Dan nam pita thibbath meheta genawath dekama ekai. Moko neka dala kohe yanna da?සම්පත් එකේ 320යි..
![]()
Dan nam pita thibbath meheta genawath dekama ekai. Moko neka dala kohe yanna da?සම්පත් එකේ 320යි..
![]()
dan 346 gnan walta yanwa. ai bn mechara adu wenne. doller wadi weddi. hita ganna ba.man iye usdt gatta 360 wenna ada 351 wage ynwa.
400 gannata denna ba ban black market ada rate adu wena seen ekak thiyenne hethuwa nam danne na banfatta drop ekak ynawa, hethuwa hoyaganna be bn. eth blackmarket nam 400+ denawa USD walata.
p2p adu una eka hithaganna be,. aluthin Ezcash, genie ehema add karapu hindada danne ne
matath ai me rate eka mechara adu une kiyalai hita ganna bari.400 gannata denna ba ban black market ada rate adu wena seen ekak thiyenne hethuwa nam danne na ban
Nottu e ganan yanawa bn. Prasanna eka suspend wechcha dawase un aran tibbe 420 ta.400 gannata denna ba ban black market ada rate adu wena seen ekak thiyenne hethuwa nam danne na ban
USDT price eka harima widiyanam bn USD price ekatama tiyenna oni. mokada eka stable coin ekakdan 346 gnan walta yanwa. ai bn mechara adu wenne. doller wadi weddi. hita ganna ba.
Gaththa ewun okkoma sell karanawafatta drop ekak ynawa, hethuwa hoyaganna be bn. eth blackmarket nam 400+ denawa USD walata.
p2p adu una eka hithaganna be,. aluthin Ezcash, genie ehema add karapu hindada danne ne
thawa adu unama ganta... Ohoma watena eka hodai... buy and sell karana ewunta kela wenta..habai mamath kamathi USDT hari value eke tiyenawanam. kollonto hariyata investment ekak karala profit karanna puluwan ehema unama.Gaththa ewun okkoma sell karanawathawa adu unama ganta... Ohoma watena eka hodai... buy and sell karana ewunta kela wenta..
but meka normal... 250 idan eka parata 400 ta giya ne 2,3 weeks walin.. aye up wei 2,3 weeks walin..
habai mamath kamathi USDT hari value eke tiyenawanam. kollonto hariyata investment ekak karala profit karanna puluwan ehema unama.
USDT Stable coin ekakne kohomath. ape un wedi kalata

ubata special rate ekak deela thiyenne oya 🥹🥹මචන් ඩොලර් ටිකක් තියෙනවා.. දැන්ම ගන්න එක කොච්චර පාඩු වෙයිද?? අවුරුද්දට කලින් ගන්නත් ඕනේ... ada commercial denne 194i
tika tika daala balahan. transaction ekakata 1000k dena eka tiyenwa. dollar ekakata rs10kuth denwa.මචන් ඩොලර් ටිකක් තියෙනවා.. දැන්ම ගන්න එක කොච්චර පාඩු වෙයිද?? අවුරුද්දට කලින් ගන්නත් ඕනේ... ada commercial denne 194i