ජින්තුවා;16684692 said:වෙන කරන්න දෙයක් නැහැ බන්. ඕක තමා එකම වදිහ. bike එකක් මෙහෙන් ගනින්![]()




නයි කයි ද රෝස් පාන් සල්ලි න බන් ගන්නවා නම් unregistered 1ක් ම ගන්නේ ඕන බං
ජින්තුවා;16684692 said:වෙන කරන්න දෙයක් නැහැ බන්. ඕක තමා එකම වදිහ. bike එකක් මෙහෙන් ගනින්![]()




yako tw ekak danna epa bung
danna kiyapan XR chassis 200 hornet chassis 150 WR250x Kawasaki ninja250 CRF250x wage ekaknaththan wadak na bung
හහහ ඔව් බන් මම දන්නවා tw වල අවුල් තියෙනවා එත් japan modify,super trapped බයික් 1ක් ගන්නේ පොඩි කාලේ ඉදන් පුකේ අමාරුවක් තියනවා. WR250X XR එහෙම සුප්පා.
මොකක් එව්වත් රේගුවේ උන්ට ජරාව කවන්න ඕනෑ
හහහ ඔව් බන් මම දන්නවා tw වල අවුල් තියෙනවා එත් japan modify,super trapped බයික් 1ක් ගන්නේ පොඩි කාලේ ඉදන් පුකේ අමාරුවක් තියනවා. WR250X XR එහෙම සුප්පා.
මොකක් එව්වත් රේගුවේ උන්ට ජරාව කවන්න ඕනෑ



eka aluthkali krala ewanne thamai hadanne bn bt tax wadunith kela wenwa! ekaikali karala ewanne kiyanne

tika kalayak padinakota engine 1e awl enwa bn, eth padirma bike 1k thamai tw kyanne!Mokakda ban TW eke thiyena awula?
eka aththa bn 225 disk break 1k set unoth gennwa! eth tax cn 1ka thamai bn awla! eka goda daganne puluwan unoth 2weeks athulatha bike 1k ehena da ganne puluwan! wr250x eke thel krnwa adu da bn?ehema tw wala awulak na bung
ekama awula meheta genath thiyenne 1987-1993 kale hadapu ewwa.. ithin bung ewwage leda ena eka loku pudumayak newe
TW225 ekak ganin gannawa nameka aluth

eka aththa bn 225 disk break 1k set unoth gennwa! eth tax cn 1ka thamai bn awla! eka goda daganne puluwan unoth 2weeks athulatha bike 1k ehena da ganne puluwan! wr250x eke thel krnwa adu da bn?![]()


