ටියුෂන් වල යන්නෙ තනිකරම ගේම් එකක්. උගන්නන්න, ළමයින්ගෙ අනාගතේ හදන්න කියලා ආවට තනිකරම සල්ලිවලට යට වෙලා තියෙන බිස්නස් එකක් ඕක. එක එක්කෙනා රිසාල්ට්, ආගම, ජාතිය, දේශපාලනය එහෙම අඩු වැඩි වශයෙන් පාවිච්චි කරනවා බිස්නස් එක හදාගන්න. ප්රසිද්ධම එකෙක් ඉන්නවා උගේ bio class එකට මම දන්න කෙනෙක් ගිහින් class fee එක දාලා join වෙන්න බැරි වුනාලු උන්ගෙ system අවුලක් නිසා. Class fee එක ආපහු දීලත් නෑ ක්ලාස් එකට අරගෙනත් නෑ. මාධ්ය වල බණ කියාගෙන හරි හොඳ මූණ පෙන්නගෙන ඉන්න එකෙක්.
ක්ලාස් ගිහින් රිසල්ට් ගත්ත නම් අනිවාර්යයෙන්ම රිසල්ට් එක මාකට් කරහල්ලා සල්ලි වලට. ගුරුවරුන්ට ගෞරව කරන එක වෙනයි උඹලව නොමිලේ උන්ගෙ බිස්නස් මාකට් කරන්න පාවිච්චියට දීලා ඉන්න එක වෙනයි. කට හොල්ලන්න එපා අරයගෙ class ගියෙ මෙයාගෙ class ගියෙ කියලා. බිස්නස් කාරයො සේරම හම්බෙන්න ගිහින් රිසාල්ට් එක කියලා ඒක මාකට් කරලා හම්බ කරහල්ලා. ගේම් වලින් හම්බ කරන ලෝකෙ ඒ විදියට හැඩගැහුනෙ නැතිනම් උඹලව පාවිච්චි කරනවා ගේම් කාරයෝ.
ක්ලාස් ගිහින් රිසල්ට් ගත්ත නම් අනිවාර්යයෙන්ම රිසල්ට් එක මාකට් කරහල්ලා සල්ලි වලට. ගුරුවරුන්ට ගෞරව කරන එක වෙනයි උඹලව නොමිලේ උන්ගෙ බිස්නස් මාකට් කරන්න පාවිච්චියට දීලා ඉන්න එක වෙනයි. කට හොල්ලන්න එපා අරයගෙ class ගියෙ මෙයාගෙ class ගියෙ කියලා. බිස්නස් කාරයො සේරම හම්බෙන්න ගිහින් රිසාල්ට් එක කියලා ඒක මාකට් කරලා හම්බ කරහල්ලා. ගේම් වලින් හම්බ කරන ලෝකෙ ඒ විදියට හැඩගැහුනෙ නැතිනම් උඹලව පාවිච්චි කරනවා ගේම් කාරයෝ.