ජෙනරල් වෙනුවෙන් අපේ යුතුකම ඉටු කරමු

dileeshakr

Well-known member
  • Jan 9, 2009
    3,600
    656
    113
    127.0.0.1
    paw ban loku rep power thiyana eken uge thiyana tharaha uge fake account eken rep2 - deela dapu ekak dapu nama kiwwanam mama thawa rep+3 denawa uta rep power eka wadi wennawath.owwata bayaune machan elakiri ekata apu kalisamee chuu yana kale dannam pannuwath baya na bolaw :P
    :lol::lol::lol::lol: ekenma :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     

    WwW.lk

    Well-known member
  • Nov 4, 2009
    11,387
    762
    113
    kurunegala
    internet thiyana hamoma danne nane lankawee oya kawuru kohoma kiwwath apita wada igena gaththa loku loku pudgalayoth meekata sign karala thiyanawa pachawaahiniyayi pakkali televistion ekayi ekka inna ayath eyaalatath horen yukthiya udesaa wada karala thiyanawa sign karala thiyanawa :) ballo biruwata kadupaath wenne na
     

    rusiya

    Member
    Aug 27, 2009
    456
    8
    0
    COLOMBO
    ජෙනරාල් හිරේ දැම්මට මම විරුද්දයි...මේක එහෙමයි කියල හොඳ පිම්මක්නෙමෙයි නේද යාලුවනේ...මහින්දගේ වැඩ වැඩක න ...ඇ උනාට අපේ රටට රිංගන්න අසාවෙන් ඉන්න අමෙරිකන් කාරයොන්ට අපිම ආයුද දෙන්න හොන්ද නැ....වෙන කරන්නම දෙයක් නැටි වෙනකන් ඉන්නේ නැතිව ආණ්ඩුව දැන්වත් ජෙනරාල් නිදහස් කරොත් තම ගුණ...නැත්නම් අපිටත් මේකට අත්සන් කරන්න හිතෙයි.....
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,077
    18,284
    113
    Malabe
    "සුද්දගෙ පෙත්සමට අත්සන් කරා වගේ"- අලුත් උපමාවක් :lol::lol::lol:
     

    elakiri119

    Member
    Jan 20, 2010
    1,034
    124
    0
    ජෙනරාල් හිරේ දැම්මට මම විරුද්දයි...මේක එහෙමයි කියල හොඳ පිම්මක්නෙමෙයි නේද යාලුවනේ...මහින්දගේ වැඩ වැඩක න ...ඇ උනාට අපේ රටට රිංගන්න අසාවෙන් ඉන්න අමෙරිකන් කාරයොන්ට අපිම ආයුද දෙන්න හොන්ද නැ....වෙන කරන්නම දෙයක් නැටි වෙනකන් ඉන්නේ නැතිව ආණ්ඩුව දැන්වත් ජෙනරාල් නිදහස් කරොත් තම ගුණ...නැත්නම් අපිටත් මේකට අත්සන් කරන්න හිතෙයි.....


    americawa danatamath ringala...dan uthuru neganahira loku hospital dekak hadannna cabinet anumathiya dunna..eka karanne America asiyaanu arakshaka mandalaya wisin.. :angry::angry:api boruwata pethsamak athsan karaa kiyala kalabalwenna oni neha..oka athsan nokaroth thamai ape ratata kelawenne..
     

    Radical78

    Well-known member
  • Mar 12, 2010
    16,024
    2,606
    113
    Searching..........
    386741_10150413348396960_151916326959_9030091_298975377_n.jpg
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,077
    18,284
    113
    Malabe
    අනේ සුද්දා කෙහෙහි අනුකමිපාවෙන් ෆේක් email හදල,හොරට අත්සන් කරපල්ල,නැත්තන් සුද්ද පවි :lol::lol::lol: