ටොෂිබා - බයෝස් වලට යන්න බැහැනෙ.

amsdar

Junior member
  • May 17, 2014
    113
    4
    18
    ටොෂිබා - බයෝස් වලට යන්න බැහැනෙ.

    මගෙ ටොෂිබා ලැප් එකේ තිබුනෙ වින්ඩෝස් 8.1 එකෙ ලයිසන් නැති හින්ද වින්ඩෝස් 7 දාගත්ත ටෙම්පරි. දැන් මට වින්ඩෝස් 10 හම්බුනා ඒක දාගන්න බයෝස් වලට යන්න බැහැනෙ.
    පුලුවන්නම් සප් එකක් දෙන්න සහෝ...:no:
     
    May 7, 2016
    12,338
    1,004
    0
    තොප්පිගල
    ම්චන් කියපන්කො

    අයි බන් වින්ඩොව්ස් බූට් වෙන්න හදපු පෙන් එකක් හරි වින්ඩොව්ස් CD එකක් හරි දාල boot options යන්න

    එකට bios එකට යනවට වඩා වෙන key එකක් එන්නේ

    සාමන්යෙන් f9,f2,f1,f10,f11,f12 වගේ

    ගූග්ලේ එකේ උබේ මොඩල් එක හරියටම ගහල boot key/boot options key වගේ ගහල බලපන්.
    එයි

    අදාල device එක දාල on කරද්දී අහවල් key එක ඔබපන් repeated

    keyboard එකත් වැඩනම් key එකත් නියම වෙල්වවට ප්‍රෙස් කරනම් අදාල මෙනු එකට එයි

    එතනින් තෝරලා දීල වින්ඩොව්ස් දාගන්න පටන්ගන්න
     

    Matsola

    Well-known member
  • Mar 18, 2017
    753
    759
    93
    Lap eke model eka mokadda. denata windows load wenawa nam boot unata passe pen eka open karala install karanna puluwan.
     

    Gayan88

    Well-known member
  • Feb 2, 2008
    2,585
    384
    83
    38
    Ane Manda....
    මගෙ ටොෂිබා ලැප් එකේ තිබුනෙ වින්ඩෝස් 8.1 එකෙ ලයිසන් නැති හින්ද වින්ඩෝස් 7 දාගත්ත ටෙම්පරි. දැන් මට වින්ඩෝස් 10 හම්බුනා ඒක දාගන්න බයෝස් වලට යන්න බැහැනෙ.
    පුලුවන්නම් සප් එකක් දෙන්න සහෝ...:no:

    OS එකයි BIOS අතර සම්බන්දයක් නැ නේ බං..... :oo:
     

    amsdar

    Junior member
  • May 17, 2014
    113
    4
    18
    Lap eke model eka mokadda. denata windows load wenawa nam boot unata passe pen eka open karala install karanna puluwan.

    Toshiba Satellite.. widows 10 dagaththa habai partition format karala nemei... ( Bios gihin nemei) 10 walinuth bios yanna bahane macha....
     

    amsdar

    Junior member
  • May 17, 2014
    113
    4
    18
    අයි බන් වින්ඩොව්ස් බූට් වෙන්න හදපු පෙන් එකක් හරි වින්ඩොව්ස් CD එකක් හරි දාල boot options යන්න

    එකට bios එකට යනවට වඩා වෙන key එකක් එන්නේ

    සාමන්යෙන් f9,f2,f1,f10,f11,f12 වගේ

    ගූග්ලේ එකේ උබේ මොඩල් එක හරියටම ගහල boot key/boot options key වගේ ගහල බලපන්.
    එයි

    අදාල device එක දාල on කරද්දී අහවල් key එක ඔබපන් repeated

    keyboard එකත් වැඩනම් key එකත් නියම වෙල්වවට ප්‍රෙස් කරනම් අදාල මෙනු එකට එයි

    එතනින් තෝරලා දීල වින්ඩොව්ස් දාගන්න පටන්ගන්න

    CD eken kala... ethakoto partition format karanna denne nahane....
    CD eken karanakoto Keys illane nahane ban.....