ට්‍රෙන් ටිකට් බුකින් සිස්ටම් එක චීනෙට?

imhotep

Well-known member
  • Mar 29, 2017
    14,875
    8
    35,489
    113
    Cardless apita thama hariyanne na... cardless kiyanne mobile based system using NFC... thama ee level eke na lankawa... smartphone usage ekath ekka fail wenna puluwan and technological adapt wena level ekath ekka :) smart card eka sira... mage experience anuwa Singa, Malaysia, Japan, Thailand, Indonesia, Europe okkoma card systems... Unified card ekak hadanna puluwan nam train bus dekatama patta... ube oya kiyana dialog system eka fail wune godak un adapt wune nathi nisa... ekata hethuwa lankawe bus industry eka single unit ekak neme bus eka deka thiyena ayath innawa wena ratawal wala wage eka company ekak neme... anith eka bus duwanne owner dawase kuliyata denne... bus eka kiyak hewwada adala na ownerta dawase gana denna one... ehema nathuwa owner full income eka aran padiyata konda driver dana ewa thiyenawa... ee wage system ekatanam awulak na mokada bus ownerge account ekata salli yanawa cheating wenne na so uta wasi... but godak bus duwanne ara kiwwa wage daily rent ekata so amarui ehema karanna... karanna puluwan ekama de bus investment model ekak hadanna... mata puluwan bus ekak fund karanna mata eken ganak enawa maseta... so anduwata bus lokuwata ganna one na and eka compay ekakin bus okkoma manage karanawa danata inna kondo driversla okkoma ee company eke padiyata wada... lankawe hamotama invest karannath puluwan control ekath lesi :D oka thama mage idea eka

    Forget Cardless....What many commuters use is a system called the "Ticketless Travel System".... :P
    What bothers me is that where are the bloody trains? If we have an efficient train system running in the coastal lines, the stupid buses are finished. The issue is not the ticketing.... the proper provisioning of the damned transport services.
    I mentioned on another thread that allowing the buses to be operated by individuals is a complete failure. It should have been only granted to private companies. We would have had proper regulated services.
     

    thushana

    Well-known member
  • Jun 19, 2010
    10,626
    6,360
    113
    Donald Trump has given the white house painting contract to a Sri lankan

    Donald Trump wants the white house painted!
    Chinese guy quoted 3 million
    European guy
    quoted 7 million
    Srilankan guy quoted 10 million.
    Trump asked Chinese guy how did you quote?
    He said:
    1 million for paint
    1 million for labour
    1 million profit.
    He asked European?
    He said :
    3 million for paint
    2 million for labour
    2 million profit.
    He asked Srilankan?
    Srilankan said:
    4 million for me
    3 million for you
    3 million will give it to the Chinese guy to paint.

    Srilankan got the painting contract
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,625
    100,879
    113
    ඉතියෝපියානු කාරයන්ට හරි දීලා වැඩේ හරියට කරන්න තමා ඕනේ. ලංකාවේ IT කියලා මැරෙන්න ඕනේ නැහැ. දැන් ඔය පේනවානේ gov.lk සයිට් ටික මෙලෝ රහක් නැහැ. 😬😬
    අඩේ මේ නූල මාර ආතල්නෙ බන්. පට්ට කමෙන්ට් තියෙන්නෙ IT ෆීල්ඩ් එක ගැන. ගොඩක් දේවල් ඉගෙන ගත්ත තෑන්ක්ස්.
     

    Mad Weera

    Well-known member
  • Oct 13, 2015
    5,336
    6,096
    113
    Ticket gates at railway stations: Chinese firm awarded tender, ADB approves funding

    August 18, 2019
    By Madhusha Thavapalakumar

    The awarding of the tender for Sri Lanka’s first automated railway ticketing system has been completed and is likely to reach the Cabinet for approval in two weeks, The Sunday Morning Business learnt.

    On Thursday (15), the Asian Development Bank (ADB), the fund provider of the $ 20 million project, approved a $160 million loan to modernise Sri Lanka Railways through a number of improvements. The smart ticketing system is also included in this grand railway modernisation initiative.

    Following a competitive bidding process, the Selection Committee has finalised a Chinese firm to undertake the project, according to sources at the Department of Railways.
    Four Chinese firms had submitted bids for the tender and the rest of the bidders have been informed of the final decision through letters last week. The bidders have been given two weeks of time, starting from tomorrow (19) to appeal the decision taken by the Selection Committee.

    “If the bidders have any issues with the decision, they have been given time to appeal. If we receive any appeals, we have to look into it; in which case, the whole project could be delayed,” the source noted.

    Earlier this year, (3 February), The Sunday Morning Business exclusively reported that the automated train ticketing system will be implemented islandwide by the end of this year.

    However, following the Easter Sunday tragedy, it was unclear if the original timeline for its implementation was still valid.
    Nevertheless, if the committee does not receive any appeals from the bidders, the ticketing system is likely to be implemented by the end of this year, despite the looming presidential election ahead.

    “Once the tender awarding receives Cabinet approval, the project can be started. The presidential election and the preparatory works will not have an impact on this project,” the source confirmed.

    Subsequent to Cabinet approval, the Ministry of Transport and Civil Aviation Authority will sign an agreement with the selected Chinese firm and the project will begin immediately.

    Following the technical evaluation of the tender proposals, which were received earlier this year, the Selection Committee shortlisted four Chinese companies to take part in the price bidding which began on 17 June. The price bid was followed by a price evaluation and the whole process took over a month before a competitive bidder was finalised.

    The ticketing system is expected to revolutionise Sri Lanka’s obsolete railway station network with world-class imported machines to provide convenience to long-suffering passengers.

    This is ADB’s first loan to Sri Lanka’s railway sector. As Sri Lanka lacks the resources to build automated ticketing machines, ADB will import them with the required software installed. However, if the company awarded the tender wishes to import software by itself, they have to import software from a company or country approved by ADB.

    As the first phase, the automated ticketing system will be implemented at 50 main railway stations which are already selected. Depending on the response and demand from the passengers, the automated system will then be implemented islandwide.

    Following the implementation of the automated train ticketing system, commuters will be able to do away with long queues as tickets can be bought in four different ways – the mobile app, vending machine, electronic card at gates, or counter as usual.
     

    erozan

    Well-known member
  • Mar 18, 2011
    75,075
    18,284
    113
    Malabe
    මොකක් හරි කොරන්ඩ යද්දි බුරන්ඩ නම් පො€න බල්ලො දන්නව , තොපේ පාන්ඩුව තිබ්බ කාලෙ කොරගන්ඩ එපැයි කොරන විදිහ හොද නැත්තන්..සක්කිලි බල්ලො දන්නෙ බුරන්ඩ විතරයි අවුරුදු 5ක් බලේ තියාගෙන කොරේ කොනාද ඇහුවම දෙන්ඩ උත්තරයක් නැති පො€නයන්ගෙ ටෝක් දැක්කම අපිටම හිරිගිතයි..
     
    • Like
    Reactions: 2osama

    Thilina123

    Well-known member
  • Feb 6, 2007
    2,053
    2,859
    113
    කොච්චි හදනෙත් චිනේ නම් සීට් බූක් කරණ සිස්ටම් එකත් එහෙ හැදුවම මොකක්ද වෙන්නේ .

    අනික ඔය එක එක සිස්ටම් හැදුවට කොච්චි සීට් බූක් කරණ සිස්ටම් ලංකාවේ හදන්නේ නැතුව ඇති. එකයි සර් වියතුන්ගේ මත විමසලා චීනෙට දෙන්න ඇත්තේ.
     

    Mad Weera

    Well-known member
  • Oct 13, 2015
    5,336
    6,096
    113
    කොච්චි හදනෙත් චිනේ නම් සීට් බූක් කරණ සිස්ටම් එකත් එහෙ හැදුවම මොකක්ද වෙන්නේ .

    අනික ඔය එක එක සිස්ටම් හැදුවට කොච්චි සීට් බූක් කරණ සිස්ටම් ලංකාවේ හදන්නේ නැතුව ඇති. එකයි සර් වියතුන්ගේ මත විමසලා චීනෙට දෙන්න ඇත්තේ.

    http://www.themorning.lk/ticket-gat...ese-firm-awarded-tender-adb-approves-funding/
     
    • Like
    Reactions: 2osama

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    ubata kadda barida? poddak kiyawapan oke kadden liyala tiyanawa Millennium IT eken Trading platform eka hadala tiyenne kiyala.
    Millennium IT kiyanne Sri lankan base company ekak HQ tiyenne mehe. Oka LSE acquire kala. oke weda kale lankawe ewun 100% da kiyala danne naha habai 80% wada nam athi.

    anika owa wena rataka HQ tibila mehe part ekak outsource karapu companies nemei mehe base wechcha ewa, ohoma companies lankawe tiyanawa. Lankawen hadapu technologies tiyanawa :)

    Uba IT background ekaka nam mata ubata example denna puluwan ona tharam. Mama hitanne uba IT background ekak naha ekai MIT gana ahala natte. Lankawe inna CEO la W3C papers wala pawa nam tiyanawa

    Lankawe software industry ubala hitanawa sahenna issarahin inne. Godak suddo outsource karaddi India walata natiwa lankawata awit tiyanawa.

    Another interesting fact. Founder is Tony Weerasinghe. The next company he started is Ustocktrade.

    http://www.ft.lk/article/630774/Tony-Weeresinghe-brings-Wall-Street-to-Colombo-investors

    https://www.institutionalinvestor.c...esinghe-harnesses-trading-to-fight-inequality

    I’d say, these are totally Silicon Valley grade stuff.
     
    • Wow
    Reactions: Bart_Allen

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,339
    1
    13,270
    113
    Gotham City
    ඔව් මචෝ :yes::yes: IT related නැති ගොඩක් උන් හිතන් ඉන්නේ ලංකාවේ devල හෙන ප්‍රාථමිකයි කියල
    අයි ටී රිලෙටඩ් නැති උන් කීවාහම මතක් උනෙ
    මන් අයි ටී පොරක් වෙන්න හීන මවන ඉස්කොලෙ යන කාලෙ අවුරුදු 19 වෙනකන්ම හිතන් හිටියෙ ලංකාවෙ අයි ටී කම්පැණිස් නැහැ කියලා
    ගූගල් ,යාහු, යු ටියුබ් වගෙ ඉන්ටර්නෙට් එකෙ දැක්ක එව්වා තමා කම්පැණිස් කියලා හිතන් හිටියෙ. පළවෙනි කම්පැණි එකෙ නම් ඇහැව්වෙ වර්තුසා කියලා ජාවා කඩෙන් .ඉතිං හිතහන්කො මා දෙයියා.

    වර්තුසා එකෙ ලොඛීඩ් මාර්ටින් එකෙ ප්‍රොජෙක්ට්ස් පවා කෙරෙන බව මා අසා තිබෙනවා.
     
    • Like
    Reactions: Executer

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,641
    72,849
    113
    මාලඹේ
    අඩේ මේ නූල මාර ආතල්නෙ බන්. පට්ට කමෙන්ට් තියෙන්නෙ IT ෆීල්ඩ් එක ගැන. ගොඩක් දේවල් ඉගෙන ගත්ත තෑන්ක්ස්.
    ඔව් පොඩ්ඩක් IT වත් online ඉගෙන ගනී න්. කලුතර උඹේ ජෝකියත් ඡන්දේ දිනන්නේ නැහැ නේ. 🤩🤩🤩
     
    • Dislike
    Reactions: ryandok

    SLK_sri

    Well-known member
  • Oct 27, 2018
    61,114
    56,678
    113
    අඩේ මේ නූල මාර ආතල්නෙ බන්. පට්ට කමෙන්ට් තියෙන්නෙ IT ෆීල්ඩ් එක ගැන. ගොඩක් දේවල් ඉගෙන ගත්ත තෑන්ක්ස්.


    oya patta cooment serama ekthara kattiakge logics witharai.
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,625
    100,879
    113
    ඔව් පොඩ්ඩක් IT වත් online ඉගෙන ගනී න්. කලුතර උඹේ ජෝකියත් ඡන්දේ දිනන්නේ නැහැ නේ. 🤩🤩🤩
    හා මචන් එහෙම කරන්නන් හොද කෝස් එකක් කියන්න පුළුවන්ද රට සල්ලි හොයන්න පුළුවන් මේකෙ කෙටුවට එහෙමට සල්ලි එන්නෙ නෑනෙ.
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    නැවතත් ප්‍රවෙශමට කියවා දැනගන්න මා මිතුර.
    ට්‍රෙඩින් ප්ලැට්ෆොර්ම් එක තනා ඇත්තෙ අපෙ සමාගමකිනි.
    නමුත් ට්‍රේඩින් ප්ලැට්ෆොර්ම් එකක් සහ ට්‍රෙන් බුකින් සිස්ටම් එකක් තනනවා යනු අහසට පොලව මෙන් කාරණාවකි.
    එය තෙරුම් ගැනිමට මාගෙ අයි ටී මිතුරන් හට යොධබල යොධ විරිය හම්බවෙවා.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Millennium_Exchange#Acquisition

    :lol: wtf siriya පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරපන්කො මොකක්ද අහස පොලව වෙනස කියල...ආසයි බන් දැනගන්න...අපි ඕව දන්නේ නෑනේ..
     

    Arcadian

    Well-known member
  • Mar 1, 2011
    2,954
    2,134
    113
    මොකක් හරි කොරන්ඩ යද්දි බුරන්ඩ නම් පො€න බල්ලො දන්නව , තොපේ පාන්ඩුව තිබ්බ කාලෙ කොරගන්ඩ එපැයි කොරන විදිහ හොද නැත්තන්..සක්කිලි බල්ලො දන්නෙ බුරන්ඩ විතරයි අවුරුදු 5ක් බලේ තියාගෙන කොරේ කොනාද ඇහුවම දෙන්ඩ උත්තරයක් නැති පො€නයන්ගෙ ටෝක් දැක්කම අපිටම හිරිගිතයි..

    dan oyama kiyanna balanna me project eka lankawe meeta wada hodata karanna puluwankama thiyeddi, China walata dunna eka harida?
    E deela thiyenne hoda comis kuttiyak kadaganna neweida?
     

    leoz

    Active member
  • Mar 3, 2012
    672
    202
    43
    Paraguay
    මේ වැඩේ හොදද නැද්ද කලින්

    මේ කතා කියවපන් කෝ. මේ තමයි මගේ අත්දැකිම. මට ඇල්ල යන්න ඕන වුනා. නැරඹුම් මැදිරියේ යන්න තමයි ටිකට් බුක් කරගන්න ඕන වුනා. මම මොබිටෙල් ලයින් එකෙන් කතා කරා. 1 පාර විනාඩි 10ක් විතර ගියා වැඩේ කරගන්න බැරි වුනා සල්ලි ඉවර වුනා. ආයෙත් රු. 500ක් දලා කොල් කරා. කැරි ‌වැඩේ කියන්නේ මාස 3ක‌ට පස්සෙලු බුක් කරන්න පුලුළුවන් කියලා ඒ වෙලාවේ කිව්වා. ටහිකෙයි මාස 3ක් ඉදලා ඇල්ල ගිහිල්ලා වැඩක් තියෙනවා. ඒකත් කමක් නැ කියලා මාස 3කට පස්සේ මට ඕන දිනේස බුක් කරන්න මම දිනේ කිව්වා. අප්පා ඒ දිනෙත් බුක් ලු... ඉට පස්සේ මම දින අහ අහ අහ බලනවා ඒකකවත් නැලු. ලයින් එකත් කට්.

    දැන් මේ වැඩේ කරගන්න ඕනේ. මම ගියා පිටකොටුවට, කැරි ලොලු පොන්නයෙක් හිටියේ. අද නම් (ලබන සතියේ සිකුරාදාට බුක් කරගත්ත. දැන තමයි සින් එක. එන එක බුක් කරන්න මම සිකුරාද ඉදන් දවස් 5ක් ඉස්සරහට බලලා එන එකත් බුක් කරන්න කිව්වා. කැරි පොන්නයා කියනවා. එහෙම බුක් කරන්න බැලු. කැරි මල මට.. මම ඉතාමත් මහත්මා ගතියෙන් මට කුඩා දරුවෙතු සිටිනවටා, ඔබ කියන දිනට නැවත පැමිණ එන ටිකට් එක බුක් කිරිමට අපහසු බව පැහැදිලි කරලා දුන්නා. ... කතාව අන්තිමට ඉවර වුනේ එන ටිකට් එක බුක් කරගන්න බැරුවයි.

    ඇල්ලට යන දවස - අපි හිතුවේ නැරඹුම් මැදිරියෙත් කට කපා ඇති කියලා.. කොළඹ ඉදන් පේරා - හන්දියට යනකන් මම විතරයි. ‌පේරා - හන්දියේ නැග්ගා චයිනා කපල් එකක්.. ඇල්ලට යනකන් අපි 5 දෙනා විතරයි.

    ඉතින් රනිලා ගේ අප්පට හුකන සිස්ටම් එකක් පසුගිය අවුරුද්දේ තිබුනේ. මිට කලින් පොටෝ එක්ක මම මේ විස්තරේ දැම්ම. දැන් මට ඒ හොයා ගන්න බැරු වුනා. සිස්ටම් නම් අන්න සිස්ටම්...
    aaaa uba hari mea ratama china walata demu math ekagai. UNP ekata hikennama meka demu China walata goda ethakota. ethakota UNP ponna ralata godak rideai.