bumpdan api mokada karanne USD eka bahida? ehenam dan withdraw karamuda?
usd eka bahida nagida?

bumpdan api mokada karanne USD eka bahida? ehenam dan withdraw karamuda?

machan me mase 3 parak damma.. 100ta adu ewata 1000 den ne.. anika denne rupiyal 2i dan... (euro 100kuth awa,, eakatath 1000i 2 ganei deela tibbe)tika tika daala balahan. transaction ekakata 1000k dena eka tiyenwa. dollar ekakata rs10kuth denwa.
ei uba ehema kiyanne. dawawas 2kata kalin damma 289i awe..ubata special rate ekak deela thiyenne oya 🥹🥹
ah sorry bn. 1$ ekakata rs2i deela tiyenne. mama dan check kare.machan me mase 3 parak damma.. 100ta adu ewata 1000 den ne.. anika denne rupiyal 2i dan... (euro 100kuth awa,, eakatath 1000i 2 ganei deela tibbe)
eka thamai prashne bahida? nageeda?bump
usd eka bahida nagida?![]()
1000 update wenna dawas 2k 3k yanwaah sorry bn. 1$ ekakata rs2i deela tiyenne. mama dan check kare.
mage kalin ekakatawath 1000 hamba wela na. anthimata apu ekata witharayi dunne.
mage monthly enawa. e ekakatawath hamba wela na kalin.1000 update wenna dawas 2k 3k yanwa
194? 294 daමචන් ඩොලර් ටිකක් තියෙනවා.. දැන්ම ගන්න එක කොච්චර පාඩු වෙයිද?? අවුරුද්දට කලින් ගන්නත් ඕනේ... ada commercial denne 194i
Wiyadamata ona gana witharak withdraw karaganin. Wise account ekak thiyenawa ekata yawala ganna eka labai unge ada 305i rate ekasorry bn 294
danata nam wiyadamata tiyenwa bn.. 12 wenidata kalin ganna one.. rupiyal 10k wage nam e weddi kamak ne.. wise gana dan ne bn... poddak kiyala diyanko.. mamath net eke balannam .. mechchara kal balalama ne..Wiyadamata ona gana witharak withdraw karaganin. Wise account ekak thiyenawa ekata yawala ganna eka labai unge ada 305i rate eka
Dan nan hadala therumak na. USD balance open karanna widiyak nadanata nam wiyadamata tiyenwa bn.. 12 wenidata kalin ganna one.. rupiyal 10k wage nam e weddi kamak ne.. wise gana dan ne bn... poddak kiyala diyanko.. mamath net eke balannam .. mechchara kal balalama ne..
සෙලර්ස් ලා වැඩි බයර්ස් ලා නැහැ බන් btc එකතැන කරකැවෙන නිසා මම නම් 408 වලදී ටිකක් මාරු කරගත්තා අව්රුද්දට .fatta drop ekak ynawa, hethuwa hoyaganna be bn. eth blackmarket nam 400+ denawa USD walata.
p2p adu una eka hithaganna be,. aluthin Ezcash, genie ehema add karapu hindada danne ne
ආතල් අතාල් තව උද්ගොසනය්ක් කරමුද
#ඩොලර්කොලෙකතුකරනන්ගේසංගමය #සෙල්සෙල්ඩොලර්
උබ මොනාද දන්නේ පුක නොදී හිටපන් නුගත් පොන්ස්. ගු වතුර බොන උබ එක්ක මොන කතාද ? උබට *කේ ඇරලා බොරින් දැන් එත් ලැජ්ජනැතුව බැල්ලි වගේ පස්සෙන් එනවා . තෝව ඉගොන්ර් කරනවා දැන් ගිහින් අනුර ගේ ඇට දෙක ලොව ලොව සව්ය්න් වින්දනේ විදපන් කුහක *සි ගේ පුතාඩොලර් එක වැඩිවේන්නේ උද්ගෝශන කරන නිසාද. අනේ නිකන් පලයන් පොන්නයෝ උදේ පාන්දර ඇටලොවන්නේ නැතිව ගොන් පකයා. දන්න පකක් කතාකටපන් පොන්නයා ඔතේන්න එන්නේ ඩොලර් හොයන උන්ද.
උබ මොනාද දන්නේ පුක නොදී හිටපන් නුගත් පොන්ස්. ගු වතුර බොන උබ එක්ක මොන කතාද ? උබට *කේ ඇරලා බොරින් දැන් එත් ලැජ්ජනැතුව බැල්ලි වගේ පස්සෙන් එනවා . තෝව ඉගොන්ර් කරනවා දැන් ගිහින් අනුර ගේ ඇට දෙක ලොව ලොව සව්ය්න් වින්දනේ විදපන් කුහක *සි ගේ පුතා