ජනාධිපතිවරණය තව දුරටත් විවාද තරගයක් නොව&#3546

MrFrog

Well-known member
  • Jun 25, 2018
    2,391
    2,965
    113
    මාතර
    oh really ??

    so I just have to agreed to the majorities view regardless how ridiculous it is.?
    without trying to be an smartass give me evidances to the 2 claims the OP is making , if u can can easily prove them then only ill become non moderate in this context....

    Psychotherapy තමයි හරියන්නෙ ඕකට. Mainly counseling. නැත්නම් attention දුන්නත් ඕක වැඩි වෙනව, නොදුන්නත් ඕක වැඩි වෙනවා.
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell

    Psychotherapy තමයි හරියන්නෙ ඕකට. Mainly counseling. නැත්නම් attention දුන්නත් ඕක වැඩි වෙනව, නොදුන්නත් ඕක වැඩි වෙනවා.

    Yes, u do need them. Good luck with treatments..:)
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    ෆෝන් එකෙන් ටයිප් කරේ ..

    උබ ළඟ තියනවාද සාක්ෂි ?

    ඔය දෙවනියට අහාපු ප්‍රශ්නේ ලප කුමාර 2015 ඉදන් අද දක්වා කියපු බොරු කියද්දී මඩ ගහද්දි උගෙන් අහල නැනේ ?? එහෙම
    අහල නෙවේනේ කඩේ ගියේ අහාහ් උබ නිර්පාක්ෂික මද්යස්ත මතදාරියෙක් වෙන්න ඇති නේද ?:D:D:yes::yes::D:D හැබය් ඉතින් වොට් කරනවා වෙලාවට සහ ලප කුමාරයව බෙර ගන්න නම් දුවගෙන එනවා මොන ලෝකේ හිටයත් ::yes:;);):D:D , වෛරය කුහක කම ඉරිසියාව , මඩ සහ අවලාද නැගු ඒ ලප කුමාර ට වොට් දී රේප් කපන fake ප්රෝෆිලේ වලට (fake කිව්වේ රේප් ගොඩකින් කපනවනම් වොට් තියෙන්න ඕනෙනේ ඈ නැද්ද කල්පනා කරලා බලන්න ?) මට කීමට ඇත්තේ වෛරය ඔබගේ දියුණුවට බාදාවකි ..ආයු රඛ්ඛන්තු ආවාදා :D:D:yes::yes:;);):D:D
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    Punchi ammata hukapu huththige puthaane ooka

    kunuharupa kiyanna epa oka apita enne jvp wairayath ekka:D:D:yes::yes:;);):D:D e ounge tiyena wairayata ape manasa wikurthi nokara gatha yuthuya.. api aththa kiwwath jvp un boru gahanawa wage wairayen kiyanna narakai:D:D:yes::yes:;);):D:D
     

    Molock

    Well-known member
  • Aug 9, 2012
    1,761
    236
    63
    මම උඹගෙන් අහන්න හිටියේ මොකද බං උඹ ලපය එක්ක ඔච්චරම තරහ....????? :shocked:

    un thamai 88/89 rata winasa kale. adatath campus wala inna unta hariyata igena ganna denne naththe muge wahallu thamai
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    මන් කිව්වේ ලප කුමාරයා රාජපක්ෂලාගේ ඔක්කොම දන්නවා , ඒ උනාට බෝම්බ හදපු ඉබ්‍රහිම් ගැන මුකුත් දන්නේ නැ ලු ? දැන් ඕක රාජපක්ෂලාගේ එකේ උන නම් කොහොමද ? මෙච්චර අනුන්ගේ කුණු හොයන මනුස්සයා ඔප දුප හොයන මනුස්සයා උගේ පක්ෂෙන් පර්ලිමෙන්ට් ලිස් එකට දාපු එකාගේ විස්ටර දන්නේ නැ ??? එහෙනම් ලපය තැන තැන මන් සහතික වෙනවා කියා කියා යන්නේ ? තමන්ගේ පර්ලිමෙට් ලිස්ට් එකේ ඉන්න එකාගේ විස්ටර දන්නේ නැහැ ඒ උනාට හා වචනේටම සහතික දෙනවා .. ඉබ්‍රහිම් ගේ ළමය් බෝම්බ හැදුව කියල පුපුරවගත්තේ උගේ ළමය් කියල දන්නේ නැහැ ?? උ නිවරදි කියල විස්වාස කරනවා කිව්වේ .. වෙන මිනිහෙක් ගේ ළමයෙක් වැරද්දක් කලාම කෙලින්ම ඔක්කොටම පරම්පරාවටම බනින්නේ :D:D:yes::yes:;);):D:D

    උබ සාක්ෂි හොයනවා නේ අනුරට බැන්නම. ඒ උනාට අනුරයා දවසෙම බනින්නේ අනුන්ට කෝ ගෙන්න කියපන් කළු ගල් ඉවර වෙනවා කියල කියන්න හේතු උන research රෙපොර්ට් එක? කෝ එක උබ ඇහුවද කෝ කියලා ?? ලක්ෂ 933 ට ලම්බෝ 19 ක් ගේනවා ඉ කිව්වම කෝ එකේ පපෙර්ස් 933/19 න බෙදල බැලුවද? අරුට මුට අරවට මේවට බනිනකොට කෝ ඒවා ?? සිංහල මිනිස්සු වහල්ලු කෝ උගේ ආදරණීය දුන්න පුකට ඇරපු සහජිවන යාලුවෝ ?:yes::yes::D:D;);):yes::yes:

    ඔය රේප් එක එළකිරි එකේ විතරක් ද ? අද අනුරයට ඔය රේප් කොටු 11 ක් red Election එකෙන් දීල තියෙන්නේ ?? උබල මගේ රේප් කපලා කොටුවක් අඩු කරන්න යනකොට ජනතාව රේප් කොටු ඔක්කොම ඓන් කරලා dust bin එකට දල වහල ..රේප් කපන්න පුළුවන් කරන එක කරන්නේ:D:D:yes::yes::D:D;);)

    :D:D:D
     

    tharinduncc

    Well-known member
  • May 8, 2009
    5,254
    2,498
    113
    planet earth
    "ඔහු ඒ සදහා බෞද්දයන් මැරීමට බෝම්බ සැදීමට ඉබ්‍රහිම් තෝරාගත්තේය.. සිංහලයන්ට වෛර කරන ඔහු සිංහලයන් මැරී වැටුණු පසු කිසිම ප්‍රකාශයක් නොකොට........"


    ඇයි බන් උඹ ඔච්චර ගොං …

    අනුර රාජපක්ෂලාට against නිසා මේකේ උන් අනුරට අකමැති නිසා, උන් උඹ දාන ඒවා වලට හිනා වෙලා නිකං ඉන්නවා …

    එත් පොඩ්ඩක් කල්පනා කරලා බලපන් උබ ඔය කියල තියන ඒවා කොච්චර ගොං ද කියල !!

    මට පෙන්නේ උඹට අනුර එක්ක පෞද්ගලික තරහක් තියනවා ...

    :rofl::rofl::rofl:

    INHERITED FROM GON LAPA KOTA....:rofl::P:yes::cool::cool::cool::rofl::rofl:

    REP KAPADDI ORIGINAL EKEN KAPAPAN, FAKE EKATA LOG WENNA MAHANSI WENNA EPA...:rofl::rofl::rofl:
     

    tharinduncc

    Well-known member
  • May 8, 2009
    5,254
    2,498
    113
    planet earth
    77301362_2499285343519698_7573982493565517824_n.jpg



    :rofl::rofl::rofl:
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    :rofl::rofl::rofl:

    INHERITED FROM GON LAPA KOTA....:rofl::P:yes::cool::cool::cool::rofl::rofl:

    REP KAPADDI ORIGINAL EKEN KAPAPAN, FAKE EKATA LOG WENNA MAHANSI WENNA EPA...:rofl::rofl::rofl:

    උඹ කවුද බන් ?? උඹේ රේප් කපන්න මට අමාරුවක් නෑ ... මට ෆේක් ඇත්තෙන් නෑ ...
    ත්‍රෙඩ් එක දාපු එකාගේ රේප් කැපුවා නම දාල ....
     

    tharinduncc

    Well-known member
  • May 8, 2009
    5,254
    2,498
    113
    planet earth
    galle face ekata awa senga mathakada:D:D:yes::yes::D:D

    ගැම්ම්ට මුට චන්දෙ දෙන ඔක්කොම ටික ගෝල්ෆේස් එකට ගාල් කරා, කොටා මිනිස්සු දැකල උඩින් අවේ උඩින්.... :rofl::rofl::rofl:
     

    tharinduncc

    Well-known member
  • May 8, 2009
    5,254
    2,498
    113
    planet earth
    උඹ කවුද බන් ?? උඹේ රේප් කපන්න මට අමාරුවක් නෑ ... මට ෆේක් ඇත්තෙන් නෑ ...
    ත්‍රෙඩ් එක දාපු එකාගේ රේප් කැපුවා නම දාල ....


    දන්නවා this site just use http not https ....:P:P:P
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    ගැම්ම්ට මුට චන්දෙ දෙන ඔක්කොම ටික ගෝල්ෆේස් එකට ගාල් කරා, කොටා මිනිස්සු දැකල උඩින් අවේ උඩින්.... :rofl::rofl::rofl:

    mun mage rep kapanawa. minissu munge vote kapanawa:D:D:yes::yes:;);):D:D jvp bass porak innawa uge paththata katha karama wadiyenuth wada karanawa:D:D:yes::yes::D:D anna e wage mongal dial inne:D:D:yes::yes::D:D
     
    • Like
    Reactions: tharinduncc

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    1.එබ්‍රහිම් බෝම්බ ගහපු එකට අනුර සම්බන්දයි
    2.අනුර බාප්පව maරුව

    ඔය දෙකෙන් එකක් වත් උනා කියන්න පුලුවන් සාදයකක් කවුරු හරි කියපන් ගොන් ආතල් දෙන්නේ නැතුව ...
     
    Last edited:

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    හැමෝම කියනවා මූ කියල තියන දේ 100%ක් හරි කියල ...
    එත් ඔප්පු කරන්න එකෙක් වත් නෑ ...
    නොදකින් තොපි..
     

    tharinduncc

    Well-known member
  • May 8, 2009
    5,254
    2,498
    113
    planet earth
    mun mage rep kapanawa. minissu munge vote kapanawa:D:D:yes::yes:;);):D:D jvp bass porak innawa uge paththata katha karama wadiyenuth wada karanawa:D:D:yes::yes::D:D anna e wage mongal dial inne:D:D:yes::yes::D:D

    උඹ කියන්නේ මට මරු සීන් එකක් උණා, චන්ද ප්‍රතිපල ගැන කතාකරනකොට එතනට අවා අපේ ඉස්සරහ ගෙදර අන්කල්...මම කිව්වා ජෙප්පෝ කියන්නේ අමු සක්කිලි, එළකිරි කියල site එකක් තියනව එකේ මම UNP එකට විරුද්දව දෙයක් දැම්මොත් තිත්ත කුණුහරුපෙන් බැනල message දාන්නේ ඔක්කොම ජෙප්පෝ කියල, එත් එක්කම එතනට තව අයියා කෙනෙක් අවා, මිනිහ කිවා කතාකරන්න දෙයක් නෑ ජෙප්පෝ කියන්නේ අමු සක්කිලි කැ%යෝ, ඕකුන් ගම් වලත් ඔහොම තමයි කියල. :P:P:P යකෝ අර අන්කල් කාරය මගේ මුණවත් බලන්නේ නෑ දැන්, උ හිටියේ පොහොට්ටු කාරයෙක් වගේ...බලන් යද්දී අමු ජෙප්පෙක්ලු පස්සේ දන්නේ.... :rofl::rofl::rofl: ඇයි බන් ජෙප්පෝ එහෙම :confused:
     
    • Like
    Reactions: giggee

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    එකෙක් වත් මූ දාල තියන එක කියවල නෑ ...
    මුලින් එක පොල් බුරුවෙක් "නෑ මූ දාල තියන එක 100%ක් හරි" කිව්ව නිසා අනිත් උනුත් එක කොපි පෙස්ට් කරනවා ..
    :lol: