this is correct. owa short term assignments. ehemath naththam internship wage thamayi. training period ekak kiyala hitha gannako, Samaharu padi nathuwath owata enna balan innawa, experinece eka career growth ekata use karanna puluwan hinda.
habayi, ithin digatama contract eka extend karanawa nam awul. ad eketh daala thiyenne, 3 months assignment kiyala.
uni ekata labayi, awuruddata maasa thunenen thunata adu padiyata kattiya ganna eka, financial paththen. anith paththen paaduyi, e ena ayata loku responsibility ekak deela wada ganna bari hinda (long term commitment ekak nathi hinda).