ජපන් බයික් එකක් රේගුවෙන් නිදහස් කරගැනීම

Trojansamurai

Active member
  • Jan 14, 2013
    298
    27
    28
    අපාය
    ජින්තුවා;16684692 said:
    වෙන කරන්න දෙයක් නැහැ බන්. ඕක තමා එකම වදිහ. bike එකක් මෙහෙන් ගනින් :rofl:
    :shocked::shocked::shocked::shocked:
    නයි කයි ද රෝස් පාන් සල්ලි න බන් ගන්නවා නම් unregistered 1ක් ම ගන්නේ ඕන බං
     

    Trojansamurai

    Active member
  • Jan 14, 2013
    298
    27
    28
    අපාය
    yako tw ekak danna epa bung :P

    danna kiyapan XR chassis 200 hornet chassis 150 WR250x Kawasaki ninja250 CRF250x wage ekak :P naththan wadak na bung

    හහහ ඔව් බන් මම දන්නවා tw වල අවුල් තියෙනවා එත් japan modify,super trapped බයික් 1ක් ගන්නේ පොඩි කාලේ ඉදන් පුකේ අමාරුවක් තියනවා. WR250X XR එහෙම සුප්පා.
    මොකක් එව්වත් රේගුවේ උන්ට ජරාව කවන්න ඕනෑ
     

    The_Joker

    Well-known member
  • Oct 5, 2013
    1,581
    1,205
    113
    Gotham City
    හහහ ඔව් බන් මම දන්නවා tw වල අවුල් තියෙනවා එත් japan modify,super trapped බයික් 1ක් ගන්නේ පොඩි කාලේ ඉදන් පුකේ අමාරුවක් තියනවා. WR250X XR එහෙම සුප්පා.
    මොකක් එව්වත් රේගුවේ උන්ට ජරාව කවන්න ඕනෑ


    Mokakda ban TW eke thiyena awula?
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    හහහ ඔව් බන් මම දන්නවා tw වල අවුල් තියෙනවා එත් japan modify,super trapped බයික් 1ක් ගන්නේ පොඩි කාලේ ඉදන් පුකේ අමාරුවක් තියනවා. WR250X XR එහෙම සුප්පා.
    මොකක් එව්වත් රේගුවේ උන්ට ජරාව කවන්න ඕනෑ

    ehema tw wala awulak na bung :rolleyes:

    ekama awula meheta genath thiyenne 1987-1993 kale hadapu ewwa.. ithin bung ewwage leda ena eka loku pudumayak newe :rofl::rofl:

    TW225 ekak ganin gannawa nam :) eka aluth
     

    Trojansamurai

    Active member
  • Jan 14, 2013
    298
    27
    28
    අපාය
    ehema tw wala awulak na bung :rolleyes:

    ekama awula meheta genath thiyenne 1987-1993 kale hadapu ewwa.. ithin bung ewwage leda ena eka loku pudumayak newe :rofl::rofl:

    TW225 ekak ganin gannawa nam :) eka aluth
    eka aththa bn 225 disk break 1k set unoth gennwa! eth tax cn 1ka thamai bn awla! eka goda daganne puluwan unoth 2weeks athulatha bike 1k ehena da ganne puluwan! wr250x eke thel krnwa adu da bn?:no:
     

    speedmalli

    Well-known member
  • Nov 22, 2011
    21,616
    17,700
    113
    Auckland
    eka aththa bn 225 disk break 1k set unoth gennwa! eth tax cn 1ka thamai bn awla! eka goda daganne puluwan unoth 2weeks athulatha bike 1k ehena da ganne puluwan! wr250x eke thel krnwa adu da bn?:no:

    pissuda bung suwadata duwanne :P

    38-40 wada town eke.. 400 ekak ekka unath yanna puluwan a wagema.. 250cc hodama bike eka WR :):growl:
     

    nima123

    Well-known member
  • May 3, 2013
    518
    443
    63
    Math japan inne machan.bike wade patan ganna hadanne eth me tax wade tikak upsetne machan..
    Keli karala genalla jarawa kawannama wenawa...
     

    wdk

    Well-known member
  • Oct 22, 2012
    5,269
    673
    113
    🇱🇰
    අපෙත් මාමා කියලා සොන්නෙයෙක් ඉන්නවා ඔහෙ අවුරුදු 30 ඉදන් උ උබලගෙ මාමා වගෙ මට බයික් එකක් වත් එවන් නැ ඔයි :(