more details please?
![]()
Joining Fee eka Rs1000 wenawa,,7.2 Dongle ekak free denawa,, 2yr or ita wadi Dialog Broadband or Mobile ayata thama meka denne.
danata thiyana Data connection ekata meka active karaddi sms ekak yawwahama hari,, Joning fee eka 1000k kapawi.next billing cycle ekedi active wenawa, eka ID ekakata me jathiye eka package ekai ganna puluwan.



Thiyana Dialog Postpaid Data connection ekatama meka active karanna puluwan sms ekak yawala...
අලුතෙන් ගන්න බැරිද ?![]()
machan Rs.350 kiyanne with TAX da naththam without TAX da??

ඇත්ත බංඅඩො වැඩිපුර සල්ලි ගියත් කමක් නැ කියල සින්හල එකක් ගනින් ඔය හම්බයන්ට දෙන්න යන්න එපා. උන් හදාන්නෙ සින්හල company වට්ටන්න. mobitel එක හොදයි මගෙත් උපහර එකක් තමා තියෙන්නෙ.
should i have to use this package for 2 years if I'm not taking the dongle.![]()
but dialog site says "A FREE internet dongle for postpaid subscribers who have been with the Dialog Network for more than 2 years" that mean if I'm using dialog connection less than 2 years i can get Sim without the dongle?You have to take the dongle. Only Sim is not available

but dialog site says "A FREE internet dongle for postpaid subscribers who have been with the Dialog Network for more than 2 years" that mean if I'm using dialog connection less than 2 years i can get Sim without the dongle?![]()
Dialoglath ithin mobitel la mokakm hari kaloth eka copy karanawa. ubahara calls package ekath ehemai. eka apu gaman dialog ekenuth 1000 mins free ekak dunna 