උඹටත් අහක යන එකක් වැදිලා චුත වෙලා යනකන් කියව කියව හිටපන්. එදාට උඹේ ගෙදර උන්ටත් උඹේ මේ පොස්ට් දිහා බල බල ඉන්න පුලුවන්.Dakka neda Mainda maatiyage makko tika okkoma parata bahala.
Baiyyo tika form karanna gedera inna ballekwa maruwa. Eka harima simple plan ekak
Yko mun jathiwade pathurawapu unge athakoluneමූ කුඩ්ඩෙක් නිදහස් කරගන්න පොලීසියට තගදාපු කේස් එකක් තිබුනා. වෙන මරන්න තරම් මූ කරපු දෙයක් අහලා නෑ.
ඕක මුඩුක්කුවක එකෙක්umbe ponnakama waha gnnada bn me eka ekata kunuharapa kiya kiya online pora wenda hdannemn ponnayekda mokekda kiyala mawa danna parana un dannawa. awadane ganin owa kiya kiya awadana hinganna
![]()

ලොල් දාපු ත්රෙඩ් එකට දැන් යාගන්න බැරුව මෙතන අඬන්න ගත්තද වරුන incest වේසිගෙ පුතා? අතේ පාර ගහලා නිදාගනින් මොංගල් පොන්නයෝඕක මුඩුක්කුවක එකෙක්
මූ after AL ලැපක් අරන් ඒකෙන් incest බලල මොලේ විකුර්ති වෙලා. අම්මටත් ගෙදර ඉන්න බැරි තැන තමයි මූට දේපල නොදී එලියට දාල තිතියෙන්නෙ.අම්ම ගැන කුනුහරප කියන්නයි දේශපාලකයන්ගෙ පුකවල් හෝදන්නයි විතරයි ඕක දන්නෙ.
Exactly, killing seems to be the first preference to settling scores these days. and they don't care anymore about the collateral damageI don't like him. But never appreciate incoming terror, suspense thrill, off eye murders and robbery.
Condemned illegal killings without trail now in trending where all of us are at unprecedented high risk.
Road rage specially.. gema illanna yanna honda naa.. polosiyanum melo wadak naa wage..LOL try not to pick fights with people, shut the fuck up and move on if you experience any injustice. Not a good time to live in this country
ඉතින් මිනිස්සු මරන්න/මරණ එවා සාධාරනීය කරන්න පුලුවන් තම්බින්ට විතරයි. මිනිස්සුන්ට නම් එහෙම කරන්න බෑ. අපිනම් හතුරෙක් උනත් කරදරයක් උනොත් අතාරින්නේ නෑ.Yko mun jathiwade pathurawapu unge athakolune
I don't like him. But never appreciate incoming terror, suspense thrill, off eye murders and robberies. No law in force.ඉතින් මිනිස්සු මරන්න/මරණ එවා සාධාරනීය කරන්න පුලුවන් තම්බින්ට විතරයි. මිනිස්සුන්ට නම් එහෙම කරන්න බෑ. අපිනම් හතුරෙක් උනත් කරදරයක් උනොත් අතාරින්නේ නෑ.
Loku akuru makka hodatama form wela neda?උඹටත් අහක යන එකක් වැදිලා චුත වෙලා යනකන් කියව කියව හිටපන්. එදාට උඹේ ගෙදර උන්ටත් උඹේ මේ පොස්ට් දිහා බල බල ඉන්න පුලුවන්.![]()
![]()
මටකලින් උඹ වගේ හිඟන්නොනම් යයි වගේ පේනවාLoku akuru makka hodatama form wela neda?
Mainta maatiya ta kadey gihilla, ubatath wenne ballek wagey dawasaka marenna. Danne neththan dan koluwagen ahapan
ඔය පොන්නය ඔන්නලයින් දේශපාලකයන්ගෙ පුක හෝදන එකෙක්. කනෙක්ෂන් නෑ. ගෑනිව දේශපාලකයන්ට සල්ලි තියන උන්ට විකුනන කක් පොන්නයෙක්.Loku akuru makka hodatama form wela neda?
Mainta maatiya ta kadey gihilla, ubatath wenne ballek wagey dawasaka marenna. Danne neththan dan koluwagen ahapan
ලොල් දාපු ත්රෙඩ් එකට දැන් යාගන්න බැරුව මෙතන අඬන්න ගත්තද වරුන incest වේසිගෙ පුතා? අතේ පාර ගහලා නිදාගනින් මොංගල් පොන්නයෝඔය පොන්නය ඔන්නලයින් දේශපාලකයන්ගෙ පුක හෝදන එකෙක්. කනෙක්ෂන් නෑ. ගෑනිව දේශපාලකයන්ට සල්ලි තියන උන්ට විකුනන කක් පොන්නයෙක්.
Sirawata, matath penna bari ekek.. e unata me dawaswala yana killing spree eka hena dangerous!.. controll karaganna baa wage ..I don't like him. But never appreciate incoming terror, suspense thrill, off eye murders and robberies. No law in force.
Condemned illegal killings without trail now in trending where all of us are at unprecedented high risk.