Ane manda. Patta lot ekak genanva banLicc jeans කියලා ඇදුම් factory එකක් තියනවා google කරලා බලපන්.
මුන් bussiness නවත්වන්නද හදන්නේ බං sale දාලා ඉවර කරලා
Ane manda. Patta lot ekak genanva banLicc jeans කියලා ඇදුම් factory එකක් තියනවා google කරලා බලපන්.
මුන් bussiness නවත්වන්නද හදන්නේ බං sale දාලා ඉවර කරලා
උබ ද ගෙනාවේ..?Ane manda. Patta lot ekak genanva ban
amude ghnතව වැඩි වෙයි කිව්වා. ඇඳුම් අරන් තියාගෙන සවුත්තු වෙනවනෙ. T shirt 1950. Branded නෙවෙයි.
මොකද ඕයි කරන්නෙ?
![]()
ජොකෙක් නැතුව යනකොට තියෙන සනීපෙ දන්නවද ගුපියො.
Ubala boss denim key denim kochchara kal adinawadaapril wala gatteth 4900 ta boss denimak. key denim 7000ta thibbe.