ඩොලරය 320 දක්වා ඉහලට. 350 දක්වා යන ලකුණු..

tinto brass

Well-known member
  • Dec 25, 2014
    4,623
    6,172
    113
    tika tika daala balahan. transaction ekakata 1000k dena eka tiyenwa. dollar ekakata rs10kuth denwa.
    machan me mase 3 parak damma.. 100ta adu ewata 1000 den ne.. anika denne rupiyal 2i dan... (euro 100kuth awa,, eakatath 1000i 2 ganei deela tibbe)

    ubata special rate ekak deela thiyenne oya 🥹🥹
    ei uba ehema kiyanne. dawawas 2kata kalin damma 289i awe..
    ------ Post added on Apr 6, 2022 at 7:07 PM
     
    Last edited:

    Amila llll

    Well-known member
  • Jun 19, 2009
    6,815
    6,368
    113
    machan me mase 3 parak damma.. 100ta adu ewata 1000 den ne.. anika denne rupiyal 2i dan... (euro 100kuth awa,, eakatath 1000i 2 ganei deela tibbe)
    ah sorry bn. 1$ ekakata rs2i deela tiyenne. mama dan check kare.
    mage kalin ekakatawath 1000 hamba wela na. anthimata apu ekata witharayi dunne.
     

    tinto brass

    Well-known member
  • Dec 25, 2014
    4,623
    6,172
    113
    Wiyadamata ona gana witharak withdraw karaganin. Wise account ekak thiyenawa ekata yawala ganna eka labai unge ada 305i rate eka
    danata nam wiyadamata tiyenwa bn.. 12 wenidata kalin ganna one.. rupiyal 10k wage nam e weddi kamak ne.. wise gana dan ne bn... poddak kiyala diyanko.. mamath net eke balannam .. mechchara kal balalama ne..
     

    Darkseid

    Well-known member
  • Apr 30, 2018
    3,765
    3,546
    113
    තේල් විදුලිය කොහොමද ගෙන්නේ $ ගේන්නේ කොහොමද කියලා විසදුම් හොයනවාට වඩා උද්ගොසන සින් අස්සේ රජපකාලව එලොනවා මිසක් මේ ගෑන එක පක්ෂයක් කතා කැරෙන්නේ නැහැ . හිටපු ටුවරිස්ල්ටා ටිකත් එලොගත්තාට පස්සේ කොහොන්ද යකෝ ඩොලර්ස් ???? දැන් සතුටුද ? මාස දෙකක් ඕනේ නැහැ මා එකක්ක වලියට ආපු වුන්ට දිස්ලයික් දාපු වුන්ට හොද වැඩේ .
    ගොටා එලෙව්වාම ඩොලර් එනවාද ? සැලස්සම මොකද්ද ඇහුවාම ඕකුන් කිව්වේ බයියා බයියා තෝ කටවහපන්.

    ඩොලර් තියාගෙන ඉන්න වුන්ට කියන්නේ ඩොලර් නම් අඩු වෙන්නේ නැහැ පුතෝ මේ ප්‍රශ්න එක්ක වැඩි වෙනවා මිසක්
    ඔන්න ඉතින් රටට ආදරේ නම් ඩොලර් ගෙන්නලා lkr කරපන් .

    fatta drop ekak ynawa, hethuwa hoyaganna be bn. eth blackmarket nam 400+ denawa USD walata.

    p2p adu una eka hithaganna be,. aluthin Ezcash, genie ehema add karapu hindada danne ne
    සෙලර්ස් ලා වැඩි බයර්ස් ලා නැහැ බන් btc එකතැන කරකැවෙන නිසා මම නම් 408 වලදී ටිකක් මාරු කරගත්තා අව්රුද්දට .

    තව දෙයක් p2p දැන් හෙනම මනිපුලේසන් එකක් යන්නේ ලොකු ලොකු කළු කඩ මුදලාලිලා රිංගලා පොඩි අතු බය කරලා එලොනවා ප්‍රසන්න කාරයා රිංගලා ද දන්නේ නැහැ හොදම දෙ අඩු වුනු වෙලාවේ බයි කරපන්
    ------ Post added on Apr 7, 2022 at 3:11 AM
     
    • Like
    Reactions: reddit

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල
    ආතල් අතාල් තව උද්ගොසනය්ක් කරමුද
    #ඩොලර්කොලෙකතුකරනන්ගේසංගමය #සෙල්සෙල්ඩොලර්

    ඩොලර් එක වැඩිවේන්නේ උද්ගෝශන කරන නිසාද. අනේ නිකන් පලයන් පොන්නයෝ උදේ පාන්දර ඇටලොවන්නේ නැතිව ගොන් පකයා. දන්න පකක් කතාකටපන් පොන්නයා ඔතේන්න එන්නේ ඩොලර් හොයන උන්ද.​

     

    Darkseid

    Well-known member
  • Apr 30, 2018
    3,765
    3,546
    113

    ඩොලර් එක වැඩිවේන්නේ උද්ගෝශන කරන නිසාද. අනේ නිකන් පලයන් පොන්නයෝ උදේ පාන්දර ඇටලොවන්නේ නැතිව ගොන් පකයා. දන්න පකක් කතාකටපන් පොන්නයා ඔතේන්න එන්නේ ඩොලර් හොයන උන්ද.​

    උබ මොනාද දන්නේ පුක නොදී හිටපන් නුගත් පොන්ස්. ගු වතුර බොන උබ එක්ක මොන කතාද ? උබට *කේ ඇරලා බොරින් දැන් එත් ලැජ්ජනැතුව බැල්ලි වගේ පස්සෙන් එනවා . තෝව ඉගොන්ර් කරනවා දැන් ගිහින් අනුර ගේ ඇට දෙක ලොව ලොව සව්‍ය්න් වින්දනේ විදපන් කුහක *සි ගේ පුතා
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල
    උබ මොනාද දන්නේ පුක නොදී හිටපන් නුගත් පොන්ස්. ගු වතුර බොන උබ එක්ක මොන කතාද ? උබට *කේ ඇරලා බොරින් දැන් එත් ලැජ්ජනැතුව බැල්ලි වගේ පස්සෙන් එනවා . තෝව ඉගොන්ර් කරනවා දැන් ගිහින් අනුර ගේ ඇට දෙක ලොව ලොව සව්‍ය්න් වින්දනේ විදපන් කුහක *සි ගේ පුතා

    පල පල පොන්නයා නයට කහින්න අවා තොට මොන $ ද. ගූ කන වෙසිගෙ පුතා. ආන්ඩුවේ පුක හොදනවා​

     

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,049
    8,307
    113
    Chilaw
    Wise
    1 USD = 315.000 LKR


    A1.png
     
    • Angry
    Reactions: Darkseid