මෙව්මේවනේ මොල . වගේ මොල තමයි ඕනේ රට හදන්න රනිල් හාමුටDawalta campus eke wada karala, raata security job ekata set welaa 80k ganna thamai oya ohoma hadala thienne gupiyane
Eka karana degree eka and field eka anuwa theeranaya wenawaDegree karala wadak na kiyala oluwata daanna epa ban kagewath, Degree ekak natiwa rata yana eka lesith na. Anika me Job 2di, project coordinator job ekata enne freshers la, 30000 padiyata hari experience eka ganna eka watinawa, api 1st job kale 11000 padiyata, experience aragaththama one thanaka job ekak hoyaganna puluwan hoda salary ekakata, 11000 salary ekata apith ekka hitapu okkoma wage dan laksha 5n eha salary ganna(aduma salary ganna ekath), laksha 20,30 monthly salary ganna unuth innawa itin, komahari katta kaala degree ekak karapalla, eke value eka kiyala nima karanna ba
ඔපන්එක සල්ලි හම්බ කරනවා. පඩි ගෙවන්න අවුලක් නැ ඔකේ. මේක නම් මේ ඇකඩමියාවේ තියන කැරිකමcampus walata dena budget eken denna puluwan gana wennath puluwan meka.
ehema loku ganan walata dennana nam private widiyata or campus monahari innovate karala patent or license wage aran ewa sell karala fund karaganna hadanna one. nathnam public funds walin degree dena gaman job denawa kiyana eka lesi wenne na
IT degree ඕනමද? මං SE self-study කරලා psych degree එකක් කරන්න ඉන්නේEka karana degree eka and field eka anuwa theeranaya wenawa
Art degree gana katha karala wadak naha
Godak commerce degree th ehema thama
Bsc Degree eken witharak ma loku salaries walata yanna baha
Msc or MBA wage ekakuth karanna wenawa and company eka anuwa theeranaya wenawa .work karanne local companies local projects wage nam low salaries
But work karanne pita ratata nam pay well
IT filed eke nam godak un podi salaries walin start karala honda salaries gannawa
ඒත් කැම්පස් දැනගන්න ඕනෙ බන් හරි ගානක් දෙන්න.No machan. Most of the time fresh graduates apply for these positions to get exposure to academia. These positions are similar to internships. If you are serious about working in academia in sri lanka these are invaluable starting points.
Once in, recruits quickly move in to research positions or if vacancies are available enter in to academic positions.
Ehema naha machan. Me positions uparima 3 months fill wela thiyeyi. Ita passe vacant wenawa.ඩිග්රි ගත්ත උන් ඔය පඩි වලට තමයි ඉන්නෙ කියල හිතන් හිත හදාගන්න ආසනන් එහෙම කරපන්.
ඒත් ඕක නෙමේ රියලිටිය. ඔය ජොබ් වලට යන උනුත් ටික දවසකින් ඕවයෙන් අයින් වෙලා හොඳ සැලරි වලට යනව.
ඒත් කැම්පස් දැනගන්න ඕනෙ බන් හරි ගානක් දෙන්න.
------ Post added on Oct 15, 2023 at 7:36 PM
Lankawe most of the companies hire karanne degree holders Lawa .IT degree ඕනමද? මං SE self-study කරලා psych degree එකක් කරන්න ඉන්නේ
psych self කරන්න බෑනේ, IT resources ඔක්කොම publicly accessible නිසා ප්රශ්නයක් නෑනේ
IT වලට Degree ඕනෙ නැහැ කියන එක හෙනම ගොන් කතාවක්...IT degree ඕනමද? මං SE self-study කරලා psych degree එකක් කරන්න ඉන්නේ
psych self කරන්න බෑනේ, IT resources ඔක්කොම publicly accessible නිසා ප්රශ්නයක් නෑනේ
SALARY SCALES:No machan. Most of the time fresh graduates apply for these positions to get exposure to academia. These positions are similar to internships. If you are serious about working in academia in sri lanka these are invaluable starting points.
Once in, recruits quickly move in to research positions or if vacancies are available enter in to academic positions.
IT degree ඕනමද? මං SE self-study කරලා psych degree එකක් කරන්න ඉන්නේ
psych self කරන්න බෑනේ, IT resources ඔක්කොම publicly accessible නිසා ප්රශ්නයක් නෑනේ