ජනාධිපතිවරණය තව දුරටත් විවාද තරගයක් නොව&#3546

  • Dec 18, 2013
    535
    98
    28
    එකෙක් වත් මූ දාල තියන එක කියවල නෑ ...
    මුලින් එක පොල් බුරුවෙක් "නෑ මූ දාල තියන එක 100%ක් හරි" කිව්ව නිසා අනිත් උනුත් එක කොපි පෙස්ට් කරනවා ..
    :lol:

    සහෝදරයා.....

    ඉබ්‍රහිම් බෝම්බ පත්තු කරන්න කලින් මුස්ලිම් අන්තවාදයට ඉබ්‍රහිම් සම්බන්දයි කියල මාවනැල්ල සිද්දියේදී බුද්දි අංශ වලින් දැනගත්තා.... ඒක විජේදාස රාජපක්ෂ පාර්ලිමේන්තුවේදීත් නම නොකියා ලංකාවේ මුස්ලිම් ව්‍යාපාරික පවුල් දෙකක් කියල, කියල තියෙනවා... අනුර කුමාර එක නොදැනගෙනද ඉබ්බ්‍රහිම්ගෙන් උදව්ගත්තේ??? රාජපක්ෂලාගේ හැම කුණු ගොඩක්ම අවුස්සන ලප අනුර මෙතෙන්දි බබා....

    එතකොට දෙවෙනි සිද්දිය...

    සයිෆිගේ නඩුවේදී ඇයි JVP ප්‍රබලයෙක් සයිෆිගේ පෙරකදෝරුවා උනේ??? අනුර නොදැනද? මුස්ලිම් අන්තවාදීන් සතුටු කරන්නද? නැත්තං සල්ලි නිසාද?

    මෙතෙන්දි කියල තියෙන්නේ ලප අනුර සිංහල බෞද්ධ ජනතාව අමතක කරලා, අන්තවාදීන් එක්ක වැඩ කරපු එක ඔප්පු වෙච්ච නිසා තමයි JVP එකට මුළු ලංකාවෙන්ම චන්ද 450,000 වත් නැත්තේ කියන එක...

    තව එකක් මල්ලි.....

    මම තමයි අරූ කියප කතාව 100% හරි කියල මුලින්ම කිව්වේ.....

    අපි පොල් බූරුවෝ වෙන්න ඇති... එක වෙන්න ඇති අපි ගෝඨාබය වගේ මිනිහෙක් ජනාදිපති විදියට තෝරාගත්තේ....

    හැබැයි ඔයා වගේ බුද්දිමත් කටුස්සොන්ට අං තිබ්බට බෙල්ලේ රත්තරං බඳින්න බෑ කියල ඕනේ පොල් බුරුවෙකුට තේරෙනවා..........
     
    • Like
    Reactions: sithija.h

    Idias

    Well-known member
  • Feb 25, 2016
    7,396
    3,708
    113
    ඌරු වරිගේ වන්නිය;24944488 said:
    සහෝදරයා.....

    ඉබ්‍රහිම් බෝම්බ පත්තු කරන්න කලින් මුස්ලිම් අන්තවාදයට ඉබ්‍රහිම් සම්බන්දයි කියල මාවනැල්ල සිද්දියේදී බුද්දි අංශ වලින් දැනගත්තා.... ඒක විජේදාස රාජපක්ෂ පාර්ලිමේන්තුවේදීත් නම නොකියා ලංකාවේ මුස්ලිම් ව්‍යාපාරික පවුල් දෙකක් කියල, කියල තියෙනවා... අනුර කුමාර එක නොදැනගෙනද ඉබ්බ්‍රහිම්ගෙන් උදව්ගත්තේ??? රාජපක්ෂලාගේ හැම කුණු ගොඩක්ම අවුස්සන ලප අනුර මෙතෙන්දි බබා....

    එතකොට දෙවෙනි සිද්දිය...

    සයිෆිගේ නඩුවේදී ඇයි JVP ප්‍රබලයෙක් සයිෆිගේ පෙරකදෝරුවා උනේ??? අනුර නොදැනද? මුස්ලිම් අන්තවාදීන් සතුටු කරන්නද? නැත්තං සල්ලි නිසාද?

    මෙතෙන්දි කියල තියෙන්නේ ලප අනුර සිංහල බෞද්ධ ජනතාව අමතක කරලා, අන්තවාදීන් එක්ක වැඩ කරපු එක ඔප්පු වෙච්ච නිසා තමයි JVP එකට මුළු ලංකාවෙන්ම චන්ද 450,000 වත් නැත්තේ කියන එක...

    තව එකක් මල්ලි.....

    මම තමයි අරූ කියප කතාව 100% හරි කියල මුලින්ම කිව්වේ.....

    අපි පොල් බූරුවෝ වෙන්න ඇති... එක වෙන්න ඇති අපි ගෝඨාබය වගේ මිනිහෙක් ජනාදිපති විදියට තෝරාගත්තේ....

    හැබැයි ඔයා වගේ බුද්දිමත් කටුස්සොන්ට අං තිබ්බට බෙල්ලේ රත්තරං බඳින්න බෑ කියල ඕනේ පොල් බුරුවෙකුට තේරෙනවා..........




    මම හිතන්නේ අනුරලගෙ ප්ලෑන් එක බොම්බ්ස් වලින් ගොඩයන්න වෙන්න ඕන :dull::dull:
     

    Arthur Curry

    Well-known member
  • May 1, 2019
    2,313
    416
    113
    ֍.මේරා ලඟ.֎
    anurayata wada uge voice eka ahan inna puluwan:D:D:yes::yes:;);):D:D mata tv ekak wath balanna na ara burwa nisa:D:D:yes::yes::D:D
    anurata wada nm one ekek hodawei:D

    Originally Posted by Idias

    අපොයි තවත් හොරෙක් එයත් ගසා කාල මාට්ටු වෙලා ඉන්නේ මතක විදියට නම්
    eka nm danne hariyatama..
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    අපොයි තවත් හොරෙක් එයත් ගසා කාල මාට්ටු වෙලා ඉන්නේ මතක විදියට නම් :dull::dull:
    u bus conductor kale hamadama bus owner salli beraddi ganak horen tiyagannawalu:D:D:yes::yes:;);):D:D man hithuwe u awoth apita naya gewaddi oya jil mart eka danna puluwan wei neda:D;);):yes::yes::D:D
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    ඔන්න ඉතින් උගත් කට්ටිය ප්‍රශ්නෙන් පැනලා යනවා අනුර නාන නිර්දෝශී නම් ඒ සාක්කි ඉදිරිපත් කරලා නිදහස් කරගෙන පෙන්නන් එපායැ පවු නිර්දෝශී ඇති ඒක මේක් කියන්නේ 80 ගනන් වල කරපු දේ වලට සමාව ඉල්ලුව මිනිහා මේකට සමාව ගන්නෙ නෑ ඔන්න ඉතින් බලන්න දියාරුකම ප්‍රතිපත්තියක තියන එක්කෝ අනුර මේ ගැන දන්නවා නැත්නම් නානගේ වාසි අරන් දැන් නානව සුද්ද කරනවා නැත්නම් බෝම්බ්ස් සීන් එක අනුමත කරනවා ගහපු එක හොදයි කියලා වෙන නම් දෙයක් මෙතන පේන්න නෑ


    :dull::dull:

    ever heard of term "burden of proof" ?
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    ඌරු වරිගේ වන්නිය;24944488 said:
    සහෝදරයා.....

    ඉබ්‍රහිම් බෝම්බ පත්තු කරන්න කලින් මුස්ලිම් අන්තවාදයට ඉබ්‍රහිම් සම්බන්දයි කියල මාවනැල්ල සිද්දියේදී බුද්දි අංශ වලින් දැනගත්තා.... ඒක විජේදාස රාජපක්ෂ පාර්ලිමේන්තුවේදීත් නම නොකියා ලංකාවේ මුස්ලිම් ව්‍යාපාරික පවුල් දෙකක් කියල, කියල තියෙනවා... අනුර කුමාර එක නොදැනගෙනද ඉබ්බ්‍රහිම්ගෙන් උදව්ගත්තේ??? රාජපක්ෂලාගේ හැම කුණු ගොඩක්ම අවුස්සන ලප අනුර මෙතෙන්දි බබා....

    එතකොට දෙවෙනි සිද්දිය...

    සයිෆිගේ නඩුවේදී ඇයි JVP ප්‍රබලයෙක් සයිෆිගේ පෙරකදෝරුවා උනේ??? අනුර නොදැනද? මුස්ලිම් අන්තවාදීන් සතුටු කරන්නද? නැත්තං සල්ලි නිසාද?

    මෙතෙන්දි කියල තියෙන්නේ ලප අනුර සිංහල බෞද්ධ ජනතාව අමතක කරලා, අන්තවාදීන් එක්ක වැඩ කරපු එක ඔප්පු වෙච්ච නිසා තමයි JVP එකට මුළු ලංකාවෙන්ම චන්ද 450,000 වත් නැත්තේ කියන එක...

    තව එකක් මල්ලි.....

    මම තමයි අරූ කියප කතාව 100% හරි කියල මුලින්ම කිව්වේ.....



    ethakota oya kiyanne oya sadaka tika athida "anura Sinhala minissu maranna" bomba gahuwa kiyala kiyanna??

    oya okkoma sadaka circumstantial wenna puluwan kiyala hithenne nadda?

    ex: - safi ge lawyer JVP kenek wima, JVP ekata support karanne kohomath radical un ne, ithin e wage radical ekek thamai safi ta support karanna idiripath wenneth e thinna circumstances uda..

    ekath hariyata minister kenekge puthek girl kenek rape karana scienario ekak wage, baya nathuwa girl ekenk rape karanne e wage powerful kenek ne. habai minister inne president ge yatathe nisa girl wa rape karana eka presidentge "uwamanawata" una kiyala claim karanna puluwan da?

    poddak hitala balapan,

    oya logic anuwa Gota minissu sahenna maruwa kiyala kiyannath puluwan..

    thanks, anith un wage nemei uba point ekata katha kara,,
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    anurata wada nm one ekek hodawei:D


    eka nm danne hariyatama..

    2015 ඉදන් පර්ලිමෙන්ට් එකේ වැඩියෙන්ම කතා කරේ ඔකද කොහෙද:D:yes::yes::D:D . එක කතාවක් හෙන වෙලාවක් අනික් උන්ගේ කතා එක්ක බලද්දී .කිසිම වැඩකට ඇති දෙයක් කතා කරද ? එක පැයක පර්ලිමෙන්ට් තියන්න කෝටි 20 ක් ද කොහෙද යනවලු නේ ගා නම් sure නැ . ලපය කෝටි 20 ක වෙලාව අරන් රාජපක්ෂලාට බනිනවා . කෝටි 20 ඒවා කියක් රාජපක්ෂලාට බනින්න නාස්ති කරාද ?? සින්ගපොරේ ගිවිසුම වෙලාවේ නැ මිස්සින්ග් ... කුණු ආපු වෙලාවේ න මිස්සින්ග් බෝම්බ ගහපු වෙලාවේ අව ඉබ්‍රහිම් thama විස්වාස කරනවි කියන්න ... .. මුට රාජපක්ෂලාට බනින්න මුගේ වෛරය වෙනුවෙන් මේ රටේ මිනිස්සුන්ගේ සල්ලි කෝටි 500 ක් විතර නාස්ති කරා :D:D:yes::yes:;);):D:D
     
    Last edited:

    sithija.h

    Well-known member
  • Nov 21, 2008
    9,679
    5,904
    113
    Matara
    2015 ඉදන් පර්ලිමෙන්ට් එකේ වැඩියෙන්ම කතා කරේ ඔකද කොහෙද:D:yes::yes::D:D . එක කතාවක් හෙන වෙලාවක් අනික් උන්ගේ කතා එක්ක බලද්දී .කිසිම වැඩකට ඇති දෙයක් කතා කරද ? එක පැයක පර්ලිමෙන්ට් තියන්න කෝටි 20 ක් ද කොහෙද යනවලු නේ ගා නම් sure නැ . ලපය කෝටි 20 ක වෙලාව අරන් රාජපක්ෂලාට බනිනවා . කෝටි 20 ඒවා කියක් රාජපක්ෂලාට බනින්න නාස්ති කරාද ?? සින්ගපොරේ ගිවිසුම වෙලාවේ නැ මිස්සින්ග් ... කුණු ආපු වෙලාවේ න මිස්සින්ග් බෝම්බ ගහපු වෙලාවේ අව ඉබ්‍රහිම් thama විස්වාස කරනවි කියන්න ... .. මුට රාජපක්ෂලාට බනින්න මුගේ වෛරය වෙනුවෙන් මේ රටේ මිනිස්සුන්ගේ සල්ලි කෝටි 500 ක් විතර නාස්ති කරා :D:D:yes::yes:;);):D:D
    :rofl::rofl::rofl:
     

    Idias

    Well-known member
  • Feb 25, 2016
    7,396
    3,708
    113
    2015 ඉදන් පර්ලිමෙන්ට් එකේ වැඩියෙන්ම කතා කරේ ඔකද කොහෙද:D:yes::yes::D:D . එක කතාවක් හෙන වෙලාවක් අනික් උන්ගේ කතා එක්ක බලද්දී .කිසිම වැඩකට ඇති දෙයක් කතා කරද ? එක පැයක පර්ලිමෙන්ට් තියන්න කෝටි 20 ක් ද කොහෙද යනවලු නේ ගා නම් sure නැ . ලපය කෝටි 20 ක වෙලාව අරන් රාජපක්ෂලාට බනිනවා . කෝටි 20 ඒවා කියක් රාජපක්ෂලාට බනින්න නාස්ති කරාද ?? සින්ගපොරේ ගිවිසුම වෙලාවේ නැ මිස්සින්ග් ... කුණු ආපු වෙලාවේ න මිස්සින්ග් බෝම්බ ගහපු වෙලාවේ අව ඉබ්‍රහිම් thama විස්වාස කරනවි කියන්න ... .. මුට රාජපක්ෂලාට බනින්න මුගේ වෛරය වෙනුවෙන් මේ රටේ මිනිස්සුන්ගේ සල්ලි කෝටි 500 ක් විතර නාස්ති කරා :D:D:yes::yes:;);):D:D




    එහෙම කියන්න එපා අනුර කුමාරගේ විප්ලවේ මෙහෙයවන අබීත සෙන්පති ඊබ්‍රා නානා තමා බොම්බ්ස් හදලා ඒව ගස්සලා අනුරගේ විප්ලවේ දිනවන්නේ



    :P:P:P
     

    tharinduncc

    Well-known member
  • May 8, 2009
    5,254
    2,498
    113
    planet earth
    2015 ඉදන් පර්ලිමෙන්ට් එකේ වැඩියෙන්ම කතා කරේ ඔකද කොහෙද:D:yes::yes::D:D . එක කතාවක් හෙන වෙලාවක් අනික් උන්ගේ කතා එක්ක බලද්දී .කිසිම වැඩකට ඇති දෙයක් කතා කරද ? එක පැයක පර්ලිමෙන්ට් තියන්න කෝටි 20 ක් ද කොහෙද යනවලු නේ ගා නම් sure නැ . ලපය කෝටි 20 ක වෙලාව අරන් රාජපක්ෂලාට බනිනවා . කෝටි 20 ඒවා කියක් රාජපක්ෂලාට බනින්න නාස්ති කරාද ?? සින්ගපොරේ ගිවිසුම වෙලාවේ නැ මිස්සින්ග් ... කුණු ආපු වෙලාවේ න මිස්සින්ග් බෝම්බ ගහපු වෙලාවේ අව ඉබ්‍රහිම් thama විස්වාස කරනවි කියන්න ... .. මුට රාජපක්ෂලාට බනින්න මුගේ වෛරය වෙනුවෙන් මේ රටේ මිනිස්සුන්ගේ සල්ලි කෝටි 500 ක් විතර නාස්ති කරා :D:D:yes::yes:;);):D:D

    :rofl::rofl::rofl:
     

    Idias

    Well-known member
  • Feb 25, 2016
    7,396
    3,708
    113
    ජාතික ජන බලවේගයේ ජනපති අපේක්ෂක අනුර කුමාර දිසානායක මහතාට පළවෙනි කැමැත්ත පළ කල ඡන්ද පත්‍රිකා රැසක දෙවැනි කැමැත්ත නව ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී පෙරමුණේ ජනපති අපේක්ෂක සජිත් ප්‍රේමදාස මහතාට ලබා දී තිබූ බව හෙළිදරව් වී තිබේ. ඡන්දය ගණන් කිරීමට ගිය රාජ්‍ය සේවකයන් මෙම කරුණ තහවුරු කරයි.

    ජනාධිපතිවරණයට පෙර ජනතා විමුක්ති පෙරමුණේ ඇතැම් නායකයින් මැතිවරණ රැස්වීම් වලදී කියා සිටියේ අනුර කුමාර දිසානායක මහතාට පළමු කැමැත්ත පළ කරන යම් කෙනෙකුට ගෝඨාභය රාජපක්ෂ මහතා බලයට එතැයි යැයි සැකයක් තිබේ නම් දෙවැනි කැමැත්ත ගෝඨාභය රාජපක්ෂයට එරෙහි ප්‍රතිවාදියෙකුට ලබා දෙන ලෙසය.

    2015 ජනාධිපතිවරණයේදී ද ජවිපෙ මේ ආකාරයේම කටයුත්තක නියැලෙමින් මහින්ද රාජපක්ෂ මහතා පරාජය කළ හැකි අපේක්ෂකයෙකුට ඡන්ද දෙන ලෙස සිය පාක්ෂිකයන්ගෙන් ඉල්ලීමක් කළේය.



    :lol::lol:
     

    tharinduncc

    Well-known member
  • May 8, 2009
    5,254
    2,498
    113
    planet earth
    වම දකුන මාරුවී , වයර් මාරුවී යන එන මන් නැති උන් දෙදෙනෙක්....:rofl::rofl::rofl:

    74908144_10162417829495114_4852373193966485504_n.jpg
     

    bandara77

    Well-known member
  • Feb 1, 2009
    2,448
    209
    83
    48
    Oman
    2015 ඉදන් පර්ලිමෙන්ට් එකේ වැඩියෙන්ම කතා කරේ ඔකද කොහෙද:D:yes::yes::D:D . එක කතාවක් හෙන වෙලාවක් අනික් උන්ගේ කතා එක්ක බලද්දී .කිසිම වැඩකට ඇති දෙයක් කතා කරද ? එක පැයක පර්ලිමෙන්ට් තියන්න කෝටි 20 ක් ද කොහෙද යනවලු නේ ගා නම් sure නැ . ලපය කෝටි 20 ක වෙලාව අරන් රාජපක්ෂලාට බනිනවා . කෝටි 20 ඒවා කියක් රාජපක්ෂලාට බනින්න නාස්ති කරාද ?? සින්ගපොරේ ගිවිසුම වෙලාවේ නැ මිස්සින්ග් ... කුණු ආපු වෙලාවේ න මිස්සින්ග් බෝම්බ ගහපු වෙලාවේ අව ඉබ්‍රහිම් thama විස්වාස කරනවි කියන්න ... .. මුට රාජපක්ෂලාට බනින්න මුගේ වෛරය වෙනුවෙන් මේ රටේ මිනිස්සුන්ගේ සල්ලි කෝටි 500 ක් විතර නාස්ති කරා :D:D:yes::yes:;);):D:D

    :yes::yes::yes::yes::yes::yes:
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    උඹ කියන්නේ මට මරු සීන් එකක් උණා, චන්ද ප්‍රතිපල ගැන කතාකරනකොට එතනට අවා අපේ ඉස්සරහ ගෙදර අන්කල්...මම කිව්වා ජෙප්පෝ කියන්නේ අමු සක්කිලි, එළකිරි කියල site එකක් තියනව එකේ මම UNP එකට විරුද්දව දෙයක් දැම්මොත් තිත්ත කුණුහරුපෙන් බැනල message දාන්නේ ඔක්කොම ජෙප්පෝ කියල, එත් එක්කම එතනට තව අයියා කෙනෙක් අවා, මිනිහ කිවා කතාකරන්න දෙයක් නෑ ජෙප්පෝ කියන්නේ අමු සක්කිලි කැ%යෝ, ඕකුන් ගම් වලත් ඔහොම තමයි කියල. :P:P:P යකෝ අර අන්කල් කාරය මගේ මුණවත් බලන්නේ නෑ දැන්, උ හිටියේ පොහොට්ටු කාරයෙක් වගේ...බලන් යද්දී අමු ජෙප්පෙක්ලු පස්සේ දන්නේ.... :rofl::rofl::rofl: ඇයි බන් ජෙප්පෝ එහෙම :confused:

    un hora madyastha mathadarin wela hitiye:D:D:yes::yes:;);):D:D loka kapatiyo ara kade badu hari na kiyala horen hitan ta vote karanna kiyala passe kelawenakota un danne na wage baninawa:D:D:yes::yes:;);):D:D
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    ethakota oya kiyanne oya sadaka tika athida "anura Sinhala minissu maranna" bomba gahuwa kiyala kiyanna??

    oya okkoma sadaka circumstantial wenna puluwan kiyala hithenne nadda?

    ex: - safi ge lawyer JVP kenek wima, JVP ekata support karanne kohomath radical un ne, ithin e wage radical ekek thamai safi ta support karanna idiripath wenneth e thinna circumstances uda..

    ekath hariyata minister kenekge puthek girl kenek rape karana scienario ekak wage, baya nathuwa girl ekenk rape karanne e wage powerful kenek ne. habai minister inne president ge yatathe nisa girl wa rape karana eka presidentge "uwamanawata" una kiyala claim karanna puluwan da?

    poddak hitala balapan,

    oya logic anuwa Gota minissu sahenna maruwa kiyala kiyannath puluwan..

    thanks, anith un wage nemei uba point ekata katha kara,,

    bump
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    2015 ඉදන් පර්ලිමෙන්ට් එකේ වැඩියෙන්ම කතා කරේ ඔකද කොහෙද:D:yes::yes::D:D . එක කතාවක් හෙන වෙලාවක් අනික් උන්ගේ කතා එක්ක බලද්දී .කිසිම වැඩකට ඇති දෙයක් කතා කරද ? එක පැයක පර්ලිමෙන්ට් තියන්න කෝටි 20 ක් ද කොහෙද යනවලු නේ ගා නම් sure නැ . ලපය කෝටි 20 ක වෙලාව අරන් රාජපක්ෂලාට බනිනවා . කෝටි 20 ඒවා කියක් රාජපක්ෂලාට බනින්න නාස්ති කරාද ?? සින්ගපොරේ ගිවිසුම වෙලාවේ නැ මිස්සින්ග් ... කුණු ආපු වෙලාවේ න මිස්සින්ග් බෝම්බ ගහපු වෙලාවේ අව ඉබ්‍රහිම් thama විස්වාස කරනවි කියන්න ... .. මුට රාජපක්ෂලාට බනින්න මුගේ වෛරය වෙනුවෙන් මේ රටේ මිනිස්සුන්ගේ සල්ලි කෝටි 500 ක් විතර නාස්ති කරා :D:D:yes::yes:;);):D:D

    :):)
     

    giggee

    Well-known member
  • Jan 26, 2008
    10,681
    2,125
    113
    අනුන්ගේ ඕප දුප බලන් ඉන්නවා වගේ කියන එකෙක්
    රාජපක්ෂලාගේ ඔක්කොම දන්නා එකෙක්
    කිහමදේම දන්නවා වගේ රගන එකෙක්
    වචනයක් ගැනේ සහතික වෙනවා කියන එකෙක්
    දන්නේ නැහැ උගේ පක්ෂේ කොටම පර්ලිමෙන්ට් ලිස්ට් එකට දාපු එකී උගේ ළමය් බෝම්බ හදනකම් ??
    උ එක දන්නේ නැත්නම් උ කොහොමද අනික් ඒවාට සහතික වෙන්නේ ?? උ කොහොමද අනික් උන්ගේ ඔප දුප කියන්නේ බලන් හිටිය වගේ :D:D:yes::yes:;);):D:D

    :):)
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    ලපය ගැන නම් කතා කරන්න එපා.. ටයිම් වේස්ටින්