චැනල් තුනේම කොටි ත්‍රස්තවාදීන් ගැන වාර්ත

toiya

Well-known member
  • Jan 8, 2007
    13,184
    4,589
    113
    පොන්සි ආණ්ඩුව
    චැනල් තුනේම කොටි ත්‍රස්තවාදීන් ගැන වාර්ත

    යකෝ මේ චැනල් තුනේම යන්නේ එකම වැඩසටහන

    නයි ටී එන් / හිරු / රුපවාහිනී

    කොටි ත්‍රස්තවාදීන් ගැන වාර්තාමය වැඩසටහනක්

    එකනම් බොක්කටම වදිනවා මචන් . මමයිත්‍රී ගේ චන්ද කැඩෙනවා මේකෙන් සුවර්
     

    N sriyantha

    Well-known member
  • Feb 4, 2007
    6,786
    386
    113
    බොහොම සරල හේතු කිහිපයක් තියනවා මෛත්‍රිපාල ජනාදිපති නොකිරීමට.
    1.) මෛත්‍රිපාල ඉන්නේ දින 120. ඊට පස්සේ රට බාර ගන්නේ රනිල්+චන්ද්‍රික+TNA
    රනිල්: වැඩිම චන්ද ප්‍රමාණයක් පරාජයට පත් වූ "නායකයෙකි".......
    නමින් නායකයෙකු වුවත් හදවතින් පොන්නයෙකි, REAL පොන්නයෙකි. ඒ බව හැම දෙනාම දන්නා දෙයක්. රහසක් නොවේ......
    ඔහුට බිරිඳක් ඇතත් ළමයෙක් නැත. අනික තමන්ට කියා ළමයෙක්වත්ය් නැති කෙනෙක් රටක් ගැන හිතන්නේ කොහොමද? රටට ආදරයක් ඇති වෙන්නේ කොහොමද?
    රනිල් යනු රට LTTE එලි පිට පාවා දුන්න පොරකි……
    millenium city හුට පට අපට අමතක නැත. රනිල් රට කා, ගම කා, ගූ ද කෑ පොරකි. බටලන්ද අපට අමතක නැත……
    රනිල් මොනම අයුරක වත් නායකත්වයට සුදුසු පුද්ගලයකු නොවේ.......
    මෛත්‍රී ට දෙන චන්දය රනිල්ට දෙන චන්දයකි......
    අහවල් එකටද මිනිස්සු රනිල්ට චන්දෙ දෙන්නේ.. මෙය මහා චන්ද මංකොල්ලයක් ලෙස ඉතිහාස ගත වනු ඇත…..
    චන්ද්‍රිකා: 3.50 පාන් ගෙඩි මිනිසුන්ට ගිල්ලව චන්ද ගත චෞර රැජිනකි......
    මිනිහගේ මිනි පෙට්ටිය උඩ අත ගස බල ලෝබයෙන් මත් වූ පට්ට වෙසියෙකි...... ලංකාවට කිසිම වෙඩක් නොකළ එකම ජනපතිවරයා ලෙස ඉතිහාස ගත වී ඇත.
    මෛත්‍රී ගේ දින 120 පසු බලයට පොර කන මෙය හතිරිට චන්දෙ දෙන්නේ අහවල් අමාරුවටද?
    TNA : නැවතත් බෝම්බ සංස්කෘතියකට පා තබමු. තැනක් යු
    2.) මෛත්‍රී ගේ ප්‍රතිපත්ති ප්‍රකාශනය, විහිළුවකි. දින 120 කල හැකි දෙයක් නැත. දින 120 පස්සේ පොරොන්දු ඉටු නොකලොත් මොකද කරන්නේ?
    පෙළ පාලි යනවද? ලංකාවෙත් arab spring එකක පෙර නිමිති මේවා නොවේද?
    3.) මහින්ද හොඳ මිනිසේක්ය් නොවිය හැක... ………..
    නමුත් මහින්දගේ ගසා කමට විරුද්දව ඔබ දෙන චන්දය රට තවත් අවුරුදු 20 පස්සට ගෙනියනු ඇත. ………
    මහින්ද වෙනුවට මෛත්‍රී යනු ගොබ්බ සටන් පාටයකි. නොදන්නා යකාට වැඩ දන්නා යකා හොඳ බව මතක තබා ගන්ඩ …….
    4.) මහින්ද ට මෛත්‍රී ගහන එකම පදය නම් ගසා කෑම් කල බවයි,.....
    නමුත් මෛත්‍රී ඇතුළු ඔහුගේ සහචර රොත්ත ඉතිහාසයේ කරන ලද වැරදි සලක බලන කෙනෙක් නැත.
    අන්ධ විශ්වාසය බයානකයි.
     

    N sriyantha

    Well-known member
  • Feb 4, 2007
    6,786
    386
    113
    කුඹුරේ මාරුක් තිබ්බ කියලා කව්ද ගොයම් ගලවලා මාරුක් වවන්නේ,,ලෙඩක් හැදුනම මිනිහ මරල විශබීජ අයින් කලට වැඩක් නැහැනේ,,, මහින්ද මහත්තය ලග උනත් වැරදි අඩුපඩු නෙතුවාම නොවේයි,,එහෙම කියලා මත්‍රීට දීලා අහවල් එක කොරන්ටද? අඩුපාඩු හදාගෙන ඉස්සරහටම යමු,, අවස්තාවාදි දේශද්‍රෝහින් නොවෙමු,,මහින්දට ජය,,,,, —
     

    Bekam

    Well-known member
  • Jun 13, 2010
    8,688
    5,528
    113
    හිගන්නගෙ තුවලේ වගේ හෑමදා පාර පාර ජන්දෙ හිගාකනව,

    මුන් හිතන් ඉන්නෙ මහින්ද නෑතුව අපිට/ලංකාවට පෑවෑත්මක් නෑ කියල , තව ඔන තරන් මිනිස්සු ඉන්නවා

     
    • Like
    Reactions: HallowMan

    Feedback.

    Well-known member
  • Jul 18, 2011
    2,349
    461
    83
    ow ban yudde ganama ahala barima thana mama TV eka off kara
    thawa awurudu 20kin election ekak thibbath ita kalin dawase oya program ekama play karai.
    MS ge chanda kadena wadak ane manda dannam mokakweida kiyala sure na
     

    supun_sg

    Well-known member
  • Sep 5, 2010
    16,293
    25,071
    113
    tracing Geo-location.. ... ...
    [FONT=&quot]මේ ලංකාවේ මතවාදයකට ඉඩක් නෑ කියල දැන් හොදටම පේනවනේ.. සල්ලි තියන, බලය තියන එවුන් මිනිස්සුන්ගේ ඔලුවලට බලෙන් උන්ට ඕනි අදහස් රින්ගවනවා.. මිනිස්සුන්ට තමන්ගේ නිදහස් මතය, අදහස ගැන තියන විශ්වාසය නැති කරනවා.. කෙලින්ම brain wash කරනවා.. සල්ලි වලට රටේ අනාගතය ගැන නොහිතා මේ දේවල් ප්‍රචාරය කරන නාලිකා කුඩු කරලත් මදි.. ගොඩක් මිනිස්සුන්ට ව්‍යවස්ථා සංශෝදන තේරෙන්නේ නෑ.. බඩගින්න, ජිවිතේ වටිනාකම තමයි තේරෙන්නේ.. අයෙත් මිනිස්සුන්ට ජිවිත බය දැනෙද්දී බඩගින්න කමක් නෑ කියල ඒ මිනිස්සු චන්දෙ දෙනවා.. මේ විදියට අසරණ කරලා චන්දෙ අරන් සැප වින්දත් කමක් නෑ අහිංසක මිනිස්සුන්ව බඩගින්නේ නොතියා.. මම නම් අන්තෙටම කලකිරිලා ඉන්නේ මේ දේශපාලන සංස්කෘතිය ගැන.. අදහසක් කිවොත් සද්දේ දාල, ගුටි ගහල, වෙඩි තියල එක මර්දනය කරනවා.. මිනිස්සුනට ඉතිරි වෙලා තියන චින්තන නිදහසට තමයි මේ වැඩසටහන් පෙන්නලා බලපෑම් කරන්නේ.. කාලකන්නි හැතිකරේ දිනුවත් ඕකුන්ට හෙන ගහන්න ඕනි.. බල්ලෝ වගේ මැරෙන්නේ ඔහොම බලු වැඩ කරන උන්.. හරිම දුකයි මචන්ලා.. ඇයි බන් ලංකාව මෙහෙම උනේ? අපි හිතුවේ යුද්දේ දින්නම දැන් නම් අපේ රටට හොද කලක් යයි කියල.. කව්ද හිතුවේ මෙහෙම... :no::no:
    [/FONT]
     

    MihiCherub

    Well-known member
  • Sep 14, 2009
    18,982
    1
    9,801
    113
    Gampaha
    [FONT=&quot]මේ ලංකාවේ මතවාදයකට ඉඩක් නෑ කියල දැන් හොදටම පේනවනේ.. සල්ලි තියන, බලය තියන එවුන් මිනිස්සුන්ගේ ඔලුවලට බලෙන් උන්ට ඕනි අදහස් රින්ගවනවා.. මිනිස්සුන්ට තමන්ගේ නිදහස් මතය, අදහස ගැන තියන විශ්වාසය නැති කරනවා.. කෙලින්ම brain wash කරනවා.. සල්ලි වලට රටේ අනාගතය ගැන නොහිතා මේ දේවල් ප්‍රචාරය කරන නාලිකා කුඩු කරලත් මදි.. ගොඩක් මිනිස්සුන්ට ව්‍යවස්ථා සංශෝදන තේරෙන්නේ නෑ.. බඩගින්න, ජිවිතේ වටිනාකම තමයි තේරෙන්නේ.. අයෙත් මිනිස්සුන්ට ජිවිත බය දැනෙද්දී බඩගින්න කමක් නෑ කියල ඒ මිනිස්සු චන්දෙ දෙනවා.. මේ විදියට අසරණ කරලා චන්දෙ අරන් සැප වින්දත් කමක් නෑ අහිංසක මිනිස්සුන්ව බඩගින්නේ නොතියා.. මම නම් අන්තෙටම කලකිරිලා ඉන්නේ මේ දේශපාලන සංස්කෘතිය ගැන.. අදහසක් කිවොත් සද්දේ දාල, ගුටි ගහල, වෙඩි තියල එක මර්දනය කරනවා.. මිනිස්සුනට ඉතිරි වෙලා තියන චින්තන නිදහසට තමයි මේ වැඩසටහන් පෙන්නලා බලපෑම් කරන්නේ.. කාලකන්නි හැතිකරේ දිනුවත් ඕකුන්ට හෙන ගහන්න ඕනි.. බල්ලෝ වගේ මැරෙන්නේ ඔහොම බලු වැඩ කරන උන්.. හරිම දුකයි මචන්ලා.. ඇයි බන් ලංකාව මෙහෙම උනේ? අපි හිතුවේ යුද්දේ දින්නම දැන් නම් අපේ රටට හොද කලක් යයි කියල.. කව්ද හිතුවේ මෙහෙම... :no::no:
    [/FONT]
    :(:(