mokada withdraw karannada? 400 ta yaida?wise eke 315 ada
hadissiyak naha IMF eka fund karanna patangaththama down weida?Hadissi nathnm epa bn
wu rs 2 bn kelinma account ekata nam prom ekak yanawasampath bank eke dollar ekata incentive eka hambu wenawada?
mama hithanne naha nagin ewaa bahinne naha sure naha habyihadissiyak naha IMF eka fund karanna patangaththama down weida?
E koi kaleda bn. Sep Oct wei owa eddihadissiyak naha IMF eka fund karanna patangaththama down weida?
eka hari meke jeewath wenakota wadak naha. badu ekata dekak ganan gihin.ඔක ඉතින් දැන් කොහොම ගියත් හම්බ කරන උන් කොච්චර ආදායමක් ලැබුවත් වැඩක් තියනවද. ඊයේ ඉදන් ගෑස් එකක් හොයනවා කොහෙවත් නෑ.
![]()