pfca ekak open karala rata idan salli dana yaluwek set karan a gana ube account ekata dollar denda kiyala uba lankawen rupees diyanDollar ganna baluwe idamak wikunala, moko kattiya hithanne?
bank eken dewida dollars?
eka itin sakkarayatwat kiyanna baa eth 350ta yanne naaIthin kiyapanko harako 2023 December weddi dollar eka keeyak wei da.?

kalin 1000k wenawa kiyapu dial ekak netha meedecember 340+
eka thanak pennapan balanna ehema kiyapukalin 1000k wenawa kiyapu dial ekak netha mee
ටික ටික ඉම්පෝර්ට් කරන්න දෙයි. එතකොට ලොකු බලපෑමක් නෑතිව 340-350 අතර වගේ ඩොලර් එක සෙට් වෙයි කියලා තමා කියන්නේ. කොහොමත් රට ඈතුලේ නිශ්පාදන වලට ඕන දේවල් මුලින්ම ගේන්න දෙයි.. ගෝට් චීස් වගේ දේවල් නම් ගේන්න ඕනේ නෑනේඩොලර් එක අඩු වැඩි වෙනවා තාවකාලිකව ගොඩක් සාදක මත. අපනයන ලිහිල් කරාම අයිත වැඩි වෙන්න පුළුවන්. වැදගත්ම දේ IMF වැඩපිළිවෙල හරියට ක්රියාත්මක කිරීම. එතකොට දීර්ග කාලීනව ඩොලර් එක යම් මට්ටමක ස්ථාවර වේවි.
මේක තමයි කරන්න ඕනේ.ටික ටික ඉම්පෝර්ට් කරන්න දෙයි. එතකොට ලොකු බලපෑමක් නෑතිව 340-350 අතර වගේ ඩොලර් එක සෙට් වෙයි කියලා තමා කියන්නේ. කොහොමත් රට ඈතුලේ නිශ්පාදන වලට ඕන දේවල් මුලින්ම ගේන්න දෙයි.. ගෝට් චීස් වගේ දේවල් නම් ගේන්න ඕනේ නෑනේ
Sri Lanka has promised the European Union (EU), the country’s second largest trading partner, to present a plan by June to lift the import restrictions that came into place in 2020 as a measure to hold on to the fast-depleting foreign exchange reserves.
This was conveyed during the 25th session of Sri Lanka - EU Joint Commission that was held virtually on April 25.
Sri Lanka expressed its intention towards a gradual phasing out of the restrictions, factoring in the current economic conditions.
When the government took the unpopular decision to restrict certain imports towards the latter part of 2020, the EU did not hide its displeasure with the move and asserted time and again that “trade is not a one-way street”.
Since the restrictions came into place, the EU had been repeatedly urging Sri Lanka to steer away from the protectionist trade policies as they were unfair to its trading partners.
The International Monetary Fund (IMF) in March said Sri Lanka was expected to phase out the import and exchange restrictions currently in place.
“Authorities will develop a plan for phased removal of import restrictions and exchange restrictions related to BOP. That plan is due by June 2023,” said IMF Mission Chief Masahiro Nozaki.
නන්දලාල්ට දිගටම වෑඩේ කරන්න යන්න දුන්නොත් හරි.. පොහොට්ටු ඔස්තාර් කපුටෝ ආර්ථික විද්යා පන්ති දාන්න ගියොත්.. චන්ද බලාගෙන.. බඩුම තමාමේක තමයි කරන්න ඕනේ.
vehicles kawada genna deidaටික ටික ඉම්පෝර්ට් කරන්න දෙයි. එතකොට ලොකු බලපෑමක් නෑතිව 340-350 අතර වගේ ඩොලර් එක සෙට් වෙයි කියලා තමා කියන්නේ. කොහොමත් රට ඈතුලේ නිශ්පාදන වලට ඕන දේවල් මුලින්ම ගේන්න දෙයි.. ගෝට් චීස් වගේ දේවල් නම් ගේන්න ඕනේ නෑනේ
Sri Lanka has promised the European Union (EU), the country’s second largest trading partner, to present a plan by June to lift the import restrictions that came into place in 2020 as a measure to hold on to the fast-depleting foreign exchange reserves.
This was conveyed during the 25th session of Sri Lanka - EU Joint Commission that was held virtually on April 25.
Sri Lanka expressed its intention towards a gradual phasing out of the restrictions, factoring in the current economic conditions.
When the government took the unpopular decision to restrict certain imports towards the latter part of 2020, the EU did not hide its displeasure with the move and asserted time and again that “trade is not a one-way street”.
Since the restrictions came into place, the EU had been repeatedly urging Sri Lanka to steer away from the protectionist trade policies as they were unfair to its trading partners.
The International Monetary Fund (IMF) in March said Sri Lanka was expected to phase out the import and exchange restrictions currently in place.
“Authorities will develop a plan for phased removal of import restrictions and exchange restrictions related to BOP. That plan is due by June 2023,” said IMF Mission Chief Masahiro Nozaki.
2048vehicles kawada genna deida
ඔව්. පහුගිය ආණ්ඩුවල වැරදි ආර්ථික ප්රතිපත්ති ගෙනිච්චොත් අයිත් අමාරුවේ වැටෙන්න පුළුවන්,නන්දලාල්ට දිගටම වෑඩේ කරන්න යන්න දුන්නොත් හරි.. පොහොට්ටු ඔස්තාර් කපුටෝ ආර්ථික විද්යා පන්ති දාන්න ගියොත්.. චන්ද බලාගෙන.. බඩුම තමා
nandalal + RW kiyapan. mokda ubata hama welema ranilawa miss wenneනන්දලාල්ට දිගටම වෑඩේ කරන්න යන්න දුන්නොත් හරි.. පොහොට්ටු ඔස්තාර් කපුටෝ ආර්ථික විද්යා පන්ති දාන්න ගියොත්.. චන්ද බලාගෙන.. බඩුම තමා

mahabankuwata puluwan monetary policy witrai. finance minister tamai fiscal policy incharge. dekama onee economic stability. mechchra kal awul tibbe fiscal policy not monetary policy