ට්‍රෙන් ටිකට් බුකින් සිස්ටම් එක චීනෙට?

2osama

Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,633
    72,846
    113
    මාලඹේ
    කඩේට එන එවුන්ගේ පක්ෂේ බලලද සලකන්නේ ?
    උබ ට Leak වෙනවා නේද පොන්නයෝ . අන්න පෑඩ් නිකන් දෙනවා සජිය ගිහිං ඉල්ලගෙන එකක් තියා ගනින් 🤣🤣🤣🤣
     
    • Dislike
    Reactions: ryandok

    89mora

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    1,604
    785
    113
    Dubai
    - සිංගප්පූරුවේ කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ.
    - ලන්ඩන් කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ
    - ජොහැන්නස්බර්ග් කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ
    - ලෝකේ ලොකුම cab service එක සම්බන්ද software එක හදන රටේ
    - eBay වගේ high volume transaction (1 billion transactions per day) සසුරවන්න පුලුවන් software හදන රටේ
    හැබැයි කෝච්චියේ ටිකට් බුක් කරන සිස්ටම් එක හදන්න දෙනව චීනෙට! කොමිස් වලට රට විකුනන කාලකන්නි. මේක යුනිවර්සිටි එකකට දුන්න නම් හදනව නිකන්.
    Post credits to Tharanga Chandrasekara

    View attachment 86818

    පුලුවන් හැමදේම ලංකාවේ කරනවා කිව්වට චීනෙට පුක දෙන්නත් එපැයි
    සිංගප්පූරුවේ කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ.
    - ලන්ඩන් කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ
    - ජොහැන්නස්බර්ග් කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ
    - ලෝකේ ලොකුම cab service එක සම්බන්ද software එක හදන රටේ


    are you sure this part done by SL ....pukenuth hina
     

    kkroxc

    Well-known member
  • Oct 14, 2008
    3,256
    2,144
    113
    in Helll
    සම්පූර්ණ සිස්ටම් එකක් සැළසුම් කර හදන එකයි සිස්ටම් එකෙ මිඩ්ල්වෙයාර් එකක් හදන එකයි එකක් නොව දෙකක් බව තෙරුම් ගත් දවසට ලාංකෙය රාවණ පරපුරෙ හෙට දිනන අයි ටී යක්ක පැටවු ඔබ කී කතාව තෙරුම් ගනිවි.

    lol
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,339
    1
    13,268
    113
    Gotham City
    සිංගප්පූරුවේ කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ.
    - ලන්ඩන් කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ
    - ජොහැන්නස්බර්ග් කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ
    - ලෝකේ ලොකුම cab service එක සම්බන්ද software එක හදන රටේ


    are you sure this part done by SL ....pukenuth hina

    කියවා දැනගන්න මා මිතුර
    https://en.wikipedia.org/wiki/Millennium_Exchange
     

    kkroxc

    Well-known member
  • Oct 14, 2008
    3,256
    2,144
    113
    in Helll
    සිංගප්පූරුවේ කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ.
    - ලන්ඩන් කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ
    - ජොහැන්නස්බර්ග් කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ

    are you sure this part done by SL ....pukenuth hina
    100% sure about this because i work in the company. there are many stock exchanges and clearing houses powerd by sri lanka made softwares do you research before talk. Designed Developed and Maintain by SriLankan's
     
    • Like
    Reactions: ryandok

    shameera89

    Well-known member
  • Jun 26, 2013
    16,385
    12,663
    113
    Piliyandala
    Lokuma company eka kiyanne hodama company eka nemei bro :p
    ekane ahanne....

    Arimac thamai lokuma eka. Arimac ekata gahanna companiyak loke kohewath na.

    Uba Arimac ekeda Work karanne :P?

    කෝ සොන්නයො Wso2
    එකනේ සොන්නියේ දාන්න කිව්වේ :P

    එහෙමද මේක හදන්නේ එතකොට රජයෙන් ද බන්?
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    උබ ට Leak වෙනවා නේද පොන්නයෝ . අන්න පෑඩ් නිකන් දෙනවා සජිය ගිහිං ඉල්ලගෙන එකක් තියා ගනින් 🤣🤣🤣🤣

    8පාස් ගූ කැරිය කඩේ සෙනග නැති වෙලාවට online එනව අනෙත් එවුන්ට lectures දෙන්න නේද? අනේ යකෝ. හාමුගේ සරම අස්සෙමයි මුගේ ඔලුව තියෙන්නෙ.
     

    icepack

    Well-known member
  • Jun 5, 2008
    3,020
    1,916
    113
    Kohen genawat me system wala success eka tiyenne CGR eke unge attitude ekka.
    Awrudu 5kata issara wage serama tickets walata tiyena system ekata amatarawa online denna one kiwama math ekka kattiya argue karapu hati matakai FB eke.
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    මේ @2osama ගෙ එන්නෙ ඇරෝසන්ගෙ පැටර්න් එකමනෙ :LOL:

    මූ එක එක දවස් වලට උදේට ඇඳෙන් නැගිටින්නෙ එක එක fields වල expert කෙනෙක් විදියට තමයි. අද නැගිටලා තියෙන්නෙ software infrastructure expert කෙනෙක් විදියට.
     
    • Like
    Reactions: windows_ubuntu

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl

    89mora

    Well-known member
  • Feb 10, 2012
    1,604
    785
    113
    Dubai
    @shameera89 Lankawe lokuma IT company eka virtusa :) Habai hodama eka eeka nemei..
    Hodama company eka balana criteria anuwa wenas wenawane




    Me part eka kiyawanna
    https://en.wikipedia.org/wiki/Millennium_Exchange#Acquisition

    IT field eke ona ekek dannawa Millenium IT kiyanne mokadda LSE kiyanne mokadda kiyala :)
    dear putha point ekata katha karapan , topic eken pita yanne nathuwa just simply prove that Millennium Exchange Trading Platform eka 100 % develope kara SL walin kiyala .. simple deyak mch ahanne
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,339
    1
    13,268
    113
    Gotham City
    SO What kohe d thiyenne lankawe hadu wa kiyala .. ane mey higana sinhalu

    නැවතත් ප්‍රවෙශමට කියවා දැනගන්න මා මිතුර.
    ට්‍රෙඩින් ප්ලැට්ෆොර්ම් එක තනා ඇත්තෙ අපෙ සමාගමකිනි.
    නමුත් ට්‍රේඩින් ප්ලැට්ෆොර්ම් එකක් සහ ට්‍රෙන් බුකින් සිස්ටම් එකක් තනනවා යනු අහසට පොලව මෙන් කාරණාවකි.
    එය තෙරුම් ගැනිමට මාගෙ අයි ටී මිතුරන් හට යොධබල යොධ විරිය හම්බවෙවා.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Millennium_Exchange#Acquisition
     

    Jack_Sparrow

    Well-known member
  • Jun 16, 2008
    42,533
    1
    16,926
    113
    Black Pearl
    dear putha point ekata katha karapan , topic eken pita yanne nathuwa just simply prove that Millennium Exchange Trading Platform eka 100 % develope kara SL walin kiyala .. simple deyak mch ahanne

    ubata kadda barida? poddak kiyawapan oke kadden liyala tiyanawa Millennium IT eken Trading platform eka hadala tiyenne kiyala.
    Millennium IT kiyanne Sri lankan base company ekak HQ tiyenne mehe. Oka LSE acquire kala. oke weda kale lankawe ewun 100% da kiyala danne naha habai 80% wada nam athi.

    anika owa wena rataka HQ tibila mehe part ekak outsource karapu companies nemei mehe base wechcha ewa, ohoma companies lankawe tiyanawa. Lankawen hadapu technologies tiyanawa :)

    Uba IT background ekaka nam mata ubata example denna puluwan ona tharam. Mama hitanne uba IT background ekak naha ekai MIT gana ahala natte. Lankawe inna CEO la W3C papers wala pawa nam tiyanawa

    Lankawe software industry ubala hitanawa sahenna issarahin inne. Godak suddo outsource karaddi India walata natiwa lankawata awit tiyanawa.