ට්‍රෙන් ටිකට් බුකින් සිස්ටම් එක චීනෙට?

nicjosh83

Well-known member
  • Oct 19, 2018
    30,635
    17,044
    113
    යෝෂිත රාජපක්ෂගේ පුතා ගැන වෙන්නැති කිව්වෙ

    116336923_2714081568848041_4952542090124263315_o.png
     
    • Like
    Reactions: sidathsaumya

    androlanka

    Well-known member
  • Aug 5, 2014
    3,180
    1,416
    113
    meke software part eka lankawata gemak nathuwa karanna puluwna..but hardware part eka thama quality widiyata akranna tharam technology na.
    thama godak bank wala credit cards ehema print karala ewanneth rata yawala
     

    vinuga

    Well-known member
  • Dec 16, 2014
    1,046
    1,557
    113
    මේ වගේ ඇඩ්ඩාන්ස් සිස්ටම් එකක් ලංකාවෙ කොම්පැනි වලට කරන්න බෑ. ඒ නිසා කරන වැඩේ හරියටම අඩු වියදමකින් කරගන්න චීනෙට දුන්න එක හොඳයි.
    Nice Joke
     
    • Haha
    Reactions: shenat

    OpenSpace

    Well-known member
  • Oct 3, 2008
    2,791
    1,307
    113
    Mars
    cardless, ekaparata danna Oni Na, software eke oya system ekath option ekak hatiyata develop Karan na puluwanne. Online e ticket ekak mobile app eken aragena, QR code eken check in wena vidiyata.

    Covid walata passe Dan hospitalwala clinic wala beneath denne lassanata system ekak Hadala.
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    China තමා ලෝකේ කොහෙත් Infarstucture Develop කරන්නේ සාධාරණ මුදලට.
    මම ගොඩක් ඕක ගැන කතා කරලා තියෙනවා . Chinese කොම්පැණි සහ Chinese Trains ඔක්කොම හොදට වැඩ . හැබැය ලංකාවට ගෙන්වා ඒ කොම්පණඊ වලින්ම වැඩ නැහැ ලෙඩ දෙනවා 🤩🤩🤩

    ගෝටට ගෙදර යන්න කියල මූව ජනාධිපති කරානම් හරි.
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    Software ekanam gemak naha ape ewunta hadanna :D
    Hardware supplier kenek allagena hardware walata hari hapan SDK ekak tiyanawanam wena monada tawa oni :)
    Hardware walath wenama parts ganna puluwan nam mehe repair karanna ewun innawa.
    danata already access control systems, gateways wala mewa already karanawa lankawe
     

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,385
    12,663
    113
    Piliyandala
    මට කියහල්ල ලංකාවේ ලොකුම සොෆ්වෙයර් කම්පනි ටික ලොකුම

    Codegen
    Arimac
    IFS
    99X
    Vertusa
    හැරුනම
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    වෙස වහල පුකට පෙට්‍රොල් ගහපු බල්ලා වගේ
    අපිට පෙට්රල් උබල ට නම් මංගලගේ නාකි මයිනා ගහගන්නවනේ . එක නිසා පෙට්රල් ඕනේ වෙන්නේ නැහැ හාපික් වල පිහිට තමා 🤣🤣🤣
     
    • Dislike
    Reactions: ryandok

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    අපිට පෙට්රල් උබල ට නම් මංගලගේ නාකි මයිනා ගහගන්නවනේ . එක නිසා පෙට්රල් ඕනේ වෙන්නේ නැහැ හාපික් වල පිහිට තමා 🤣🤣🤣

    අද තෝ වැඩ කරන්නේ software architect කෙනෙක් විදියටද? කඩේ වැඩ නැද්ද ? 😂😂😂
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    Software ekanam gemak naha ape ewunta hadanna :D
    Hardware supplier kenek allagena hardware walata hari hapan SDK ekak tiyanawanam wena monada tawa oni :)
    Hardware walath wenama parts ganna puluwan nam mehe repair karanna ewun innawa.
    danata already access control systems, gateways wala mewa already karanawa lankawe

    ඕවා වේසා බයියන්ට කියල වැඩක් නෑ උන් මේ දවස්වල architect වෙලා ඉන්නේ :lol:

    උං හිතාගෙන ඉන්නේ දැන් SLR එකට දෙන්නම චීනේ අලුතෙන් assembly line දාල අමුතුම hardware හදන්න යන්නේ කියල :rofl:
     

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    අද තෝ වැඩ කරන්නේ software architect කෙනෙක් විදියටද? කඩේ වැඩ නැද්ද ? 😂😂😂
    සජිත් ගේ පෑඩ් කඩේ . උබ ට පෑඩ් ඕනේ නම් කියපන් නිකං දෙන්නම් 🤩🤩🤩
     
    • Dislike
    Reactions: ryandok

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    සජිත් ගේ පෑඩ් කඩේ . උබ ට පෑඩ් ඕනේ නම් කියපන් නිකං දෙන්නම් 🤩🤩🤩

    කඩේට එන එවුන්ගේ පක්ෂේ බලලද සලකන්නේ ?
     
    • Like
    Reactions: kasunkaru

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    ඕවා වේසා බයියන්ට කියල වැඩක් නෑ උන් මේ දවස්වල architect වෙලා ඉන්නේ :lol:

    උං හිතාගෙන ඉන්නේ දැන් SLR එකට දෙන්නම චීනේ අලුතෙන් assembly line දාල අමුතුම hardware හදන්න යන්නේ කියල :rofl:

    Alibaba eken gennanna puluwan tikak hi kalot kohomada? :P

    https://www.alibaba.com/product-det...a2700.galleryofferlist.0.0.148151c8OmtnAA&s=p
     
    • Haha
    Reactions: Edward Kenway