General pattama galawune
uba lankawe neweyida hitiye
dan nikan ponseka
eth hamadama minissunge hith wala thiyenne General kiyala
General pattama galawune
uba lankawe neweyida hitiye
dan nikan ponseka
උඹේ ශිෂත්වේ, O/L , A/L කරපු අගේ පේනවා මිනිසුන්ට ගරහන විදියෙන්. ගුණ මකුවෙක් උඹ. උඹ තමයි ලොකුම පවා දෙන්නා. පරයා.
eth hamadama minissunge hith wala thiyenne General kiyala
oya mara joke ne kiyanne. giya para AL karapu eka malli thama
mama AL kare 2004
මචන් ටිකක් සන්සුන්ව කතා කරමු. ගහ මරාගෙන thread එක කන්න ඕන නැහැනේ
giya para AL karapu eka malli thama
mama AL kare 2004


උඹද මට ශිලා චාර ගැන උගන්නනඩ එන්නේ? උඹ ඉස්සර වෙලා ශිලාචාරව හැදිලා මිනිසුන්ට කතා කරන්ඩ ඉගෙන ගනින්.
oya mara joke ne kiyanne.
Elakiri eke dan thiyena poll walath dan ponsekata thiyenne 3 weni thana
dan meyawa minissu ballek tharanwath ganan ganne naha
ඉස්සෙල්ල උබ හැදිලා ඉන්න මචන්
මීට වඩා හොදට තව කොහොමද කතා කරන්නේ
ඉන්ජිනේරු මහත්තයට physics ගානක් දෙන්නම් හදල දෙනවද.....![]()
මනුස්සයෙක්ට කතා කරන්න ඉගෙන ගනින් ඉස්සෙල්ල...
GTRZ අයියේ අයි මෙහෙම චාටර් ත්රෙඅඩ් දාල එළකිරි එකම කන අයව ban කරන්නේ නැත්තේ?














ethakota ara umba gena thiyena threads gena moko kiyanne?
මම හැදිලා ඉන්නේ. දැන් උඹද මේ thread එක දැම්මේ? මමද?
මම නම් පොන්සේකා අදම ලණුවක් හොයන් කුඩුවේ ඇතුලේ එල්ලෙනවා![]()

