ජාතික ගීය ගයන භාෂාව ලංකාවේ වෙනස් විය යුතු&

ශ්‍රී ලංකා ජාතික

  • Yes

    Votes: 15 23.8%
  • No

    Votes: 48 76.2%

  • Total voters
    63
  • Poll closed .

Gayashanrockz

Member
Jul 27, 2009
6,004
531
0
~S⊕mwhr I Bel⊕ηg~
ප්‍රධාන ජාතියවුනාම මේ වගේ ප්‍රශ්න එනවා..
ජාතික ගීය වුනාම ඒකට සියලුම ජාතීන් ආගම එකතුවුනාට වරදක් නෑ, හැබැයි ඒකෙන් ප්‍රශ්න ඇති කරගන්න හොඳ නෑ...
ජාතික ගීය නිසා ජාතිවාදයක් එනවනම් ගීය අයින් කරත් කමක් නෑ මම කියන්නේ..

අවශ්‍ය දේ එකමුතුකම

ithin ban hamoma oya wage hitanwanm jathika giya sinhalen tibuna kiyala katawat prob ekak enne nane..:P ekamuthui nam ai mewa wenas karnn kiya kiya dagalnne...jathika giye thiyenne sri lankawe tyn sundarathwaya gana n ekata ape tiyena gaurawaya gana.minissu gana nemei..

168378tkjqfm4nq8.gif
122842r9l2jjtjaf.gif
 

markchrishantha

Well-known member
  • Dec 21, 2008
    2,504
    144
    63
    oya kohoma kuwath oya suport karanne me rata pawadena nathi karana piriskata misak me ratata karana udawwak neme meka. eka mataka tiyaganna. oyage jathiya mokak unath oya karanne ekay..
    :no::no::no:
    මන් දැනගෙන හිටියා අක්කි අනිවාර්යයෙන්ම ඔය දේ මේ ත්‍රෙඩ් එක ඇතුලෙදි කවුරු හරි කියන බව... මිට වඩා ඔය ප්‍රශ්නේ ගැන හිතන්න නැත්තම් මේ රටේ අපමණ දුක විදලා රටේ සාමය රැකදුන්න අපේ රණවිරුවන් වෙනුවෙන් වත් අපිට මේ රටේ සාමය රැකගන්න බැරි වෙයි. :(:(
    මන් කතා කරන්නේ දුර හිතලා ලග හිතලා කතා කරණං ඔය ඉන්න මතේම මටත් ඉන්න වෙනවා.

    metana problem ekk nane bn..katada dan sinhalen tiyana eka prashnyak wela tynne :nerd:

    168378tkjqfm4nq8.gif
    122842r9l2jjtjaf.gif
    අනේ නැහැ මචන් මේ ජාතික ගියක බාෂාව වෙනස් කරනවට වැඩ මේ රටේ වෙන ජාතින් වෙනු වෙන කරන්න දේවල් තියනවා :):) මන් reply අක්කි කියපු කතාවට බන්
     
    • Like
    Reactions: ela_eluwa120

    Gayashanrockz

    Member
    Jul 27, 2009
    6,004
    531
    0
    ~S⊕mwhr I Bel⊕ηg~
    නෑ අක්කි:)
    මම කීවෙ නෑ ජාතික ගීය හේතුකොට ගෙන වාර්ගික අර්බුදයක් ඇති වෙනවයි කියලා..
    නමුත් සුළු සුළු දේවල් එකතු වෙලා තමයි ලොකු ප්‍රශ්නයක් නිර්මාණය වෙන්නෙ..ඒ නිසා අපි කළ යුත්තේ කුඩාම ස්ථානයේ සිට නිවැරදි කිරීම..
    වර්තමාන ව්‍යවස්ථාවේ විදියට ජාතික ගීයෙ අර්ථයට හානි නොවන පරිදි ඕනෑම භාෂාවකින් ගැයීමේ නිදහස තියනවා...ඒක හොද දෙයක් හැටියට මම දකිනවා...:)

    eke kiyala nane mix karann kiyala :nerd:

    168378tkjqfm4nq8.gif
    122842r9l2jjtjaf.gif
     

    Gayashanrockz

    Member
    Jul 27, 2009
    6,004
    531
    0
    ~S⊕mwhr I Bel⊕ηg~
    :no::no::no:
    මන් දැනගෙන හිටියා අක්කි අනිවාර්යයෙන්ම ඔය දේ මේ ත්‍රෙඩ් එක ඇතුලෙදි කවුරු හරි කියන බව... මිට වඩා ඔය ප්‍රශ්නේ ගැන හිතන්න නැත්තම් මේ රටේ අපමණ දුක විදලා රටේ සාමය රැකදුන්න අපේ රණවිරුවන් වෙනුවෙන් වත් අපිට මේ රටේ සාමය රැකගන්න බැරි වෙයි. :(:(
    මන් කතා කරන්නේ දුර හිතලා ලග හිතලා කතා කරණං ඔය ඉන්න මතේම මටත් ඉන්න වෙනවා.


    අනේ නැහැ මචන් මේ ජාතික ගියක බාෂාව වෙනස් කරනවට වැඩ මේ රටේ වෙන ජාතින් වෙනු වෙන කරන්න දේවල් තියනවා :):) මන් reply අක්කි කියපු කතාවට බන්

    ekane ban...mewa prashan nemeine :yes::yes:

    168378tkjqfm4nq8.gif
    122842r9l2jjtjaf.gif
     

    panchaz

    Well-known member
  • Mar 31, 2009
    11,832
    451
    83
    The Estadio Santiago Bernabéu
    මචන් මෙහෙමයි බන් මට තේරෙනවා උබ කියන දේ එත මචන් අපි මෙහෙම ප්‍රශ්න වලදී එක පැත්තකින් විතරක් හිතලා තීරණ ගන්න එක වැරදි බන්.... බලපාන් දැන් අවුරුදු 30 මේ රටේ යුද්දයක් තිබ්බා උබ හිතන්නේ මේ ප්‍රශ්න වලට විසදුම් නොදුන්නොත් මේ රටේ මෙහෙම හැමදාමත් ඔය සාමය තියෙයි කියලද නැහැ බන් උන කොහොම හරි විසදුම් ලබා ගන්න අයෙත් යුද්ද හරි කරයි. මන් කියන්නේ නැහැ බන් ජාතික ගිය වෙනස් කරන එක උන්ගේ ප්‍රශ්න වලට විසදුමක් කියලා ඕව කරන්න කලින් කොචර දේවල් කරන්න තියනවද ඒ මිනිස්සුන්ට

    aa minissu gana hithanna kalin hithapan ban sinhala jaathiya gana
    aa minissunta wisadum denna kalin balapan
    sulu JAATHI lanakwe kochchara sellam danawada kiyala
    yuddeyma allagena hitapan dan aurudu 30k gevila ivari yuddath ivarai
    hithapan lanakwe future eka gana
    mey yana widiyata giyoth sulu jaathin apita arala thamai passa balanne
    aakata unta mukuth kiyala wedak naha ape unge gon moda weda nisa thami okkoma wenney, yako online forum ekaka jaathiyak ungema ratey jaathika geeya wenas karanna kiyala kaagahana unge napunsaka kama kochhara penawada meywage dewal walin
    ubala gana nam lajjai
     

    shenoxxx

    Well-known member
  • Sep 23, 2009
    11,838
    873
    113
    අහිංසක ජාතික ගියට මොකැ කරන්න යන්නේ?
     

    sachii

    Member
    Sep 17, 2008
    8,708
    268
    0
    Ĭǹ Ẏṑũř Ȟĕâřŧ
    නෑ අක්කි:)
    මම කීවෙ නෑ ජාතික ගීය හේතුකොට ගෙන වාර්ගික අර්බුදයක් ඇති වෙනවයි කියලා..
    නමුත් සුළු සුළු දේවල් එකතු වෙලා තමයි ලොකු ප්‍රශ්නයක් නිර්මාණය වෙන්නෙ..ඒ නිසා අපි කළ යුත්තේ කුඩාම ස්ථානයේ සිට නිවැරදි කිරීම..
    වර්තමාන ව්‍යවස්ථාවේ විදියට ජාතික ගීයෙ අර්ථයට හානි නොවන පරිදි ඕනෑම භාෂාවකින් ගැයීමේ නිදහස තියනවා...ඒක හොද දෙයක් හැටියට මම දකිනවා...:)
    iting eka waywathawe tiyanwanam mokadda meke aula.. kamti kenek kamati bashwakin kuwama apita moko kiyala jathika alaya athikragannwam
    but meke mehema kata karnna awashaya deyak neme
    antih eka ehema parahanayak athiwenakan sinhala aya nikan uda balan idiyda anith ayata nataganna kiyala
    so dont worry oya eke parahanay wenne denne ne kawadawath.. parahnayak athi unoth itng ekatath visadumak hoyagani jathika geeya wensa nokara...
    meka eka ekama bashawakin kuwoth vitaray meka jathika geeya wenne natnam mekath nikanma nikan sinduwak vitaray ekath amathakara karanna epa malli.
     

    migaramk

    Well-known member
  • Jul 4, 2007
    22,458
    3,276
    113
    https://www.facebook.com/Migaramk.Exclusive

    sachii

    Member
    Sep 17, 2008
    8,708
    268
    0
    Ĭǹ Ẏṑũř Ȟĕâřŧ
    නෑ අක්කි:)
    මම කීවෙ නෑ ජාතික ගීය හේතුකොට ගෙන වාර්ගික අර්බුදයක් ඇති වෙනවයි කියලා..
    නමුත් සුළු සුළු දේවල් එකතු වෙලා තමයි ලොකු ප්‍රශ්නයක් නිර්මාණය වෙන්නෙ..ඒ නිසා අපි කළ යුත්තේ කුඩාම ස්ථානයේ සිට නිවැරදි කිරීම..
    වර්තමාන ව්‍යවස්ථාවේ විදියට ජාතික ගීයෙ අර්ථයට හානි නොවන පරිදි ඕනෑම භාෂාවකින් ගැයීමේ නිදහස තියනවා...ඒක හොද දෙයක් හැටියට මම දකිනවා...:)
    iting eka waywathawe tiyanwanam mokadda meke aula.. kamti kenek kamati bashwakin kiyay egolo.. but mechara kalyak une nati prashnayak une nane..

    but meke mehema kata karnna awashaya deyak neme
    antih eka ehema parahanayak athiwenakan sinhala aya nikan uda balan idiyda anith ayata nataganna kiyala
    so dont worry oya eke parahanay wenne denne ne kawadawath.. parahnayak athi unoth itng ekatath visadumak hoyagani jathika geeya wensa nokara...
    meka eka ekama bashawakin kuwoth vitaray meka jathika geeya wenne natnam mekath nikanma nikan sinduwak vitaray ekath amathakara karanna epa malli.