ඩොලරය 320 දක්වා ඉහලට. 350 දක්වා යන ලකුණු..

jhnnwp

Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,449
    32,178
    113
    සම්පත් එකේ 320යි..


    FRAL5do.png
    Dan nam pita thibbath meheta genawath dekama ekai. Moko neka dala kohe yanna da?
     

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,049
    8,307
    113
    Chilaw
    400 gannata denna ba ban black market ada rate adu wena seen ekak thiyenne hethuwa nam danne na ban
    Nottu e ganan yanawa bn. Prasanna eka suspend wechcha dawase un aran tibbe 420 ta.

    dan 346 gnan walta yanwa. ai bn mechara adu wenne. doller wadi weddi. hita ganna ba.
    USDT price eka harima widiyanam bn USD price ekatama tiyenna oni. mokada eka stable coin ekak

    ape unne mehema price up karan sellama danne. dan p2p market eke salli wedi, sellersla wedi. eth illuma adui. ithin price drop wenawa.
    ------ Post added on Apr 6, 2022 at 5:22 PM
     
    • Like
    Reactions: janaka_jr

    Hamu mahaththaya1

    Well-known member
  • Dec 7, 2017
    21,116
    22,206
    113
    ගම මහනුවරයි
    fatta drop ekak ynawa, hethuwa hoyaganna be bn. eth blackmarket nam 400+ denawa USD walata.

    p2p adu una eka hithaganna be,. aluthin Ezcash, genie ehema add karapu hindada danne ne
    Gaththa ewun okkoma sell karanawa :lol: thawa adu unama ganta... Ohoma watena eka hodai... buy and sell karana ewunta kela wenta..

    but meka normal... 250 idan eka parata 400 ta giya ne 2,3 weeks walin.. aye up wei 2,3 weeks walin..
     
    • Like
    Reactions: reddit

    reddit

    Well-known member
  • Aug 18, 2016
    9,049
    8,307
    113
    Chilaw
    Gaththa ewun okkoma sell karanawa :lol: thawa adu unama ganta... Ohoma watena eka hodai... buy and sell karana ewunta kela wenta..

    but meka normal... 250 idan eka parata 400 ta giya ne 2,3 weeks walin.. aye up wei 2,3 weeks walin..
    habai mamath kamathi USDT hari value eke tiyenawanam. kollonto hariyata investment ekak karala profit karanna puluwan ehema unama.

    USDT Stable coin ekakne kohomath. ape un wedi kalata
     

    thushana

    Well-known member
  • Jun 19, 2010
    10,625
    6,359
    113
    Indian Salli tikak anwa kiwwa ne ekai.aurudu pahununama badu thamai.usdt Aran thiyaganna Dan.
     

    tinto brass

    Well-known member
  • Dec 25, 2014
    4,623
    6,172
    113
    මචන් ඩොලර් ටිකක් තියෙනවා.. දැන්ම ගන්න එක කොච්චර පාඩු වෙයිද?? අවුරුද්දට කලින් ගන්නත් ඕනේ... ada commercial denne 194i
     

    Amila llll

    Well-known member
  • Jun 19, 2009
    6,815
    6,368
    113
    මචන් ඩොලර් ටිකක් තියෙනවා.. දැන්ම ගන්න එක කොච්චර පාඩු වෙයිද?? අවුරුද්දට කලින් ගන්නත් ඕනේ... ada commercial denne 194i
    tika tika daala balahan. transaction ekakata 1000k dena eka tiyenwa. dollar ekakata rs10kuth denwa.