ඩෑනි ප්‍රියසාද් ලෙෆ්ට් වෙලාලුද කලුවො?

xnfa

Well-known member
  • Apr 7, 2025
    1,158
    1,660
    113
    492022592_1119390153562027_3594859653917467813_n.jpg


     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,708
    113
    Dakka neda Mainda maatiyage makko tika okkoma parata bahala.

    Baiyyo tika form karanna gedera inna ballekwa maruwa. Eka harima simple plan ekak
    උඹටත් අහක යන එකක් වැදිලා චුත වෙලා යනකන් කියව කියව හිටපන්. එදාට උඹේ ගෙදර උන්ටත් උඹේ මේ පොස්ට් දිහා බල බල ඉන්න පුලුවන්. :yes: :yes:
     
    • Like
    Reactions: kasunkaru and neo7x

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    umbe ponnakama waha gnnada bn me eka ekata kunuharapa kiya kiya online pora wenda hdanne :lol: mn ponnayekda mokekda kiyala mawa danna parana un dannawa. awadane ganin owa kiya kiya awadana hinganna :rofl:
    ඕක මුඩුක්කුවක එකෙක්
    මූ after AL ලැපක් අරන් ඒකෙන් incest බලල මොලේ විකුර්ති වෙලා. අම්මටත් ගෙදර ඉන්න බැරි තැන තමයි මූට දේපල නොදී එලියට දාල තිතියෙන්නෙ.අම්ම ගැන කුනුහරප කියන්නයි දේශපාලකයන්ගෙ පුකවල් හෝදන්නයි විතරයි ඕක දන්නෙ.
     
    • Haha
    Reactions: Ysa Karu

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,008
    21,211
    113
    thats a good news ban
    Oka dubai hitiye nathnam oita kalin maranawa
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,708
    113
    ඕක මුඩුක්කුවක එකෙක්
    මූ after AL ලැපක් අරන් ඒකෙන් incest බලල මොලේ විකුර්ති වෙලා. අම්මටත් ගෙදර ඉන්න බැරි තැන තමයි මූට දේපල නොදී එලියට දාල තිතියෙන්නෙ.අම්ම ගැන කුනුහරප කියන්නයි දේශපාලකයන්ගෙ පුකවල් හෝදන්නයි විතරයි ඕක දන්නෙ.
    ලොල් දාපු ත්‍රෙඩ් එකට දැන් යාගන්න බැරුව මෙතන අඬන්න ගත්තද වරුන incest වේසිගෙ පුතා? අතේ පාර ගහලා නිදාගනින් මොංගල් පොන්නයෝ 🤭 🤭

    I don't like him. But never appreciate incoming terror, suspense thrill, off eye murders and robbery.

    Condemned illegal killings without trail now in trending where all of us are at unprecedented high risk.
    Exactly, killing seems to be the first preference to settling scores these days. and they don't care anymore about the collateral damage
    ------ Post added on Apr 22, 2025 at 10:21 PM
     
    • Like
    Reactions: nppcheguevara

    Camacho

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    1,324
    1,723
    113
    Yko mun jathiwade pathurawapu unge athakolune
    ඉතින් මිනිස්සු මරන්න/මරණ එවා සාධාරනීය කරන්න පුලුවන් තම්බින්ට විතරයි. මිනිස්සුන්ට නම් එහෙම කරන්න බෑ. අපිනම් හතුරෙක් උනත් කරදරයක් උනොත් අතාරින්නේ නෑ.
     
    • Like
    Reactions: Chickenkottu

    Alexb

    Well-known member
  • Jan 22, 2016
    6,361
    4,638
    113
    ඉතින් මිනිස්සු මරන්න/මරණ එවා සාධාරනීය කරන්න පුලුවන් තම්බින්ට විතරයි. මිනිස්සුන්ට නම් එහෙම කරන්න බෑ. අපිනම් හතුරෙක් උනත් කරදරයක් උනොත් අතාරින්නේ නෑ.
    I don't like him. But never appreciate incoming terror, suspense thrill, off eye murders and robberies. No law in force.

    Condemned illegal killings without trail now in trending where all of us are at unprecedented high risk.
     

    bambuwathamai

    Well-known member
  • Sep 5, 2015
    2,735
    3,906
    113
    උඹටත් අහක යන එකක් වැදිලා චුත වෙලා යනකන් කියව කියව හිටපන්. එදාට උඹේ ගෙදර උන්ටත් උඹේ මේ පොස්ට් දිහා බල බල ඉන්න පුලුවන්. :yes: :yes:
    Loku akuru makka hodatama form wela neda?

    Mainta maatiya ta kadey gihilla, ubatath wenne ballek wagey dawasaka marenna. Danne neththan dan koluwagen ahapan
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,708
    113
    Loku akuru makka hodatama form wela neda?

    Mainta maatiya ta kadey gihilla, ubatath wenne ballek wagey dawasaka marenna. Danne neththan dan koluwagen ahapan
    මටකලින් උඹ වගේ හිඟන්නොනම් යයි වගේ පේනවා ;) ;)

    ඉස්සර ඉඳන් ලොකු අකුරු තමා පොන්ස්. දැකලා නැද්ද? 🤭🤭
     

    Wadakaru

    Well-known member
  • Mar 4, 2024
    5,562
    10,105
    113
    Kotte
    Loku akuru makka hodatama form wela neda?

    Mainta maatiya ta kadey gihilla, ubatath wenne ballek wagey dawasaka marenna. Danne neththan dan koluwagen ahapan
    ඔය පොන්නය ඔන්නලයින් දේශපාලකයන්ගෙ පුක හෝදන එකෙක්. කනෙක්ෂන් නෑ. ගෑනිව දේශපාලකයන්ට සල්ලි තියන උන්ට විකුනන කක් පොන්නයෙක්.
     
    • Like
    Reactions: bambuwathamai

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,650
    75,708
    113
    ඔය පොන්නය ඔන්නලයින් දේශපාලකයන්ගෙ පුක හෝදන එකෙක්. කනෙක්ෂන් නෑ. ගෑනිව දේශපාලකයන්ට සල්ලි තියන උන්ට විකුනන කක් පොන්නයෙක්.
    ලොල් දාපු ත්‍රෙඩ් එකට දැන් යාගන්න බැරුව මෙතන අඬන්න ගත්තද වරුන incest වේසිගෙ පුතා? අතේ පාර ගහලා නිදාගනින් මොංගල් පොන්නයෝ 🤭 🤭
     

    dinuksha_asela

    Well-known member
  • Feb 7, 2007
    6,609
    10,838
    113
    Nugegoda, Sri Lanka
    I don't like him. But never appreciate incoming terror, suspense thrill, off eye murders and robberies. No law in force.

    Condemned illegal killings without trail now in trending where all of us are at unprecedented high risk.
    Sirawata, matath penna bari ekek.. e unata me dawaswala yana killing spree eka hena dangerous!.. controll karaganna baa wage ..
     
    • Like
    Reactions: tharakaf