Employment income එක සහ බැංකු පොලි අදායම විතරක් නම් තමන්ට ලේසියෙන්, Tax return එක file කරන form එකෙන් ගෙවන්න තියෙන ගාන බලා ගන්න පුළුවන්. finance year එක ඉවර උන ගමන් හරි, සැප්තැම්බර් 30 ට කලින් හරි, බැංකු වලින් details අරගෙන, company එකෙන් AIT certificate එක අරගෙන. (ගොඩක් වෙලාවට company එකේ AIT details automatically එනවා), තමන් ගේ income details add කරලා tax exception amount එක (2024/2025 ට 12,00000) දැම්මම, තමන් ගෙවන්න ඕනේ tax එක හරියටම පෙන්වනවා. ඊට පස්සේ තැපෑලෙන් ආපු payslip එකේ document identification number (DIN ) එකට, online ගෙවන්න පුළුවන්.
මේ විස්තර ඔක්කොම IRD youtube chanel එකේ තියෙනවා. තව 3rd party youtube videos තියෙනවා. ඒවා බලල තමන්ටම tax file කරන්න පුළුවන්