලට කන්න දෙන්නේ කව්ද??

    ane bung kawuru gema illuwath ekek tawath eketa ba bahala gahanna. uba maara kathawak ne kiyanne. ehema nam kari bus karayo apen kocchara gema illawanada waradi wadeth karala. methana karanna thibbe hari pareeshanayak karana eka, nikan ma license cancel karanne nathuwa. investigate karala anithimata habai licence cancel karanna ona okun dennage. bahala gahuwata. daru pawul gana hithala drive karanawa nam ada paara bus kocchara neethigaruka widiyata yanna onada. kaawa nam dan wamarannai thiyenne. :lol:
     

    fakerandi

    Well-known member
  • Jan 19, 2008
    3,859
    166
    63
    ඉතිං එහෙනම් ඵලවිපාක වලටත් පොන්නයෙක් වගේ නැතුව මුහුණ දියන්, මේ බස් කාරයන්ට උනා වගේ, තරහ ගියාම ලෝක සම්මත නීති අමතක කරන්නෙ මානසික ලෙඩ්ඩු

    :yes::yes::yes:
     

    richlife

    Well-known member
  • Oct 14, 2012
    13,123
    2,753
    113
    වැලිවේරිය...
    මේ අවස්ථාවේදී මම මේ බස් එකේ හිටියා.... මේක මුලින්ම පටන්ගත්තේ ඒ කාර් එකේ අපු මනුස්සයා... බස් එකට ඉස්සරහින් අස්සට මුලින්ම රින්ගවන්න හැදුවේ ඒ මනුස්සයා.....

    ආහ් මුල් සීන් එකනම් මමත් දැනුයි දන්නේ.. එහෙනම් කාර් එකේ ඩ්‍රයිවර් තමයි මුලින්ම වැරැද්ද කරල තියෙන්නේ.. වැරැද්ද කාර් එකේ උනත් බස් එකෙන් කරපු වැඩෙත් පොඩ්ඩක්වත් අනුමත කරන්න පුලුවන් දෙයක්නම් නෙමෙයි..:no:

    දිගන කොළඹ ඇන්ඩ් වෙන දුර ගමන් වල බස් ඩ්‍රයිවර්ස්ලා ඇන්ඩ් කොන්දොස්තරලා බස් එකක් පාරේ නවත්තලා ගේමට යන ටයිප් එකේ උන් නෙවෙයි........
    එදා වේල හම්බ කරන් කන මිනිහට කෙල වෙච්ච එක විතරයි උනේ.
    අපරාදේ......




    මචන් දුර ගමන් බස්වල යන උන්ට ස්ට්‍රෙස් එකක් තියෙන එක හරි.. උන් පට්ට දුකක් විඳින එකත් ඇත්ත..:dull: ඒත් ඒ ස්ට්‍රෙස් එක අනිත් මිනිස්සුන්ගෙ පිටින් යවන එකයි වැරැද්ද.. මෙතනදි අපි කියමුකො කාර් එක වැරදි කියලා..:oo: ඒත් පාරක යන වෙලාවක බස් ඩ්‍රයිවර් කෙනෙක්ගෙ වැරැද්දක් කතා කරල බලපං මොකද වෙන්නෙ කියලා..? අපිට වැරැද්දක් උන වෙලාවක සාමාන්‍ය විදිහට අහල බලපන් "මොකද්ද ඔයා ඒ කරපු වැඩේ" කියලා.. අනිව කුණුහරුපෙන් බනිනව විතරක් නෙමෙයි, වැරැද්ද අපේ පිට පටවන්නත් එනවා.. අන්න ඒකයි වැරැද්ද..කවදාවත් කරපු වැරැද්ද පිළි අරන් සද්ද නැතුව යන්නේ නෑනේ.. අනිවාර්යෙන් ඇඟට අල්ලලා මොකක් හරි ජරා වැඩක් කරලමයි යන්නේ..:baffled:

    අනිත් කාරණේ තමන් ගැනම විතරක් හිතන එක.. ඉඩක් දෙන්න තැනක් නැති තැන් වලදි පවා ඉඩ ඉල්ලලා කරදර කරනව ගොඩක් දුර බස් එලවන ඩ්‍රයිවර්ලා.. ඉඩ දුන්නට පස්සෙත් ඇඟට අල්ලලා පාරෙන් එලියට දාල යනව මම අනන්තවත් දැකල තියෙනවා..:sorry:
    අනික මගීන් ගැන හිතනව ගොඩක් අඩුයිනේ.. අඩුයි නෙමෙයි, හිතන්නෙම නෑනේ..:no:

    ස්ට්‍රෙස් වැඩි උනාම ට්‍රැක් පනින එක ඇත්ත..:( ඒ උනත් නිතරම ට්‍රැක් පැනපු ගමන්ම ඩ්‍රයිවින් කරනවනම් ඒක ලොකු ප්‍රශ්නයක්.. දැනට මෙහෙ තියෙන්නේ එහෙම තත්වයක්නේ.. ඒක පාරට බැස්සාම හොඳට පේන දෙයක්..:shocked:

    මේ අය කවදාවත් වැරද්දක් කළාම කියනවද මම එදා වේල හොයා ගන්න මනුස්සයෙක්, ඒ නිසා යන්න දෙන්න කියලා.. නෑනේ.. අනිවාර්යෙන් ගහගන්න, මරාගන්න බලාගෙනනෙ එන්නේ..:oo:
    "උඹ කවුද මට උගන්නන්න එන්න.." "පුලුවන්නම් වරෙන්.." "ඇයි දැන් මොකද කියන්නෙ" කියල අහගෙන තමයි බස් එකෙන් බහින්නේ කොච්චර ලොකු වැරැද්දක් ඒ අයගේ අතේ තිබුණත්..:frown:
    එහෙම නැත්තන් "තමුසෙගෙ වාහනේ මම හැප්පුවෙ නෑනේ.." කියාගෙන තවත් බැන බැනයි ගේමට එන්නේ..:no:

    ඒ වගේ චන්ඩිකම් දාන මිනි මරන්න උනත් උනත් ලෑස්ති පිට එන උන් පොලීසි ගිහින් කේස් එකක් ගියාට පස්සෙ තමයි දරු පවුල්, අමාරුකම්, හැමදේම එළියට එන්නේ.. එහෙමයි කියල නිදහස් කරන එකෙන් වෙන්නේ ආයෙත් පරණ විදිහටම එලවන එක..:dull:


    මම කලින් ත්‍රෙඩ් එකකත් කියල තියෙනව දුර ගමන් දුවන අය ගැන..


    අපෝ ඔව්.. ඕකත් හෙන එපා කරපු සීන් එකක්..
    ගොඩක් දුරට ඕක සෙට් වෙන්නෙ බස් ඩ්‍රයිවර්ලත් එක්ක...:baffled:
    කාලයක් මම ඔරුගොඩවත්ත පැත්තෙන් කඩුවෙලට යන පාරෙ බයික් එකේ උදේ හවස ආව ගියා...:yes:

    ඒ කාලෙ දුර යන බස් එහෙම පිටි පස්සෙ නම්බර් ප්ලේට් එකේ ගෑවි නොගෑවි බ්‍රේක් ගහනව චුස් චුස් ගගා 80 ට විතර ඇවිත්..:angry:
    මමනම් ඒ වෙලාවට එක්කො දකුනට සිග්නල් එක දාල ඉක්මනට ඕෆ් කරල හරි, එහෙම නැත්තන් දකුණු අතින් හරි පොඩ්ඩක් ඉන්න කියල, ඉඩක් ලැබුන ගමන් අයින් කරල ඉඩ දෙනව මට කොච්චර හයියෙන් බස් එකට වැඩි වේගෙන් යන්න පුලුවන් උනත්..:cool:
    මොකද ඔය වගේ යකඩ ගොඩකට චප්ප වෙනවට වැඩිය තත්පර ගානක් පරක්කු උනා කියල මහ ලොකු පාඩුවක් නොවෙන නිසා...:rolleyes:
    ගොඩක් දුරට එහෙම උනාම උන් ඉස්සර කරන්නේ ලාවට හෝන් එකකුත් ගහගෙනමයි...:P

    අර විදිහට අපි ඉඩ දුන්නාම අවශ්‍ය මොහොතකදි එකපාරක් හෝන් කරපු ගමන් ආයෙත් අපිට ඉඩ දෙනවා සාමාන්‍ය ඩ්‍රයිවර් කෙනෙක්නම්..:yes:කලාතුරකින් අමන ඩ්‍රයිවර් කෙනෙක් සෙට් උනොත් තමයි අපිට ඉඩක් නොදීම යන්නේ..:frown:




     

    richlife

    Well-known member
  • Oct 14, 2012
    13,123
    2,753
    113
    වැලිවේරිය...


    තවත් එවුන් කොන්ද නැති පොන්නයෝ වගේ ලොවෙත් නැති ඒවා දාලා රෙප් කපනවා.
    යකෝ රෙප් කපනකොට අඩු ගානේ අදාල දෙයක් දාලා කපපන්.
    අරාබියක් ගැන කොහෙද මේකේ කතා කරේ?

    sOKe98X.jpg




    මොකද්ද යකෝ මේ අරාබි කේස් එක..:rofl:
     

    LINDA_ADERSON_22

    Well-known member
  • Dec 12, 2010
    23,353
    30,149
    113
    🇰🇪 🦁🐯🐺🐻🦌🐗🦊🦝🦒
    කටින් කුණුහරප බැරිනම් ඕන එකක්. මොකා වැරදි වුනත් මුලින් අත උස්සන එකා පරාදයි. වීඩියෝ තියෙනවනම් අනිවා පරාදයි.:dull:
    කාර් කාරයා කොච්චර වැරදි වුනත් අනුන්ගේ වාහනයක දොරක් ඇරලා ගහන්න කාටවත් අයිතියක් නෑ. මළ පැන්නම නීති වැඩක් නැති උනාට, අතක් උස්සල ලෙඩක් වැටුනම පොන්නයෝ චන්ඩි වෙලා චන්ඩි පොන්නයෝ වෙන ගානට අසරණයි.

    ලෙඩක් වැටෙනවා කියල ශුවර්නම් කෙලින එකාට අබ්බගාත වෙන්නම දීල නීතියෙන් ඕන ෆුකක් කියලා ඉන්න ඕන. යාලුවෙක්ට වැටුන ලෙඩකට පස්සේ පුරුද්දක් හැටියට මමනම් වාහනේ ලොක්කරන් පදින්නේ උබලත් එහෙම පුරුදු වුනොත් හොදයි
     
    • Like
    Reactions: thilangr8

    amilabanuka

    Well-known member
  • Sep 30, 2006
    7,302
    896
    113
    Thama math hoyanooo....
    දිගන කොළඹ ඇන්ඩ් වෙන දුර ගමන් වල බස් ඩ්‍රයිවර්ස්ලා ඇන්ඩ් කොන්දොස්තරලා බස් එකක් පාරේ නවත්තලා ගේමට යන ටයිප් එකේ උන් නෙවෙයි.
    උන්ට ඕන ශිෆ්ට් එක පට ගාලා ඉවර කරගන්න.
    ඒ නිසයි දුර ගමන් බස් ජෙට් වගේ විදලා යන්නේ.
    පාර මැද බස් එක නවත්තලා බහින්න තරම් කියන්නේ එතන ලොකු කේස් එකක් තියනවා.
    බස් එකක් පාර මැද නවත්තලා ගහන්න තරම් ඒ මිනිස්සුන්ගේ මානසිකත්වය විනාස කරන්න කාර් කාරයා කරපු හේතුව හොයාගන්න කාටවත් ඕන නෑ.
    දුර ගමන් බස් එකක් දුවනවා කියන්නේ පට්ට ස්ට්‍රේස්.
    බස් එකක වාඩි වෙලා බස් එකක් අඩු ගානේ ස්ටාර්ට් කරපු එකෙක් දන්නවා බස් එකක් එලවද්දි තියන ස්ට්‍රේස් එක.
    ඒ ස්ට්‍රේස් එක ඩබල් වෙනවා දුර ගමන් දුවන අයට.
    මෙතන වරද කාගෙද කියලා විඩියෝ එකෙන් හරියටම පේන්නේ නෑ නේ.
    බස් එක නවත්තලා ගහන එක විතරනේ තියෙන්නේ.
    ඊට කලින් ඒවා නෑ නේ.
    බබා හුකුන්ලා වගේ බස් එක නවත්තලා ගහන එක විතරක් දැම්මා ක්‍රොප් කරලා.
    දානවානම් ඊට කලින් ඉදන් ෆුල් ස්ටෝරි එක දාන්න ඕන.
    ඕවා මහ පොන්න වැඩ යකෝ.
    හරි නම් පරික්ශන ඉවර වෙනකම් තහනම් කරනවානම් කාර් කාරයාගේ ඇන්ඩ් බස් ඩ්‍රයිවර්,කන්ඩක්ටර් තුන් දෙනාගේම ලයිසන්ස් කැන්සල් කරන්න ඕන බස් එකේ විතරක් නොකර.
    එදා වේල හම්බ කරන් කන මිනිහට කෙල වෙච්ච එක විතරයි උනේ.
    අපරාදේ.



    machan bus kaaraya witharane gahuwe. car kaaraya gahuwe nane. parikshanaya karanne e gana. ona nam bus drivertat paminillak danna puluwan..
     

    amilabanuka

    Well-known member
  • Sep 30, 2006
    7,302
    896
    113
    Thama math hoyanooo....
    කොච්චර නීතී තිබ්බත් අපි මිනිස්සු.
    උබට එකෙක් ඕනවට වඩා කියවන් ඇවිත් හෝ උබේ මනස විනාස කරන්න දෙයක් කෙරුවානම් අනිවා උබ කන පුරෝලා ගහනවා උබ පොන්නයෙක් නෙවෙයි නම්.
    නීතී අරවා මේවා මතක් වෙන්නේ නෑ තරහ ගියාම.
    මම නිවැරදි වෙලා ඒත් මට කවුරුහරි එකෙක් කියවන් එනවානම් හෝ වෙන මොනාහරි කරන් ආවොත් දෙනවා කන පැලෙන්න මම නම්.
    උබේ අම්මාට හෝ තාත්තාට මොනා හරි කියවන් එනවානම් උබට තරහා ගිහින් උබ දෙන්නේ නැද්ද කියවන් එන එකාට කන පුරවලා.
    නීති මතක් වෙන්නේ නෑ නේ කොච්චර බයිලා ගැහුවත්.
    ඒ වගේ තමා මෙතනත්.
    ස්ට්‍රේස් ජොබ් එකක ඉන්න එකෙක්ව තව ස්ට්‍රේස් කරාම ඌ ට්‍රැක් පනිනවා.


    neethi mathak wenne na kiyana eka mama piligannawa. eth eka excuse ekak neme. mathaka athuwa hari nathuwa hari karana deka repercussion baaraganna lasthi wela karanna ona karana deyak
     

    king_pandukabaya

    Well-known member
  • Apr 20, 2010
    13,465
    891
    113
    Colombo
    මෙහෙමයි.
    උගත්කම, හැදියාව මනින්නේ වාහනෙන් නෙවෙයි.
    සමහර බස් එලවන අය කොන්දොස්තර වරු ඉන්නවා ඉතාම හොඳ අය. ඒ වගේම ටයි පොල්ල දාගෙන හොඳ කාරෙකක යන ගොන් හරක් උනත් ඉන්නවා.
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,203
    11,231
    113
    Forest
    Anthar palath bus sewawe yedenna ba kiwwata normal bus eheka wwada karanna puluwanne ban. Kole wahala gahillakne :lol:
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,203
    11,231
    113
    Forest
    දිගන කොළඹ ඇන්ඩ් වෙන දුර ගමන් වල බස් ඩ්‍රයිවර්ස්ලා ඇන්ඩ් කොන්දොස්තරලා බස් එකක් පාරේ නවත්තලා ගේමට යන ටයිප් එකේ උන් නෙවෙයි.
    උන්ට ඕන ශිෆ්ට් එක පට ගාලා ඉවර කරගන්න.
    ඒ නිසයි දුර ගමන් බස් ජෙට් වගේ විදලා යන්නේ.
    පාර මැද බස් එක නවත්තලා බහින්න තරම් කියන්නේ එතන ලොකු කේස් එකක් තියනවා.
    බස් එකක් පාර මැද නවත්තලා ගහන්න තරම් ඒ මිනිස්සුන්ගේ මානසිකත්වය විනාස කරන්න කාර් කාරයා කරපු හේතුව හොයාගන්න කාටවත් ඕන නෑ.
    දුර ගමන් බස් එකක් දුවනවා කියන්නේ පට්ට ස්ට්‍රේස්.
    බස් එකක වාඩි වෙලා බස් එකක් අඩු ගානේ ස්ටාර්ට් කරපු එකෙක් දන්නවා බස් එකක් එලවද්දි තියන ස්ට්‍රේස් එක.
    ඒ ස්ට්‍රේස් එක ඩබල් වෙනවා දුර ගමන් දුවන අයට.
    මෙතන වරද කාගෙද කියලා විඩියෝ එකෙන් හරියටම පේන්නේ නෑ නේ.
    බස් එක නවත්තලා ගහන එක විතරනේ තියෙන්නේ.
    ඊට කලින් ඒවා නෑ නේ.
    බබා හුකුන්ලා වගේ බස් එක නවත්තලා ගහන එක විතරක් දැම්මා ක්‍රොප් කරලා.
    දානවානම් ඊට කලින් ඉදන් ෆුල් ස්ටෝරි එක දාන්න ඕන.
    ඕවා මහ පොන්න වැඩ යකෝ.
    හරි නම් පරික්ශන ඉවර වෙනකම් තහනම් කරනවානම් කාර් කාරයාගේ ඇන්ඩ් බස් ඩ්‍රයිවර්,කන්ඩක්ටර් තුන් දෙනාගේම ලයිසන්ස් කැන්සල් කරන්න ඕන බස් එකේ විතරක් නොකර.
    එදා වේල හම්බ කරන් කන මිනිහට කෙල වෙච්ච එක විතරයි උනේ.
    අපරාදේ.

    Stress handle karanna bayinan stress nathi job ekak kalaanan hari paare yana anith unta uge stress denna yanne nathuwa. Job karana bahutharayak stress pita tama inne. Maruwata thiyei stress release karanna ohoma kaloth :lol: owun awilla waahane athilluwama stress nahutheta naginawa paare yana anith untath. :rofl:
     

    Murphyx9

    Member
    Apr 28, 2016
    676
    57
    0
    දිගන කොළඹ ඇන්ඩ් වෙන දුර ගමන් වල බස් ඩ්‍රයිවර්ස්ලා ඇන්ඩ් කොන්දොස්තරලා බස් එකක් පාරේ නවත්තලා ගේමට යන ටයිප් එකේ උන් නෙවෙයි.
    උන්ට ඕන ශිෆ්ට් එක පට ගාලා ඉවර කරගන්න.
    ඒ නිසයි දුර ගමන් බස් ජෙට් වගේ විදලා යන්නේ.
    පාර මැද බස් එක නවත්තලා බහින්න තරම් කියන්නේ එතන ලොකු කේස් එකක් තියනවා.
    බස් එකක් පාර මැද නවත්තලා ගහන්න තරම් ඒ මිනිස්සුන්ගේ මානසිකත්වය විනාස කරන්න කාර් කාරයා කරපු හේතුව හොයාගන්න කාටවත් ඕන නෑ.
    දුර ගමන් බස් එකක් දුවනවා කියන්නේ පට්ට ස්ට්‍රේස්.
    බස් එකක වාඩි වෙලා බස් එකක් අඩු ගානේ ස්ටාර්ට් කරපු එකෙක් දන්නවා බස් එකක් එලවද්දි තියන ස්ට්‍රේස් එක.
    ඒ ස්ට්‍රේස් එක ඩබල් වෙනවා දුර ගමන් දුවන අයට.
    මෙතන වරද කාගෙද කියලා විඩියෝ එකෙන් හරියටම පේන්නේ නෑ නේ.
    බස් එක නවත්තලා ගහන එක විතරනේ තියෙන්නේ.
    ඊට කලින් ඒවා නෑ නේ.
    බබා හුකුන්ලා වගේ බස් එක නවත්තලා ගහන එක විතරක් දැම්මා ක්‍රොප් කරලා.
    දානවානම් ඊට කලින් ඉදන් ෆුල් ස්ටෝරි එක දාන්න ඕන.
    ඕවා මහ පොන්න වැඩ යකෝ.
    හරි නම් පරික්ශන ඉවර වෙනකම් තහනම් කරනවානම් කාර් කාරයාගේ ඇන්ඩ් බස් ඩ්‍රයිවර්,කන්ඩක්ටර් තුන් දෙනාගේම ලයිසන්ස් කැන්සල් කරන්න ඕන බස් එකේ විතරක් නොකර.
    එදා වේල හම්බ කරන් කන මිනිහට කෙල වෙච්ච එක විතරයි උනේ.
    අපරාදේ.


    :lol: :rofl: :rofl:

    Ee kiyane hadissiyen dakka de video karaddi full story ekama thiyenna oona?
    Record karana eka wahanen bahala ehema gihilla film ekak wage okkoma lassanata record karanna oona?
    Uba hithanne pare yana unta pissu kiyala da?
    Uba pare gihillath nadda? :lol:
     
    Last edited: