උබ ට Leak වෙනවා නේද පොන්නයෝ . අන්න පෑඩ් නිකන් දෙනවා සජිය ගිහිං ඉල්ලගෙන එකක් තියා ගනින්කඩේට එන එවුන්ගේ පක්ෂේ බලලද සලකන්නේ ?
උබ ට Leak වෙනවා නේද පොන්නයෝ . අන්න පෑඩ් නිකන් දෙනවා සජිය ගිහිං ඉල්ලගෙන එකක් තියා ගනින්කඩේට එන එවුන්ගේ පක්ෂේ බලලද සලකන්නේ ?
මට කියහල්ල ලංකාවේ ලොකුම සොෆ්වෙයර් කම්පනි ටික ලොකුම
Codegen
Arimac
IFS
99X
Vertusa
හැරුනම
සිංගප්පූරුවේ කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ.- සිංගප්පූරුවේ කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ.
- ලන්ඩන් කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ
- ජොහැන්නස්බර්ග් කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ
- ලෝකේ ලොකුම cab service එක සම්බන්ද software එක හදන රටේ
- eBay වගේ high volume transaction (1 billion transactions per day) සසුරවන්න පුලුවන් software හදන රටේ
හැබැයි කෝච්චියේ ටිකට් බුක් කරන සිස්ටම් එක හදන්න දෙනව චීනෙට! කොමිස් වලට රට විකුනන කාලකන්නි. මේක යුනිවර්සිටි එකකට දුන්න නම් හදනව නිකන්.
Post credits to Tharanga Chandrasekara
View attachment 86818
පුලුවන් හැමදේම ලංකාවේ කරනවා කිව්වට චීනෙට පුක දෙන්නත් එපැයි
සම්පූර්ණ සිස්ටම් එකක් සැළසුම් කර හදන එකයි සිස්ටම් එකෙ මිඩ්ල්වෙයාර් එකක් හදන එකයි එකක් නොව දෙකක් බව තෙරුම් ගත් දවසට ලාංකෙය රාවණ පරපුරෙ හෙට දිනන අයි ටී යක්ක පැටවු ඔබ කී කතාව තෙරුම් ගනිවි.
සිංගප්පූරුවේ කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ.
- ලන්ඩන් කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ
- ජොහැන්නස්බර්ග් කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ
- ලෝකේ ලොකුම cab service එක සම්බන්ද software එක හදන රටේ
are you sure this part done by SL ....pukenuth hina
100% sure about this because i work in the company. there are many stock exchanges and clearing houses powerd by sri lanka made softwares do you research before talk. Designed Developed and Maintain by SriLankan'sසිංගප්පූරුවේ කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ.
- ලන්ඩන් කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ
- ජොහැන්නස්බර්ග් කොටස් වෙලදපල සම්බන්ද software එක හදන රටේ
are you sure this part done by SL ....pukenuth hina
මට කියහල්ල ලංකාවේ ලොකුම සොෆ්වෙයර් කම්පනි ටික ලොකුම
Codegen
Arimac
IFS
99X
Vertusa
හැරුනම
ekane ahanne....Lokuma company eka kiyanne hodama company eka nemei bro![]()
Arimac thamai lokuma eka. Arimac ekata gahanna companiyak loke kohewath na.
?එකනේ සොන්නියේ දාන්න කිව්වේකෝ සොන්නයො Wso2

Arimac?![]()
උබ ට Leak වෙනවා නේද පොන්නයෝ . අන්න පෑඩ් නිකන් දෙනවා සජිය ගිහිං ඉල්ලගෙන එකක් තියා ගනින්![]()
මේ @2osama ගෙ එන්නෙ ඇරෝසන්ගෙ පැටර්න් එකමනෙ![]()
SO What kohe d thiyenne lankawe hadu wa kiyala .. ane mey higana sinhaluකියවා දැනගන්න මා මිතුර
https://en.wikipedia.org/wiki/Millennium_Exchange
Habai hodama eka eeka nemei..SO What kohe d thiyenne lankawe hadu wa kiyala .. ane mey higana sinhalu

dear putha point ekata katha karapan , topic eken pita yanne nathuwa just simply prove that Millennium Exchange Trading Platform eka 100 % develope kara SL walin kiyala .. simple deyak mch ahanne@shameera89 Lankawe lokuma IT company eka virtusaHabai hodama eka eeka nemei..
Hodama company eka balana criteria anuwa wenas wenawane
Me part eka kiyawanna
https://en.wikipedia.org/wiki/Millennium_Exchange#Acquisition
IT field eke ona ekek dannawa Millenium IT kiyanne mokadda LSE kiyanne mokadda kiyala![]()
SO What kohe d thiyenne lankawe hadu wa kiyala .. ane mey higana sinhalu
dear putha point ekata katha karapan , topic eken pita yanne nathuwa just simply prove that Millennium Exchange Trading Platform eka 100 % develope kara SL walin kiyala .. simple deyak mch ahanne