ඩය්ලොග් පැකේජ් එකකින් පෙරගෙවුම් එකකට සල්

guamini

Member
Dec 9, 2009
699
98
0
ඩය්ලොග් පැකේජ් එකකින් පෙරගෙවුම් එකකට සල්

ඩය්ලොග් පැකේජ් එකකින් පෙරගෙවුම් එකකට සල්ලි යවන්නෙ කොහමද
 

guamini

Member
Dec 9, 2009
699
98
0
no i think it is possible.
b cos i got this message from 8923
0771569265 is requesting for Rs.50 from your account.share credit service.
*activate ringing tones,................

This is a known number to me
 

kkr

Well-known member
  • Jun 1, 2008
    5,274
    796
    113
    Seeduwa
    ඩය්ලොග් පැකේජ් එකකින් පෙරගෙවුම් එකකට සල්ලි යවන්නෙ කොහමද
    yawanna puluwan. mage thiyenneth package ekak. mamath yawanawa pre paid walata. mehema karanna.

    To Activation

    Type EZ and send it to 356

    meka type karala sms ekak yeuwama pin No ekak enawa.ita passe:-

    Type: Ez <amount> <mobile no> <pin no> and send it to 356

    wedi wisthara sadaha:
    http://www.dialog.lk/personal/mobile/features-and-vas/mobile-credit/send-credit/

    :yes::yes::yes:
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: guamini