WTC gawa money exchangers la set ekak innawa. podi podi shops .normally eyalage rates hodai
wellawatte - prasanna eketh balanna
prasannna eke thama hondama ..wellawatte
Chatham eke innawa set ekak
Crown money exchange
හා... හා.... උඹත් රැවුලක් බැඳගෙන මාධ්ය සාකච්ඡාවකට ගියා නේද...?
ලහි ලහියෙ ඩොලර් මාරු කරන්නෙ...
හා... හා.... උඹත් රැවුලක් බැඳගෙන මාධ්ය සාකච්ඡාවකට ගියා නේද...?
ලහි ලහියෙ ඩොලර් මාරු කරන්නෙ...
banks wala aduwata gannawa kiyala ekak na. e dawase bank wala rate ekai anith thnwala rates i compare karala one thanakata yanna puluwan. pitin nam royal, prasanna exchange hodai
Bump
Prasanna eka thama hodama rate ekak denne..
Yes many in the Fort area. i usually go to the York street places almost in front of the BoC, NRFC branch - Bristol Paradise Bldg. There are four or five places there - Kamal Enterprises, Royal Exchange etc. Find who gives the most.
The best rates in Colombo are given by the guys in Sea Street. They pay about a rupee or more than any others. But going there is a curse.
bump.
Bump
Prasanna එකේ rate එක හොඳයි . සමහර වෙලාවට hemas building එකේ money changers ල ගෙන් ඊට වඩා පොඩි ගානක් ගන්න පුළුවන් .
Bump
Machan oya dollars apita kelinma RFC account ekakata deposit karanna puluwanda?