ඩය්ලොග් පැකේජ් එකකින් පෙරගෙවුම් එකකට සල් ඩය්ලොග් පැකේජ් එකකින් පෙරගෙවුම් එකකට සල්ලි යවන්නෙ කොහමද
guamini Member Dec 9, 2009 699 98 0 Jul 29, 2010 #1 ඩය්ලොග් පැකේජ් එකකින් පෙරගෙවුම් එකකට සල් ඩය්ලොග් පැකේජ් එකකින් පෙරගෙවුම් එකකට සල්ලි යවන්නෙ කොහමද
tharindudoo Well-known member Mar 12, 2007 10,906 762 113 ..ජනේලේ ගාව.... Jul 29, 2010 #2 Ehama yavanna baha banzzzzz
tharindudoo Well-known member Mar 12, 2007 10,906 762 113 ..ජනේලේ ගාව.... Jul 29, 2010 #3 Pre 2 Pre nam yavanna puluvan
dilrasan Well-known member Oct 30, 2007 42,824 1 4,886 113 40 හත් ඉලව්වෙ! Jul 29, 2010 #4 Package ekakin salli yawanne kohmada...? ehema karanna behene...heh hee...PAckages walta api credit add karanne nehene....
Package ekakin salli yawanne kohmada...? ehema karanna behene...heh hee...PAckages walta api credit add karanne nehene....
guamini Member Dec 9, 2009 699 98 0 Jul 29, 2010 #6 no i think it is possible. b cos i got this message from 8923 0771569265 is requesting for Rs.50 from your account.share credit service. *activate ringing tones,................ This is a known number to me
no i think it is possible. b cos i got this message from 8923 0771569265 is requesting for Rs.50 from your account.share credit service. *activate ringing tones,................ This is a known number to me
K kkr Well-known member Jun 1, 2008 5,274 796 113 Seeduwa Jul 29, 2010 #7 guamini said: ඩය්ලොග් පැකේජ් එකකින් පෙරගෙවුම් එකකට සල්ලි යවන්නෙ කොහමද Click to expand... yawanna puluwan. mage thiyenneth package ekak. mamath yawanawa pre paid walata. mehema karanna. To Activation Type EZ and send it to 356 meka type karala sms ekak yeuwama pin No ekak enawa.ita passe:- Type: Ez <amount> <mobile no> <pin no> and send it to 356 wedi wisthara sadaha: http://www.dialog.lk/personal/mobile/features-and-vas/mobile-credit/send-credit/ Last edited: Jul 29, 2010 Reactions: guamini
guamini said: ඩය්ලොග් පැකේජ් එකකින් පෙරගෙවුම් එකකට සල්ලි යවන්නෙ කොහමද Click to expand... yawanna puluwan. mage thiyenneth package ekak. mamath yawanawa pre paid walata. mehema karanna. To Activation Type EZ and send it to 356 meka type karala sms ekak yeuwama pin No ekak enawa.ita passe:- Type: Ez <amount> <mobile no> <pin no> and send it to 356 wedi wisthara sadaha: http://www.dialog.lk/personal/mobile/features-and-vas/mobile-credit/send-credit/
guamini Member Dec 9, 2009 699 98 0 Jul 29, 2010 #8 kkr said: yawanna puluwan. mage thiyenneth package ekak. mamath yawanawa pre paid walata. mehema karanna. To Activation Type EZ and send it to 356 meka type karala sms ekak yeuwama pin No ekak enawa.ita passe:- Type: Ez <amount> <mobile no> <pin no> and send it to 356 wedi wisthara sadaha: http://www.dialog.lk/personal/mobile/features-and-vas/mobile-credit/send-credit/ Click to expand... thanka lot
kkr said: yawanna puluwan. mage thiyenneth package ekak. mamath yawanawa pre paid walata. mehema karanna. To Activation Type EZ and send it to 356 meka type karala sms ekak yeuwama pin No ekak enawa.ita passe:- Type: Ez <amount> <mobile no> <pin no> and send it to 356 wedi wisthara sadaha: http://www.dialog.lk/personal/mobile/features-and-vas/mobile-credit/send-credit/ Click to expand... thanka lot