Nice Jokeමේ වගේ ඇඩ්ඩාන්ස් සිස්ටම් එකක් ලංකාවෙ කොම්පැනි වලට කරන්න බෑ. ඒ නිසා කරන වැඩේ හරියටම අඩු වියදමකින් කරගන්න චීනෙට දුන්න එක හොඳයි.
China තමා ලෝකේ කොහෙත් Infarstucture Develop කරන්නේ සාධාරණ මුදලට.
මම ගොඩක් ඕක ගැන කතා කරලා තියෙනවා . Chinese කොම්පැණි සහ Chinese Trains ඔක්කොම හොදට වැඩ . හැබැය ලංකාවට ගෙන්වා ඒ කොම්පණඊ වලින්ම වැඩ නැහැ ලෙඩ දෙනවා![]()
අනේ පලයන් UNP වහලා යන්නගෝටට ගෙදර යන්න කියල මූව ජනාධිපති කරානම් හරි.
අනේ පලයන් UNP වහලා යන්න![]()
මට කියහල්ල ලංකාවේ ලොකුම සොෆ්වෙයර් කම්පනි ටික ලොකුම
Codegen
Arimac
IFS
99X
Vertusa
හැරුනම
Arimac thamai lokuma eka. Arimac ekata gahanna companiyak loke kohewath na.මට කියහල්ල ලංකාවේ ලොකුම සොෆ්වෙයර් කම්පනි ටික ලොකුම
Codegen
Arimac
IFS
99X
Vertusa
හැරුනම
අපිට පෙට්රල් උබල ට නම් මංගලගේ නාකි මයිනා ගහගන්නවනේ . එක නිසා පෙට්රල් ඕනේ වෙන්නේ නැහැ හාපික් වල පිහිට තමාවෙස වහල පුකට පෙට්රොල් ගහපු බල්ලා වගේ
අපිට පෙට්රල් උබල ට නම් මංගලගේ නාකි මයිනා ගහගන්නවනේ . එක නිසා පෙට්රල් ඕනේ වෙන්නේ නැහැ හාපික් වල පිහිට තමා![]()
Software ekanam gemak naha ape ewunta hadanna
Hardware supplier kenek allagena hardware walata hari hapan SDK ekak tiyanawanam wena monada tawa oni
Hardware walath wenama parts ganna puluwan nam mehe repair karanna ewun innawa.
danata already access control systems, gateways wala mewa already karanawa lankawe


සජිත් ගේ පෑඩ් කඩේ . උබ ට පෑඩ් ඕනේ නම් කියපන් නිකං දෙන්නම්අද තෝ වැඩ කරන්නේ software architect කෙනෙක් විදියටද? කඩේ වැඩ නැද්ද ?![]()
සජිත් ගේ පෑඩ් කඩේ . උබ ට පෑඩ් ඕනේ නම් කියපන් නිකං දෙන්නම්![]()
ඕවා වේසා බයියන්ට කියල වැඩක් නෑ උන් මේ දවස්වල architect වෙලා ඉන්නේ
උං හිතාගෙන ඉන්නේ දැන් SLR එකට දෙන්නම චීනේ අලුතෙන් assembly line දාල අමුතුම hardware හදන්න යන්නේ කියල![]()

Alibaba eken gennanna puluwan tikak hi kalot kohomada?
https://www.alibaba.com/product-det...a2700.galleryofferlist.0.0.148151c8OmtnAA&s=p

උන් customize කරලත් දෙනවා![]()
