ඩිග්‍රි කරලා වැඩක් නෑ කියන්නේ මේකයි..

gnilukshi

Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    IWRoo3N.jpeg


     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,845
    39,855
    113
    Homagama


    උන්ටත් ඕනා ⁣තොපි ඉගෙන ගෙන වැඩක් නැ කියන එකම ඔලුවට දාන්න බං.දිගින් දිගටම ඕක කියද්දි ඔලුවේ පැල වෙනවා. පරම්පරා පිටින් මෝඩයෝ වෙනවා. කොවිඩ් කාලේ ඉදන්ම ළමයින්ගේ අධ්‍යාපනය විනාශ කරමින් යන්නේ. අදටත් ලමයින්ව අතරමං කරනවා විභාග ලංවෙලා. ගොන්නු හදලා උන්ව පාලනය කරන්නයි මුන්ටඕනා. වලට හෙන 7 ගහන්න ඕනා මුන්ගේ.
     

    soona

    Well-known member
  • May 28, 2009
    1,520
    774
    113
    near my sudu
    Degree karala wadak na kiyala oluwata daanna epa ban kagewath, Degree ekak natiwa rata yana eka lesith na. Anika me Job 2di, project coordinator job ekata enne freshers la, 30000 padiyata hari experience eka ganna eka watinawa, api 1st job kale 11000 padiyata, experience aragaththama one thanaka job ekak hoyaganna puluwan hoda salary ekakata, 11000 salary ekata apith ekka hitapu okkoma wage dan laksha 5n eha salary ganna(aduma salary ganna ekath), laksha 20,30 monthly salary ganna unuth innawa itin, komahari katta kaala degree ekak karapalla, eke value eka kiyala nima karanna ba
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,335
    1
    13,267
    113
    Gotham City
    Degree karala wadak na kiyala oluwata daanna epa ban kagewath, Degree ekak natiwa rata yana eka lesith na. Anika me Job 2di, project coordinator job ekata enne freshers la, 30000 padiyata hari experience eka ganna eka watinawa, api 1st job kale 11000 padiyata, experience aragaththama one thanaka job ekak hoyaganna puluwan hoda salary ekakata, 11000 salary ekata apith ekka hitapu okkoma wage dan laksha 5n eha salary ganna(aduma salary ganna ekath), laksha 20,30 monthly salary ganna unuth innawa itin, komahari katta kaala degree ekak karapalla, eke value eka kiyala nima karanna ba
    Eka karana degree eka and field eka anuwa theeranaya wenawa
    Art degree gana katha karala wadak naha
    Godak commerce degree th ehema thama
    Bsc Degree eken witharak ma loku salaries walata yanna baha
    Msc or MBA wage ekakuth karanna wenawa and company eka anuwa theeranaya wenawa .work karanne local companies local projects wage nam low salaries
    But work karanne pita ratata nam pay well

    IT filed eke nam godak un podi salaries walin start karala honda salaries gannawa
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,845
    39,855
    113
    Homagama
    campus walata dena budget eken denna puluwan gana wennath puluwan meka.
    ehema loku ganan walata dennana nam private widiyata or campus monahari innovate karala patent or license wage aran ewa sell karala fund karaganna hadanna one. nathnam public funds walin degree dena gaman job denawa kiyana eka lesi wenne na
    ඔපන්එක සල්ලි හම්බ කරනවා. පඩි ගෙවන්න අවුලක් නැ ඔකේ. මේක නම් මේ ඇකඩමියාවේ තියන කැරිකම
     

    poopoo

    Well-known member
  • Nov 18, 2021
    5,766
    11,430
    113
    Eka karana degree eka and field eka anuwa theeranaya wenawa
    Art degree gana katha karala wadak naha
    Godak commerce degree th ehema thama
    Bsc Degree eken witharak ma loku salaries walata yanna baha
    Msc or MBA wage ekakuth karanna wenawa and company eka anuwa theeranaya wenawa .work karanne local companies local projects wage nam low salaries
    But work karanne pita ratata nam pay well

    IT filed eke nam godak un podi salaries walin start karala honda salaries gannawa
    IT degree ඕනමද? මං SE self-study කරලා psych degree එකක් කරන්න ඉන්නේ
    psych self කරන්න බෑනේ, IT resources ඔක්කොම publicly accessible නිසා ප්‍රශ්නයක් නෑනේ
     

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,214
    1
    16,082
    113
    Degree වැඩක් නැ නෙවෙ,
    Degree අරන් රජයෙ රස්සා කරලා වැඩක් නැ...

    ඉස්සරහට රජෙ එවට එක කොලිට් එකෙක් එන එකක් නැ...
    සිංහලු පඩි ටිකක් වැඩි උන ගමන් සූ.... හාස්... හූස්... ගානවත් එක්ක නෙහ්....
     

    sihan

    Well-known member
  • Apr 7, 2007
    1,598
    1,003
    113

    No machan. Most of the time fresh graduates apply for these positions to get exposure to academia. These positions are similar to internships. If you are serious about working in academia in sri lanka these are invaluable starting points.
    Once in, recruits quickly move in to research positions or if vacancies are available enter in to academic positions.
     
    • Like
    Reactions: Asmodeus

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,875
    23,561
    113
    ඩිග්‍රි ගත්ත උන් ඔය පඩි වලට තමයි ඉන්නෙ කියල හිතන් හිත හදාගන්න ආසනන් එහෙම කරපන්.
    ඒත් ඕක නෙමේ රියලිටිය. ඔය ජොබ් වලට යන උනුත් ටික දවසකින් ඕවයෙන් අයින් වෙලා හොඳ සැලරි වලට යනව.


    No machan. Most of the time fresh graduates apply for these positions to get exposure to academia. These positions are similar to internships. If you are serious about working in academia in sri lanka these are invaluable starting points.
    Once in, recruits quickly move in to research positions or if vacancies are available enter in to academic positions.
    ඒත් කැම්පස් දැනගන්න ඕනෙ බන් හරි ගානක් දෙන්න.
    ------ Post added on Oct 15, 2023 at 7:36 PM
     
    • Like
    Reactions: sihan

    sihan

    Well-known member
  • Apr 7, 2007
    1,598
    1,003
    113
    Bump

    ඩිග්‍රි ගත්ත උන් ඔය පඩි වලට තමයි ඉන්නෙ කියල හිතන් හිත හදාගන්න ආසනන් එහෙම කරපන්.
    ඒත් ඕක නෙමේ රියලිටිය. ඔය ජොබ් වලට යන උනුත් ටික දවසකින් ඕවයෙන් අයින් වෙලා හොඳ සැලරි වලට යනව.



    ඒත් කැම්පස් දැනගන්න ඕනෙ බන් හරි ගානක් දෙන්න.
    ------ Post added on Oct 15, 2023 at 7:36 PM
    Ehema naha machan. Me positions uparima 3 months fill wela thiyeyi. Ita passe vacant wenawa.
    ------ Post added on Oct 15, 2023 at 7:39 PM
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,335
    1
    13,267
    113
    Gotham City
    IT degree ඕනමද? මං SE self-study කරලා psych degree එකක් කරන්න ඉන්නේ
    psych self කරන්න බෑනේ, IT resources ඔක්කොම publicly accessible නිසා ප්‍රශ්නයක් නෑනේ
    Lankawe most of the companies hire karanne degree holders Lawa .
    Client project eka pass karanne work karana unge education level eka inspect karala
    So most of employers prefer at least bsc degree
    Ratakata skilled migrate wenawa nam points complete karanna degree eka oni .
    But as a self Lerner you can find any suitable careers online
    Some self study guy are makes really good salaries buy working remotely without a degree
     

    Mr Robot

    Well-known member
  • Oct 26, 2020
    2,392
    3,714
    113
    මොනර තැන්න
    IT degree ඕනමද? මං SE self-study කරලා psych degree එකක් කරන්න ඉන්නේ
    psych self කරන්න බෑනේ, IT resources ඔක්කොම publicly accessible නිසා ප්‍රශ්නයක් නෑනේ
    IT වලට Degree ඕනෙ නැහැ කියන එක හෙනම ගොන් කතාවක්...
    Backend developers la ganne CS background ekakin . එහෙම සෙල්ෆ් studies
    කරා කියල Programming Concept tika ahuwenne naha pili welata . Use karana Developing method unath wenas wenawa kalen kaleta ewa kiyala denwa dan karanne ma widihata issara keruwe ma widihata kiyala.
     

    gnilukshi

    Well-known member
  • Oct 9, 2008
    25,056
    48,440
    113
    No machan. Most of the time fresh graduates apply for these positions to get exposure to academia. These positions are similar to internships. If you are serious about working in academia in sri lanka these are invaluable starting points.
    Once in, recruits quickly move in to research positions or if vacancies are available enter in to academic positions.
    SALARY SCALES:

    Senior Lecturer Gr.l
    Rs.91,310-7×2170-106,500/-p.m.

    Senior Lecturer Gr.ll
    Rs.79,360-11x1630-97,290/-p.m.

    Lecturer (unconfirmed)
    Rs.69,580-Sx1630-77,730/-p.m.

    Lecturer (Probationary)
    Rs.54,600-1 0x1335-67,950/-p.m.
     
    • Sad
    Reactions: Asmodeus

    Mr Robot

    Well-known member
  • Oct 26, 2020
    2,392
    3,714
    113
    මොනර තැන්න
    IT degree ඕනමද? මං SE self-study කරලා psych degree එකක් කරන්න ඉන්නේ
    psych self කරන්න බෑනේ, IT resources ඔක්කොම publicly accessible නිසා ප්‍රශ්නයක් නෑනේ

    kolavari මුගෙ ජාතිය අමතපන් ඇවිල්ල ..​

     
    • Haha
    Reactions: kolavari