Telecommunication - Engineering/Technical ගැන කියන කතාව 100%ක් ම නම් හරි නැහැ. මොකද දැන් තියෙන තරඟකාරිත්වය වැඩි නිසා, ජොබ් වැඩි වෙන්නෙ නැහැ. එන්න එන්න ජොබ් අඩු වෙන නිසා. HNDE/TTI/NDT/C&G/HND Diploma වගේ එකක් දාලා එනවා කියන්නෙ අඹ සරණ තමයි ගොඩාක් වෙලාවට. සෑහෙන්න පඩි අඩුයි.මොරටුවෙ Bsc එකක් අරන් අතලොස්සක් වගේ පිරිසක් තමයි එන්නෙ ඇතුලට. එහෙම ආවත් ඒ එන උන්ගෙන් උන් එක්ක ඉගෙන ගත්තු අනිත් බැචාලා ට වඩා අඩු පඩියක් තමා මේ ෆීල්ඩ් එකේ ලැබෙන්නෙ..
Telco නරක නැහැ. ඒත් තව කාලයක් යද්දි 90% විතර Outsource කරනවා.. ඉතින් මන් හිතන විදිහට ඔය කලින් කියලා Category තිබ්බ ටිකයි, IT/Medicine පැත්තයි මොනා උනත් තව ඉස්සරහට යනවා.