ජනාධිපතිවරණය තව දුරටත් විවාද තරගයක් නොව&#3546

giggee

Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    1.එබ්‍රහිම් බෝම්බ ගහපු එකට අනුර සම්බන්දයි
    2.අනුර බාප්පව මාරුව

    ඔය දෙකෙන් එකක් වත් උනා කියන්න පුලුවන් සාදයකක් කවුරු හරි කියපන් ගොන් ආතල් දෙන්නේ නැතුව ...

    අනුර කුමාර කියපු පොර්ට් city නිසා කළු ගල් ඉවරවෙන කතාවේ research රෙපොර්ට් දීපන් ??:D:D:D:D

    නාමල් ලක්ෂ 933 කට ලම්බෝ 19 ක් ගෙනාවේ කිව්වේ ලම්බෝ එකේ ගැන කියපන් ?? :D:D:yes::yes::D:D

    ගෝල්ඩ් හොර්සෙස් ඉන්නවා කිව්වේ සාක්ෂි පෙන්නපන් ? :D:D:yes::yes::D

    මුන් ඔක්කොම යාලුවෝ කියලා රනිල්ව එලවද්දී යාළුවා ලපකොටා පුක රත් වෙලා දැගලුවේ මු යාලුවෙක් නෙවෙඉ නම් මොකෝ කියපන් ??:D:D:yes::yes:;);):cool::cool::D:D

    රාජපක්ෂ හෙලිචොප්ටෙර් යනවා සජිත් ok ?:D:D:yes::yes::D:D

    මිහින් air එකට පුංචි අම්මගේ ළමයා දගත හැටි කියපන් :D:D:yes::yes:;);):D:D

    පුංචි අම්මගේ ලමය SLIIT එකට දල Private campus වහන්න අහිංසක campus ලමය පාරේ යැවල පර block කරන්නේ මොකෝ කියපන් ??:D:D;);):yes::yes::cool::cool::D:D

    රාජපක්ෂගේ හැම කුණු ගොඩක් ම දන්නා එකා බෝම්බි Eබ්‍රහිම් ගැන දන්නේ න කියන්නේ කොහොමද කියපන් ? :D:D:yes::yes::D:D

    තමන්ගේ පක්ෂේ ඉබ්‍රහිම් ගැන දන්නේ නැත්නම් උ හැම මගුලටම සහතික වෙනවා සහතික වෙනවා කියල කියන්නේ කොහොමද කියපන් ?:D:D:yes::yes:;);):D:D

    උ ඔය හැම බොරුවක්ම සාක්ෂි නැතුව බොරු ගහල ලප කොටගෙ ඒවාට විතරක් සාක්ෂි ඉල්ලනේ මොනවා ඇදගනද කියපන් ?:D:D:yes::yes:;);):D:D
     
    Last edited:

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    හැමෝම කියනවා මූ කියල තියන දේ 100%ක් හරි කියල ...
    එත් ඔප්පු කරන්න එකෙක් වත් නෑ ...
    නොදකින් තොපි..

    anuraya kiyana ewa thopi piliganne oppu karanna puluwan hindada? opa dupa ganige kunu ?:D:D:yes:;);):D:D . Eelaga para illanna kiyana නක දී පුසී පක්ෂෙන් :D:D:yes::yes::D:D
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    අනුර කුමාර කියපු පොර්ට් city නිසා කළු ගල් ඉවරවෙන කතාවේ research රෙපොර්ට් දීපන් ??:D:D:D:D

    නාමල් ලක්ෂ 933 කට ලම්බෝ 19 ක් ගෙනාවේ කිව්වේ ලම්බෝ එකේ ගැන කියපන් ?? :D:D:yes::yes::D:D

    ගෝල්ඩ් හොර්සෙස් ඉන්නවා කිව්වේ සාක්ෂි පෙන්නපන් ? :D:D:yes::yes::D

    මුන් ඔක්කොම යාලුවෝ කියලා රනිල්ව එලවද්දී යාළුවා ලපකොටා පුක රත් වෙලා දැගලුවේ මු යාලුවෙක් නෙවෙඉ නම් මොකෝ කියපන් ??:D:D:yes::yes:;);):cool::cool::D:D

    රාජපක්ෂ හෙලිචොප්ටෙර් යනවා සජිත් ok ?:D:D:yes::yes::D:D

    මිහින් air එකට පුංචි අම්මගේ ළමයා දගත හැටි කියපන් :D:D:yes::yes:;);):D:D

    පුංචි අම්මගේ ලමය SLIIT එකට දල Private campus වහන්න අහිංසක campus ලමය පාරේ යැවල පර block කරන්නේ මොකෝ කියපන් ??:D:D;);):yes::yes::cool::cool::D:D

    රාජපක්ෂගේ හැම කුණු ගොඩක් ම දන්නා එකා බෝම්බි Eබ්‍රහිම් ගැන දන්නේ න කියන්නේ කොහොමද කියපන් ? :D:D:yes::yes::D:D

    තමන්ගේ පක්ෂේ ඉබ්‍රහිම් ගැන දන්නේ නැත්නම් උ හැම මගුලටම සහතික වෙනවා සහතික වෙනවා කියල කියන්නේ කොහොමද කියපන් ?:D:D:yes::yes:;);):D:D

    උ ඔය හැම බොරුවක්ම සාක්ෂි නැතුව බොරු ගහල ලප කොටගෙ ඒවාට විතරක් සාක්ෂි ඉල්ලනේ මොනවා ඇදගනද කියපන් ?:D:D:yes::yes:;);):D:D

    උඹ ඕව අනුරකුමාගෙන් අහපන්...
    මම උගේ ලෝයර් නෙමෙයි ....
    මම අහන්නේ උඹ කිව්ව දෙවල් ගැන ....
    උ බොරු කිව්වා කියල උඹට උට බොරු මිනීමැරුම් චෝදනා එල්ල කරන්න අයිතියක් ලැබෙනවද !!
    මොනාද බන් උඹේ තර්ක !
    උඹ කිව්වා දේවල් වලට සාදක උඹ පෙන්නපන්...
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    එකෙක් වත් මූ දාල තියන එක කියවල නෑ ...
    මුලින් එක පොල් බුරුවෙක් "නෑ මූ දාල තියන එක 100%ක් හරි" කිව්ව නිසා අනිත් උනුත් එක කොපි පෙස්ට් කරනවා ..
    :lol:


    හිනා වෙන්න හිනා වෙන්න වොට් වැඩි වෙන්නේ නැ .. පිළිගන්න හො නොගන්න වොට් එන්නේ නැ ... රේප් කපන්න වෛරය දන්නා අනික් මිනිස්සුන්ට අපහස කරලා කතා කරන්න වොට් එන්නේ නැ . ඔය ඉල්ලන්න සාක්ෂි අනුරගේ කතාව කරද්දී එතකොට මෙහෙම වෛර කරන්න වෙන්නේ නැ
     

    tharinduncc

    Well-known member
  • May 8, 2009
    5,254
    2,498
    113
    planet earth
    අනුර කුමාර කියපු පොර්ට් city නිසා කළු ගල් ඉවරවෙන කතාවේ research රෙපොර්ට් දීපන් ??:D:D:D:D

    නාමල් ලක්ෂ 933 කට ලම්බෝ 19 ක් ගෙනාවේ කිව්වේ ලම්බෝ එකේ ගැන කියපන් ?? :D:D:yes::yes::D:D

    ගෝල්ඩ් හොර්සෙස් ඉන්නවා කිව්වේ සාක්ෂි පෙන්නපන් ? :D:D:yes::yes::D

    මුන් ඔක්කොම යාලුවෝ කියලා රනිල්ව එලවද්දී යාළුවා ලපකොටා පුක රත් වෙලා දැගලුවේ මු යාලුවෙක් නෙවෙඉ නම් මොකෝ කියපන් ??:D:D:yes::yes:;);):cool::cool::D:D

    රාජපක්ෂ හෙලිචොප්ටෙර් යනවා සජිත් ok ?:D:D:yes::yes::D:D

    මිහින් air එකට පුංචි අම්මගේ ළමයා දගත හැටි කියපන් :D:D:yes::yes:;);):D:D

    පුංචි අම්මගේ ලමය SLIIT එකට දල Private campus වහන්න අහිංසක campus ලමය පාරේ යැවල පර block කරන්නේ මොකෝ කියපන් ??:D:D;);):yes::yes::cool::cool::D:D

    රාජපක්ෂගේ හැම කුණු ගොඩක් ම දන්නා එකා බෝම්බි Eබ්‍රහිම් ගැන දන්නේ න කියන්නේ කොහොමද කියපන් ? :D:D:yes::yes::D:D

    තමන්ගේ පක්ෂේ ඉබ්‍රහිම් ගැන දන්නේ නැත්නම් උ හැම මගුලටම සහතික වෙනවා සහතික වෙනවා කියල කියන්නේ කොහොමද කියපන් ?:D:D:yes::yes:;);):D:D

    උ ඔය හැම බොරුවක්ම සාක්ෂි නැතුව බොරු ගහල ලප කොටගෙ ඒවාට විතරක් සාක්ෂි ඉල්ලනේ මොනවා ඇදගනද කියපන් ?:D:D:yes::yes:;);):D:D

    72738112_10217978557268265_7390498733311393792_n.jpg


    :rofl::rofl::rofl:
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    anuraya kiyana ewa thopi piliganne oppu karanna puluwan hindada? opa dupa ganige kunu ?:D:D:yes:;);):D:D . Eelaga para illanna kiyana නක දී පුසී පක්ෂෙන් :D:D:yes::yes::D:D

    මම කවදද යකෝ අනුර කියන ඒවා පිළිගත්තේ ...
    උ බොරු තමයි කියල ඇත්තේ ....
    උ බොරු කිව්වා කියල උට වඩා උඹ බොරු කියන එක සාදාරනීකරණය කරන්න පුලුවන්ද'????
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell

    හිනා වෙන්න හිනා වෙන්න වොට් වැඩි වෙන්නේ නැ .. පිළිගන්න හො නොගන්න වොට් එන්නේ නැ ... රේප් කපන්න වෛරය දන්නා අනික් මිනිස්සුන්ට අපහස කරලා කතා කරන්න වොට් එන්නේ නැ . ඔය ඉල්ලන්න සාක්ෂි අනුරගේ කතාව කරද්දී එතකොට මෙහෙම වෛර කරන්න වෙන්නේ නැ

    අනුර කුමාරට වොට් අරන් දෙන්න මට අමාරුවක් නෑ බං ...
    උඹ වටේ යන්නේ නැතුව උඹ කිව්වා දේවල් ඇත්ත කියල ඔප්පු කරපන්..
    නැත්තන් පිලිගනින් උඹත් අනුර වගේම බොරු කාරයෙක් කියල ....
    අනුරට බැන බැන උඹ උටත් වඩා බොරු කියනවනේ බන් ...
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    හිනාවෙන මුණු දාල වැඩක් නෑ සිංහලු ...
    මු කිව්වා දේවල් 100% ඇත්ත නම් ඔප්පු කරල පෙන්නපන්....
     

    tharinduncc

    Well-known member
  • May 8, 2009
    5,254
    2,498
    113
    planet earth
    සතුට යනු අවසානයේ වහලුන් ඇත්තේ නිරාගමික අනුරට පමණක් බව පැහැදිලි වීමයි💪😂
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    උඹ ඕව අනුරකුමාගෙන් අහපන්...
    මම උගේ ලෝයර් නෙමෙයි ....
    මම අහන්නේ උඹ කිව්ව දෙවල් ගැන ....
    උ බොරු කිව්වා කියල උඹට උට බොරු මිනීමැරුම් චෝදනා එල්ල කරන්න අයිතියක් ලැබෙනවද !!
    මොනාද බන් උඹේ තර්ක !
    උඹ කිව්වා දේවල් වලට සාදක උඹ පෙන්නපන්...

    අනුර කුමාර මිනි මැරුම් චෝදනා දන්නේ අනික් උන්ට සාක්ෂි තිබිලද?
    උබට අන්රට මිනි මැරුම් චෝදනා එද්දී විතරද සාක්ෂි ඕනේ රාජපක්ෂලා මිනි මාරුව කියද්දී ඊ සාක්ෂි ඉල්ලුවේ නැත්තේ ??
    උබ ඊ අනුර කුමාරගේ ඒවාට විතරක් ඉල්ලන්නේ උබ උගේ පුන්චි අම්මාද ?
    උට කොහේ තියෙන අය්තියක්ද අනික් මිනිස්සුන්ට මිනි මාරු චෝදනා කරන්න ? උට පලුවන් අපිට බැරිද ?
    මේ 88/89 නෙවේ උබලා කියන කියන විකාර කරන්න

    ලප කොටා වෙනුවෙන් පෙනී ඉන්නවනම් උගේ ඒවාට සාක්ෂි අරන් වරෙන් නැත්නම් උට පුක නොදී හිටපන් අනික් මිනිස්සුන්ට ඔය ලපය බොරු චෝදනා දාද්දි සාක්ෂි අහ්හන්නේ නැනේ

    උබට උගේ දේවල් වලට සාදක පෙන්නන්න බැරිනම් උ වෙනුවෙන් පෙනී ඉන්න එපා ... ok :D:D:yes::yes::D:D
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    හිනාවෙන මුණු දාල යන්න නම් ඕන තරම් උන් ඉන්නවා ....
    අනුර බෝම්බ හදපු විදිය කියන්න එකක් නෑ ...
    :baffled:
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    සතුට යනු අවසානයේ වහලුන් ඇත්තේ නිරාගමික අනුරට පමණක් බව පැහැදිලි වීමයි💪😂

    ළප කොටාට අනික් උන්ට බොරු චෝදනා දාන්න පුළුවන් අනික් උන්ට උ ගැන මුකුත් කියන්න බ පුක දෙන්න එනවා . උගේ ඒවා උගෙන් අහන්නලු . ලපයට බනින ඒවාට සාක්ෂි දෙනලු .. එකී මන් හැමදාම කියන්නේ මුන් ඇවිල්ලා පිස්සු බල්ලෝ වගේ සෙට් එකක් :D:D:yes::yes:;);):D:D
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    අනුර කුමාර මිනි මැරුම් චෝදනා දන්නේ අනික් උන්ට සාක්ෂි තිබිලද?
    උබට අන්රට මිනි මැරුම් චෝදනා එද්දී විතරද සාක්ෂි ඕනේ රාජපක්ෂලා මිනි මාරුව කියද්දී ඊ සාක්ෂි ඉල්ලුවේ නැත්තේ ??
    උබ ඊ අනුර කුමාරගේ ඒවාට විතරක් ඉල්ලන්නේ උබ උගේ පුන්චි අම්මාද ?
    උට කොහේ තියෙන අය්තියක්ද අනික් මිනිස්සුන්ට මිනි මාරු චෝදනා කරන්න ? උට පලුවන් අපිට බැරිද ?
    මේ 88/89 නෙවේ උබලා කියන කියන විකාර කරන්න

    ලප කොටා වෙනුවෙන් පෙනී ඉන්නවනම් උගේ ඒවාට සාක්ෂි අරන් වරෙන් නැත්නම් උට පුක නොදී හිටපන් අනික් මිනිස්සුන්ට ඔය ලපය බොරු චෝදනා දාද්දි සාක්ෂි අහ්හන්නේ නැනේ

    උබට උගේ දේවල් වලට සාදක පෙන්නන්න බැරිනම් උ වෙනුවෙන් පෙනී ඉන්න එපා ... ok :D:D:yes::yes::D:D

    ඇයි බන් උඹට මෙච්චර තේරෙන්නේ නැත්තේ...
    මට අදාළ නෑ අනුර කිව්වා දේවල්...
    මම උ වෙනුවෙන් පෙනී ඉන්න කෙනෙක් නෙමෙයි ...
    but, උඹ මේ ෆෝරම් එකේ කිව්වා extreme claims 2ක්
    උඹත් අනුරගේ ගානට වැටෙන්නේ නැතුව ඒ දෙක ගැන පිළිගන්න පුලුවන් සාදක කියපන්
    නැත්තන් පිලිගනින් උඹ අනුරටත් වඩා බොරු කාරයෙක් කියල
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    හිනාවෙන මුණු දාල යන්න නම් ඕන තරම් උන් ඉන්නවා ....
    අනුර බෝම්බ හදපු විදිය කියන්න එකක් නෑ ...
    :baffled:

    eka kiyanna innawa jvp parliment list ibrahim
    ara hamoma bomba ibrahim kiyanne hora gammiris mudalali.:D:D:yes::yes::D:D anurayage ewata withramada uba sakshi hoyanne
     

    Idias

    Well-known member
  • Feb 25, 2016
    7,396
    3,708
    113
    මම කවදද යකෝ අනුර කියන ඒවා පිළිගත්තේ ...
    උ බොරු තමයි කියල ඇත්තේ ....
    උ බොරු කිව්වා කියල උට වඩා උඹ බොරු කියන එක සාදාරනීකරණය කරන්න පුලුවන්ද'????




    ආ ඉන්දියන් යාලුවා එතකොට ඉබ්‍රහිම් නානා නෙමේ ද බෝම්බ්ස් ගැහුවේ ? :P:P

    පොලිසියෙන් අරන්ගියේ පොලිසියේ රවුමක් යන්න ද :P:P

    එතකොට මැරුන ත්‍රස්තවාදියෝ ඉබ්‍රගෙ ලමයි නෙම් ද?

    ඉබ්‍ර ව ලිස්ට් එකට ජී වී පී ලිස්ට් එකට දැම්මේ අනුර දන් නැතුවද? :P:P:P

    ඇයි අනුරට පේන් නැද්ද ඉබ්‍ර ගේ වැරදි එහේම :angry::angry:නැත්නම් අනුර විප්ලව කරන්න යන්නේ ඉබ්‍ර නාන එක්ක බෝම්බ්ස් තියලා ද? :dull::dull:



    අනුරලා ගේ තියෙන්න දියාරු ප්‍රතිපත්ති ටිකක් අනුරගෙ ලමයි ස්‍රිලන්කන් එකේ වැඩ උගේ ප්‍රතිපත්ති වලට අනුව ලමයි යන්න ඕන රජයේ කැම්පස් ලාල්ස් ගේ දුව යන්නේ ප්‍රයිවට් කැම්පස් :dull::dull:

    ඔය සීන් එකම කරන්න ආව මැතිනි මෙහෙ ඉන්න මිනිස්සුන්ට අමු කොල කන්න දීල සැටලයිට් ව ලන්ඩොන් යවලා අපි සැප විදිනව උබල කට්ට කාපන් කියලා දුන්නේ දුවන්න මිනිස්සු චන්දේ

    දැන් ඔය අනුරට හම්බ උනේ නානට ලවු කරන්න ගිහින් හොදි නැති වෙන්න


    ඉලග පාර හම්බෙන්නේ සීට් 1යි එකත් අනුරට විතරයි :P:P



     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    ඇයි බන් උඹට මෙච්චර තේරෙන්නේ නැත්තේ...
    මට අදාළ නෑ අනුර කිව්වා දේවල්...
    මම උ වෙනුවෙන් පෙනී ඉන්න කෙනෙක් නෙමෙයි ...
    but, උඹ මේ ෆෝරම් එකේ කිව්වා extreme claims 2ක්
    උඹත් අනුරගේ ගානට වැටෙන්නේ නැතුව ඒ දෙක ගැන පිළිගන්න පුලුවන් සාදක කියපන්
    නැත්තන් පිලිගනින් උඹ අනුරටත් වඩා බොරු කාරයෙක් කියල

    ඔව් උබට අමාරුද ලප කොටාට extreme claims එද්දී? අමාරු නැද්ද 88/89 80,000 ක් මරද්දී , ඵච්ටෝර්ය් ගිනි තියද්දි , ට්‍රාන්ස්ෆොර්මෙර්ස් ගිනි තියද්දි , army එකේ police එකේ ඉන්න අයගේ ගෙවල් වලට ඒගොල්ලෝ duty වෙලාවේදී පැනලා wife ළමය් මරද්දී ?

    උබ මව බොරු කාරයෙක් කරන්න යන්නේ අනුරටත් වඩා අනුරය අවුරුදු කියක ඉදන් බොරු කියනවද?

    මන් උබට සාක්ෂි දෙන්න නම් උබ මට සාක්ෂි දීපන් නැතුව මේ 88/89 නෙවේ උබට ඕනේ දේ දුන්න නැත්නම් අනික් උන්ට බනින්න බෙලි කපන්න ,ට්ය්රේ උඩ පුච්චන්න

    රෑට ලිඝ්ට් දැම්ම නිසා මරපු උන් වෙනුවෙන් සාක්ෂි ඉල්ලන උබ ඒ මරපු මිනිස්සු වෙනුවෙන් ඉල්ලාපන් වන්දි 80,000 කට :D:D:yes::yes:;);):D:D
     

    tharinduncc

    Well-known member
  • May 8, 2009
    5,254
    2,498
    113
    planet earth
    ළප කොටාට අනික් උන්ට බොරු චෝදනා දාන්න පුළුවන් අනික් උන්ට උ ගැන මුකුත් කියන්න බ පුක දෙන්න එනවා . උගේ ඒවා උගෙන් අහන්නලු . ලපයට බනින ඒවාට සාක්ෂි දෙනලු .. එකී මන් හැමදාම කියන්නේ මුන් ඇවිල්ලා පිස්සු බල්ලෝ වගේ සෙට් එකක් :D:D:yes::yes:;);):D:D

    ඕක නියම දාර්ශනිකය හම්මේ, FCID එක ඇතුලේ මොකෝ උනේ ? ලැට් ගානේ රිංග රිංග කව්ද සල්ලි ගත්තේ? කඩේ යන එකාගෙන් අහන්නේ 5000 කොලද දන්නේ නෑ හම්බ උනේ..තව රනිල් හාමු බේරගන්න විස්වාසභංග ගෙනාපු හැටි...තව තියනව real කැ&යෝන්ගේ වැඩ.ඔකුන්ගේ බලු කම් කියනව නම් කියන්න පුළුවන් ඕනි තරම්.ඒ වගේම රෝහණ විජේවීර මහතාගේ බිරිඳ දන්නා රහස එලිකරනවානම් මේ වගේ මානසික රෝගීන් ලංකාවෙන් වඳ වෙලා යයි(උවිඳු විජේවීර මහතා ප්‍රකාශ කල පරිදි )...:yes::yes::yes:අනිත් එක මුකුත් නොකිය ඉඳින්, ඕක දන්නේ වැටමුල්ලෙන් පුක දීල රෙප් කපන්න විතරයි. :rofl::rofl::rofl::P:D;):cool: