Eka mata wedak nane ban mama kiwwe lanka truth eke danne boru kiyalane eka harine. Oya wage thuttu deke sites wala news mewala danna epa.
news wenas nowi thiyen ne nahalaksha 30 >>> laksha 80 karala
heta thawa wadi karai
Eka mata wedak nane ban mama kiwwe lanka truth eke danne boru kiyalane eka harine. Oya wage thuttu deke sites wala news mewala danna epa.
news wenas nowi thiyen ne nahaහැම පවුලකටම හාල් , පොල් බෙදන්න යන්නෑ , පොදුවේ උදව් අවශ්ය අයට දෙන්න ඔය ගාන දීල තියෙන්නේ , ලංකාවේ නැති උන්ටනේ අමාරුව තියෙන්නේ..
![]()
news wenas nowi thiyen ne naha
laksha 30 >>> laksha 80 karala
heta thawa wadi karai


හැම පවුලකටම හාල් , පොල් බෙදන්න යන්නෑ , පොදුවේ උදව් අවශ්ය අයට දෙන්න ඔය ගාන දීල තියෙන්නේ , ලංකාවේ නැති උන්ටනේ අමාරුව තියෙන්නේ..
![]()
sirawata.....ochchara amarunam awilla keeyak hari deela palayanko..........lankawe idagena pinata Studies karala...pita rata gihin unta pakkili service karanne nathuwaහැම පවුලකටම හාල් , පොල් බෙදන්න යන්නෑ , පොදුවේ උදව් අවශ්ය අයට දෙන්න ඔය ගාන දීල තියෙන්නේ , ලංකාවේ නැති උන්ටනේ අමාරුව තියෙන්නේ..
![]()




eken aduma tharame 8000/-k wath minissunta yai neee 





News eka aran thiyenne lanka truth eken.Oke hamadama pacha danne menna oya news ekath waradie un ekath waradiyata dala thiyenne menna bala ganna.
80 lakhs of rupees provided for continuous flood relief
http://news.lk/index.php?option=com_content&task=view&id=15313&Itemid=44





හැම පවුලකටම හාල් , පොල් බෙදන්න යන්නෑ , පොදුවේ උදව් අවශ්ය අයට දෙන්න ඔය ගාන දීල තියෙන්නේ , ලංකාවේ නැති උන්ටනේ අමාරුව තියෙන්නේ..
![]()
හැම පවුලකටම හාල් , පොල් බෙදන්න යන්නෑ , පොදුවේ උදව් අවශ්ය අයට දෙන්න ඔය ගාන දීල තියෙන්නේ , ලංකාවේ නැති උන්ටනේ අමාරුව තියෙන්නේ..
![]()
හැම පවුලකටම හාල් , පොල් බෙදන්න යන්නෑ , පොදුවේ උදව් අවශ්ය අයට දෙන්න ඔය ගාන දීල තියෙන්නේ , ලංකාවේ නැති උන්ටනේ අමාරුව තියෙන්නේ..
![]()


