පඩිය නෙමෙද?උන්ටත් ඉතින් ලබන අවුරුද්දේ ඉදන්ම අපේ බදු මුදල් වලින් දහදහාක් විතර දෙනවානේ.
කන බොන දේවල් වලට උන් ගෙවන බද්දෙන් කොටසක් උන්ටම දෙනවා කියල හිතන්න පුළුවන්උන්ටත් ඉතින් ලබන අවුරුද්දේ ඉදන්ම අපේ බදු මුදල් වලින් දහදහාක් විතර දෙනවානේ.
උන් ... අපේ කියලා වෙන් කරණ පදනම මොකද්ද ?උන්ටත් ඉතින් ලබන අවුරුද්දේ ඉදන්ම අපේ බදු මුදල් වලින් දහදහාක් විතර දෙනවානේ.
ඇයි කම්මැලි සිහලුන්ට විතරයි ද හොද අස්වැසුම අරක මේක සහනාධාර ගන්න ...
Wedak ne bn kiyala.... Ape wife ge game eka sinhala minihek ta wath aswwsuma ne.... Okkoma thiyenne Tamil ayata witharaiඅස්වැසුම දෙන්නේ සිංහලුන්ට විතරද?
Wedak ne bn kiyala.... Ape wife ge game eka sinhala minihek ta wath aswwsuma ne.... Okkoma thiyenne Tamil ayata witharai
Eyala already aswasuna gannawaඋන් ... අපේ කියලා වෙන් කරණ පදනම මොකද්ද ?
හැමෝම indirectly හෝ බදු ගෙවනවා
ඇයි කම්මැලි සිහලුන්ට විතරයි ද හොද අස්වැසුම අරක මේක සහනාධාර ගන්න ... අපේ දෙවෙනියට වැඩිම අපනයන ආදායම ගේන තේ කර්මාන්තයේ ප්රධාන පුරුක් වෙන වතුකම්කරුවන් ට ඒවා ලැබෙන්න ඕනි නැද්ද ?
ඔය හැම ලයින් එකකම ඉන්න උං අස්වැසුම ගන්නව යකෝ. % ගත්තොත් දෙමල්ලු තමා වැඩිම සහනාධාර ගානක් කන්නෙ.ඇයි කම්මැලි සිහලුන්ට විතරයි ද හොද අස්වැසුම අරක මේක සහනාධාර ගන්න
උන්ට ඉන්න හිටින්න කන්න බොන්න ඔක්කෝම වතු සමාගම් වලින් දෙනවා. ඊළඟට තියන ඔක්කෝම ආධාර ටිකත් ගන්නවා. තව දෙසීයකුත් දීපන්කෝ අපේ සල්ලිවලින්. දෙන්නම ඕනේ නම් දෙන්න කියපන්කෝ වතු සමාගම් වලට. උන්නේ ආදායම් ගන්නේ?උන් ... අපේ කියලා වෙන් කරණ පදනම මොකද්ද ?
හැමෝම indirectly හෝ බදු ගෙවනවා
ඇයි කම්මැලි සිහලුන්ට විතරයි ද හොද අස්වැසුම අරක මේක සහනාධාර ගන්න ... අපේ දෙවෙනියට වැඩිම අපනයන ආදායම ගේන තේ කර්මාන්තයේ ප්රධාන පුරුක් වෙන වතුකම්කරුවන් ට ඒවා ලැබෙන්න ඕනි නැද්ද ?