ජනපතිගේ නියමයෙන් වර්ෂාවෙන් අවතැන් පවුලක&

Lokka Ayya

Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    හැම පවුලකටම හාල් , පොල් බෙදන්න යන්නෑ , පොදුවේ උදව් අවශ්‍ය අයට දෙන්න ඔය ගාන දීල තියෙන්නේ , ලංකාවේ නැති උන්ටනේ අමාරුව තියෙන්නේ..

    :frown::frown::frown:

    mahinda ge passe yana katu kana ballange moley thama mey..ah yako..thamunge rata gana katha karanna ratema inna onada..umbala rate athuley indan mokuth penne naha wage innawa..api pita indalath hondata dewal penawa

    aneeey ammapa thopith lankawey ne...shike..rata ta giya kalak..
     

    jeffhardy

    Well-known member
  • Dec 2, 2006
    5,268
    528
    113
    CS OR DotA map eke
    හැම පවුලකටම හාල් , පොල් බෙදන්න යන්නෑ , පොදුවේ උදව් අවශ්‍ය අයට දෙන්න ඔය ගාන දීල තියෙන්නේ , ලංකාවේ නැති උන්ටනේ අමාරුව තියෙන්නේ..

    :frown::frown::frown:

    :P :P :P sirawata.....ochchara amarunam awilla keeyak hari deela palayanko..........lankawe idagena pinata Studies karala...pita rata gihin unta pakkili service karanne nathuwa
     

    srisinghe

    Member
    Apr 1, 2008
    753
    6
    0
    Negombo
    හැම පවුලකටම හාල් , පොල් බෙදන්න යන්නෑ , පොදුවේ උදව් අවශ්‍ය අයට දෙන්න ඔය ගාන දීල තියෙන්නේ , ලංකාවේ නැති උන්ටනේ අමාරුව තියෙන්නේ..

    :frown::frown::frown:


    Oka Hambanthota patte unanam Lokka 58,000/-k wenna salakai.....:lol::lol::lol::lol::lol: eken aduma tharame 8000/-k wath minissunta yai neee ;)

    :lol::lol::lol::lol::lol:
     

    harindu24

    Junior member
  • Nov 5, 2007
    492
    19
    18
    @ ela_irissa
    හැම පවුලකටම හාල් , පොල් බෙදන්න යන්නෑ , පොදුවේ උදව් අවශ්‍ය අයට දෙන්න ඔය ගාන දීල තියෙන්නේ , ලංකාවේ නැති උන්ටනේ අමාරුව තියෙන්නේ..

    :frown::frown::frown:



    yako lankawe inna onada ... lankawa gana hoyanna.... government eke harak weda kiyanakota umbata thada wenawada....
     

    chathwan

    Member
    Aug 29, 2008
    950
    9
    0
    හැම පවුලකටම හාල් , පොල් බෙදන්න යන්නෑ , පොදුවේ උදව් අවශ්‍ය අයට දෙන්න ඔය ගාන දීල තියෙන්නේ , ලංකාවේ නැති උන්ටනේ අමාරුව තියෙන්නේ..

    :frown::frown::frown:

    hal pol kanna bonna nethuwa reela pihadanna one kolada yako poduwe bedanna one?
     

    tdevinda

    Member
    Nov 16, 2006
    858
    19
    0
    42
    Mattegoda
    shaaaa....58k :D

    me....58k kiwwe panas atak neda?!!! hmmm...


    hapooo... mama nam monaawath kiyanne na! salli dee ganna bari unaama aanduwe aththanta malath panala!! onna api nam ahinsakai!!!
     

    lkdood

    Member
    Apr 7, 2008
    56,856
    1,798
    0
    Washington, D.C. / London, U.K.
    4 lakhs people devastated by floods: 14 dead; 936 houses destroyed –not even a slice of bread for some victims.

    The Ministry of disaster management had stated that as at this noon today (19), over four lakhs of people had been affected by the rains and floods.


    Assist. Director of the disaster management Kodipilly said, 12 people were drowned in the flood waters , two died struck by lightning .


    It is reported that the Govt. authorities had not been able to provide even a single meal to the victims of the floods who are displaced, shelter-less and without a morsel of food .The victims of the floods in Koralawella , Moratuwa had staged a demonstration in front of the State Timber corporation this morning , as the Govt. officials had not paid any attention even to give a slice of bread to them.


    However, the Disaster management Ministry declares that the necessary funds had been allocated to the relevant District Secretaries to arrange food supplies to the victims.


    The State media reports that President Mahinda Rajapakse who is attending the Iranian G- 15 conference has given instructions to the relevant Ministries and officials; and the Govt. MP‘s representing the Districts affected by the floods to take swift action to provide relief to those who have fallen victims to the floods . The President gave these instructions when the Disaster management met yesterday for a special session at the Temple trees. The President has allocated 180 lakhs towards relief during the discussion.


    As at today , the number of residents of Gampaha who are victims of the floods is 164, 349. The victims in and around Colombo total to 142, 236.The number of victims in Kalutara is 37,803. In Galle and around, the number is 94,971. In Ratnapura – 230. In Matara 533, and Kurunegala 135, Assist. Director, disaster management center, Kodipilly confirmed.


    In addition 154 houses have been completely submerged by the waters,while 802 houses have been destroyed partly.


    Of the 12 who died in the floods, 7 of them are from Gampaha, 2 from Ratnapura, 2 from Puttalam and one from Kalutara. The two individuals who died struck by lightning are residents from the Anuradhapura District.


    As a number of railway stations between the main lines from Ragama to Enderamulla are under water, the trains are moving along only on one line to Ragama and Hunupitiya even today.


    LEN
     

    Sonique

    Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,205
    11,235
    113
    Forest
    හැම පවුලකටම හාල් , පොල් බෙදන්න යන්නෑ , පොදුවේ උදව් අවශ්‍ය අයට දෙන්න ඔය ගාන දීල තියෙන්නේ , ලංකාවේ නැති උන්ටනේ අමාරුව තියෙන්නේ..

    :frown::frown::frown:

    Onna kiwwa uba dannawada chanda kaale chanda wada walata witharak wiyadan karapu gaana keeyada kiyala? Laksha 30k ala kannada? Dan uba kiyanne Tsunami waladi ehema wena ratawal walinda hal pol dunne? Karannanun ona tharam wada tiyanawa inna pawul gaana baluwaama Laksha 30k kiyanne.... :lol::lol::lol: