ඩයලොග් එකෙත් දෙනවා උපහාර ඉන්ටනෙට් වගේ එක&#3482

Neranjan1st

Well-known member
  • May 17, 2007
    1,503
    192
    63
    Galle
    :shocked::shocked::shocked:more details please?;);););)

    Joining Fee eka Rs1000 wenawa,,7.2 Dongle ekak free denawa,, 2yr or ita wadi Dialog Broadband or Mobile ayata thama meka denne.
    danata thiyana Data connection ekata meka active karaddi sms ekak yawwahama hari,, Joning fee eka 1000k kapawi.next billing cycle ekedi active wenawa, eka ID ekakata me jathiye eka package ekai ganna puluwan.
     

    Voltage

    Well-known member
  • Feb 6, 2012
    21,748
    1
    15,146
    113
    Joining Fee eka Rs1000 wenawa,,7.2 Dongle ekak free denawa,, 2yr or ita wadi Dialog Broadband or Mobile ayata thama meka denne.
    danata thiyana Data connection ekata meka active karaddi sms ekak yawwahama hari,, Joning fee eka 1000k kapawi.next billing cycle ekedi active wenawa, eka ID ekakata me jathiye eka package ekai ganna puluwan.


    අලුතෙන් ගන්න බැරිද ? :shocked::eek::sorry:
     

    deestheman

    Well-known member
  • Jul 20, 2010
    2,408
    707
    113
    Here and There!!
    mamath gattooooooooooooooooooooo :)


    අඩො මේක පට්ට ස්පීඩ් නේ


    US20130110184514422704119.jpg


    speedtest.net eken nam above 3.9 enawa. but for some site issue i cant copy paste it
     
    Last edited:

    chamiths

    Member
    May 17, 2010
    335
    6
    0
    දකුනේ , sri ලංකා
    අඩො වැඩිපුර සල්ලි ගියත් කමක් නැ කියල සින්හල එකක් ගනින් ඔය හම්බයන්ට දෙන්න යන්න එපා. උන් හදාන්නෙ සින්හල company වට්ටන්න. mobitel එක හොදයි මගෙත් උපහර එකක් තමා තියෙන්නෙ.
    ත්ත බං
     

    deestheman

    Well-known member
  • Jul 20, 2010
    2,408
    707
    113
    Here and There!!
    but dialog site says "A FREE internet dongle for postpaid subscribers who have been with the Dialog Network for more than 2 years" that mean if I'm using dialog connection less than 2 years i can get Sim without the dongle?:)

    i went there and got a connection today evening. my phone connection is 12 years old one. and i'm having 2 other dongles at home. i also asked only the Sim but they said this package goes with dongle + Sim. Rs 1000 for joining fee.

    go and check with them and do update this thread about ur experience

     
    Last edited:

    djslashonline

    Member
    Feb 27, 2010
    6
    0
    0
    apo oka paadui.

    ***9:00a.m to 11:59p.m – 2GB
    00:00a.m to 08:59a.m – 4GB

    apo oka paadui. me rata de 4GB gannawata wada hodaineh ithin Nighttime package active karana eka. :D Dialoglath ithin mobitel la mokakm hari kaloth eka copy karanawa. ubahara calls package ekath ehemai. eka apu gaman dialog ekenuth 1000 mins free ekak dunna :D