ජොකා නැතුව ලබ්බ බහීද?

HAneo

Well-known member
  • Jan 30, 2007
    3,318
    4,510
    113
    Homagama
    1 වැරැදියි. BMI කියන්නේ useless දෙයක්. Workout කරන competition එකකට ready උන කෙනෙක් ගෙ බලපං fat loss කරලා muscles වලින් විතරක් ගන්න පුළුවන් BMI එක normal එකට වඩා සැහෙන්න එහා ගිය අගයක්.
    BMI හොන්දයි fat පිරිච්ච එවුන් ට. නමුත් ඒක හැම situation එකකටම Valid නැහැ.
    බලන්න ඕන body-fat ratio එක.

    Jocka ගෙන් effect එකක් නෑ කියලා නම් දන්නව. Bodybuilding.com forums වල ගොඩක් තැන් වල ගහලා තියනවා ඒක
    හොදම උදාහරණ දෙකක් දෙන්නම්
    1. සුමෝ ක්‍රීඩකයන්
    2. ස්ට්‍රොන්ග්මන් (strongman ) ලා.

    hafthor bjornsson 150 lg බරයි. උස 2.05 m . BMI එකට අනුව නම් පට්ට ඔබෙස් (bmi 37). 500 KG බර උසආනවා. ලෝකේ තියන උපරිම බලයක් ඇගේ තියනවා. ලෙඩ තියාගෙන ඔහොම කරන්න බැනේ. ඉතින් bmi වැරදි නේ මෙතැනදී. පොරගේ ෆැට්/බොඩි % එක 15% යි. ඉතාම නොර්මල් ෆැට් ලෙවල් එකක්.

    1619113380954.png


    අනික් පැත්තෙන් සුමෝ. මේ පල්ලෙහා තියන්න එකාගේ මැච් මම බලනවා. මු කන දේවල් බලපන්කො. පොරගේ බරත් 150 Kg පන්නලා. උස 2 ටත් අඩුයි. ෆැට් 11% . මේවා ඔබෙස් ගානට ගන්න පුල්වුඅන්ද?

    1619113243204.png

    1619113300389.png
     

    nevermindNevergiveup

    Well-known member
  • Jul 28, 2017
    5,992
    5,011
    113
    මැදමහනුවර
    'එකම දේ ඇටදෙක එහෙමෙහෙ යද්දි වැඩේ කරගෙන යන්න අමාරු වෙන එක''

    වැඩක් කරන කොට අමාරු වෙන්න තරම් එහෙ මෙහෙ යනව නන් ඉතින් දනිස්ස දිහාට වෙනකන් පාත් වෙලා තියෙන්ඩ ඕනෙ
    නෑ බං සමහර උන්ගේ ඕක රඹුටන් ගෙඩි වගේනෙ ඒ හින්දා දාඩිය එක්ක ඉකිලි වල ගෑවෙද්දී කිතිවගේ ගතියක් එනවා
     
    • Wow
    Reactions: Solo Rider

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    33,783
    4,026
    113
    28
    Crynet Solutions
    bit.ly
    https://elakiri.com/threads/part-ii-gym-යමු.1814170/post-22183870

    1. පැහැදිලි කරන්න දෙයක් නෑ..
    තමන් හරි බර ගහනව නම්.. හරියට හුස්ම ගන්නව නම්..
    සපෝටර් එකක් අදින්න ඕන නෑ..
    uk/us වල එකෙක් වත් සපෝටර් එකක් කියන්නෙ මොකද්ද කියල වත් දන්නෙ නෑ.. සපෝටර් එකක් ඕන නෑ බර උස්සන්න..

    dead lift වගේ ලොකු බර දාල ගහනව නම් weight lifting belt එකක් පාවිච්චි කරත හැකි.. හර්නියා එන්න පුළුවන් නිසා ඒ කියන්නෙ..
    ලොකු බර වලට යද්දී..
     

    spamcheck

    Administrator
    Staff member
  • Nov 17, 2009
    258
    144
    43
    හොදම උදාහරණ දෙකක් දෙන්නම්
    1. සුමෝ ක්‍රීඩකයන්
    2. ස්ට්‍රොන්ග්මන් (strongman ) ලා.

    hafthor bjornsson 150 lg බරයි. උස 2.05 m . BMI එකට අනුව නම් පට්ට ඔබෙස් (bmi 37). 500 KG බර උසආනවා. ලෝකේ තියන උපරිම බලයක් ඇගේ තියනවා. ලෙඩ තියාගෙන ඔහොම කරන්න බැනේ. ඉතින් bmi වැරදි නේ මෙතැනදී. පොරගේ ෆැට්/බොඩි % එක 15% යි. ඉතාම නොර්මල් ෆැට් ලෙවල් එකක්.

    View attachment 121353

    අනික් පැත්තෙන් සුමෝ. මේ පල්ලෙහා තියන්න එකාගේ මැච් මම බලනවා. මු කන දේවල් බලපන්කො. පොරගේ බරත් 150 Kg පන්නලා. උස 2 ටත් අඩුයි. ෆැට් 11% . මේවා ඔබෙස් ගානට ගන්න පුල්වුඅන්ද?

    View attachment 121351
    View attachment 121352
    Yes. BMI wadak naha. Mama eth tikak Fat
     

    BLACKLIST_MEMBER

    Well-known member
  • Feb 9, 2008
    32,721
    5,298
    113
    127.0.0.1
    Yes. BMI wadak naha. Mama eth tikak Fat
    Eka thamai fat ayata BMI eka balapanawa. Fat nathuwa muscles walinuth BMI eke normal eken ahakata yanna puluwan. Mage dan ehema wegena enne. BMI balanna fat ratio eke fat godak thiyanawanam fat walin oyage BMI eken eliyata yanne. Eka honda na BMI theory ekata anuwa.
    But mata eka apply wenne na
     
    • Like
    Reactions: spamcheck