ewa undial newei bn.පාඩුයිනෙ.. 350ට ගිහිල්ලා නැද්ද ඒකෙ?
denne bank rate. Binance nam 350බැයිනස් 408 +නේ තිබුනේewa undial newei bn.denne bank rate. Binance nam 350
fatta drop ekak ynawa, hethuwa hoyaganna be bn. eth blackmarket nam 400+ denawa USD walata.බැයිනස් 408 +නේ තිබුනේ
බය වෙන්ඩ එපා අපි ලපේව ජනාධිපති හරි කරල, පිට රට උන්ගෙන් ඩොලර් 500 ගානෙ ගෙන්නගෙන ඩොලර් ප්රශ්නෙ විසදන්ඩ කියල ලපේට රට බාර දෙනව, ලපකොටා ශනික ඩොලරය 100ට ගේනව..350 ta withara yai wage![]()
Binance P2P is reducing because foreign workers/residents or Freelancers are transferring USD to Binance from Wise or other options and cashing out in Sri Lanka with higher price, basically too much sellers.fatta drop ekak ynawa, hethuwa hoyaganna be bn. eth blackmarket nam 400+ denawa USD walata.
p2p adu una eka hithaganna be,. aluthin Ezcash, genie ehema add karapu hindada danne ne
ආපහු ඊලඟ චන්දෙදි බයියො ටික එකතුවෙලා කපුටව ගෙනල්ල ශනික ඩොලරය 400ට ගේනවනෙ නේදබය වෙන්ඩ එපා අපි ලපේව ජනාධිපති හරි කරල, පිට රට උන්ගෙන් ඩොලර් 500 ගානෙ ගෙන්නගෙන ඩොලර් ප්රශ්නෙ විසදන්ඩ කියල ලපේට රට බාර දෙනව, ලපකොටා ශනික ඩොලරය 100ට ගේනව..![]()

wenna puluwan, kalin payoneer eken danna be kiyala minissu hithan hitiye, me lagadine minissu hariyata payoneer eken binance danna puluwan seen eka dena gaththe.Binance P2P is reducing because foreign workers/residents or Freelancers are transferring USD to Binance from Wise or other options and cashing out in Sri Lanka with higher price, basically too much sellers.
laga laga change wenawa bnbassane bun
ඔව් සණික වෙනස් වෙනවාlaga laga change wenawa bn
https://wise.com/tools/exchange-rate-alerts/?fromCurrency=USD&toCurrency=LKR
Ayeth Nagi Bnbassane bun