ජෙනරෙටර් සහ සොලා හෑර මොනාද තියන options කරන්ට් ගියහම පාවිච්චි කරන්න,
ලොකු UPS එහෙම නෑඩ්ඩ්ද?
ලොකු UPS එහෙම නෑඩ්ඩ්ද?
schedule eka random hinda awul bn.Sleeping pattern eka wenas karaganna eka.
පැය 13ක් නිදාගන්න වෙන්නේ දැන්Sleeping pattern eka wenas karaganna eka.
light කපන්නේ නැති පැත්තක කුලියට යන එකමොනාද තියන options
මිරිහානෙ යාලුවෙක් නැද්දපැය 13ක් නිදාගන්න වෙන්නේ දැන්
light කපන්නේ නැති පැත්තක කුලියට යන එක
------ Post added on Mar 30, 2022 at 7:16 PM
මිරිහානක් මොකටද වරෙන් මෙහෙට. අපිට කපන්නේ නෑ . අද කපයි කියලා හිතුවේ, අද කපන්නෙත් නෑ . 190ක් තැන තියනව කපන්නේ නැති.මිරිහානෙ යාලුවෙක් නැද්ද
මිරිහානක් මොකටද වරෙන් මෙහෙට. අපිට කපන්නේ නෑ . අද කපයි කියලා හිතුවේ, අද කපන්නෙත් නෑ . 190ක් තැන තියනව කපන්නේ නැති.
harine, keliyane neda.Sleeping pattern eka wenas karaganna eka.
ඉන්ඩ්ස්ට්රියල් සෝන්hospital line ekakda bn oka? mage yaluwek innawa eyageth power cut naha pora hebei hospital ekak gawama inne
ABCDEF un paw ban
thanks!! මේ ඉන්වෙර්ටර් එක ඔයා ගෙන්නුවද ???https://www.aliexpress.com/item/32658070351.html
Inverter + Battery setup ekakuth shape wei. dannam 12V 200ah battery ekak 100K wath wei
ne mcn, mama gennawa. battery ekak set une nethi hinda gaththe ne tama. eth oka tamai danata select karan inne.thanks!! මේ ඉන්වෙර්ටර් එක ඔයා ගෙන්නුවද ???
1,ඔකේ 1000 W කියල තියන සීන් එක මොකක්ද මචෝ ?? 1000 W දක්වා අයිටම් (බල්බ්, ලැප්ටොප්, ෆෑන්....) සෙට් කරන්න පුළුවන් කියන එකද ??ne mcn, mama gennawa. battery ekak set une nethi hinda gaththe ne tama. eth oka tamai danata select karan inne.
loku ups charge wenna time ekak naha munge kapana welawal ekka..........ජෙනරෙටර් සහ සොලා හෑර මොනාද තියන options කරන්ට් ගියහම පාවිච්චි කරන්න,
ලොකු UPS එහෙම නෑඩ්ඩ්ද?
1000 W maximum dena power eka. me item( https://www.daraz.lk/products/modif...0e.searchlist.list.44.71d87bf0pkQXTw&search=1 ) 4000W unata normal oke tiyenne 300W wage. mekak shape lap ekata witharaknam1,ඔකේ 1000 W කියල තියන සීන් එක මොකක්ද මචෝ ?? 1000 W දක්වා අයිටම් (බල්බ්, ලැප්ටොප්, ෆෑන්....) සෙට් කරන්න පුළුවන් කියන එකද ??
2. බල්බ් 3+ ලැප්ටොප් 1 +රවුටර් 1 එකට ඕන බඩු ටික කියන්න පුලුවන්ද බන් ??