තංගල්ලේ බන්දනාගාරේ ගැන දන්නෙ කව්ද ? තංගල්ල ටවුන් එකට ගිහින් යන්නෙ කොහමද ?
Mindfulness Member Aug 27, 2015 257 15 0 Oct 30, 2015 #1 තංගල්ලේ බන්දනාගාරේ ගැන දන්නෙ කව්ද ? තංගල්ල ටවුන් එකට ගිහින් යන්නෙ කොහමද ?
chinmak Well-known member Oct 27, 2014 9,833 8,053 113 මෙන්න මෙතන... Oct 30, 2015 #2 https://www.google.lk/maps/place/Prison+-+Tangalle/@6.0221693,80.7968196,18.25z/data=!4m2!3m1!1s0x0000000000000000:0xacda1d1d2e24f8b3?hl=en
https://www.google.lk/maps/place/Prison+-+Tangalle/@6.0221693,80.7968196,18.25z/data=!4m2!3m1!1s0x0000000000000000:0xacda1d1d2e24f8b3?hl=en
Mindfulness Member Aug 27, 2015 257 15 0 Oct 30, 2015 #3 chinmak said: https://www.google.lk/maps/place/Prison+-+Tangalle/@6.0221693,80.7968196,18.25z/data=!4m2!3m1!1s0x0000000000000000:0xacda1d1d2e24f8b3?hl=en Click to expand... pin bro
chinmak said: https://www.google.lk/maps/place/Prison+-+Tangalle/@6.0221693,80.7968196,18.25z/data=!4m2!3m1!1s0x0000000000000000:0xacda1d1d2e24f8b3?hl=en Click to expand... pin bro
toiya Well-known member Jan 8, 2007 13,184 4,589 113 පොන්සි ආණ්ඩුව Oct 30, 2015 #4 ගූගල් මැප් ? ඕක ගැන දන්නේ ඉතින් ඔකේ ඇතුලේ ඉන්න හිර කාරයොයි , වැඩ කරන ජෙලර්ලයි
S Sheran531531 Active member Feb 5, 2015 623 162 43 පොලවේ පය ගහල Oct 30, 2015 #6 man giaya dawasak thangalle.kellek balanna... ubala dannavada man pandarama gamapaha edan bus wala tangalle gihin hawasa 6 IDM eke computer class ewara wela eki unge tatta ekka car eke gedara yana tika vitharai balaganna puluwan une.. apahu ethin man galle yaluwekge gedara nathara wela pahu wenida awa... dan a kellath na... eki wena ekekwa badala twinsla hamba unalu.. yaluwekgen aranchi una...
man giaya dawasak thangalle.kellek balanna... ubala dannavada man pandarama gamapaha edan bus wala tangalle gihin hawasa 6 IDM eke computer class ewara wela eki unge tatta ekka car eke gedara yana tika vitharai balaganna puluwan une.. apahu ethin man galle yaluwekge gedara nathara wela pahu wenida awa... dan a kellath na... eki wena ekekwa badala twinsla hamba unalu.. yaluwekgen aranchi una...
chamil32 Well-known member Dec 5, 2009 17,021 1,698 113 Matara Oct 30, 2015 #7 Sheran531531 said: man giaya dawasak thangalle.kellek balanna... ubala dannavada man pandarama gamapaha edan bus wala tangalle gihin hawasa 6 IDM eke computer class ewara wela eki unge tatta ekka car eke gedara yana tika vitharai balaganna puluwan une.. apahu ethin man galle yaluwekge gedara nathara wela pahu wenida awa... dan a kellath na... eki wena ekekwa badala twinsla hamba unalu.. yaluwekgen aranchi una... Click to expand...
Sheran531531 said: man giaya dawasak thangalle.kellek balanna... ubala dannavada man pandarama gamapaha edan bus wala tangalle gihin hawasa 6 IDM eke computer class ewara wela eki unge tatta ekka car eke gedara yana tika vitharai balaganna puluwan une.. apahu ethin man galle yaluwekge gedara nathara wela pahu wenida awa... dan a kellath na... eki wena ekekwa badala twinsla hamba unalu.. yaluwekgen aranchi una... Click to expand...
සොහොන Well-known member Dec 27, 2012 13,888 1,332 113 revolυтιoɴαry Oct 30, 2015 #8 තඩ් බිඩ් බෝයිස් ආයේ ආවාද මොකෝ වෙජින් ලග තියා ගත්තා කියලාද ඇතුලට දාලා තියෙන්නේ උබත් කොල්ලන්ට ආතල් එකක් දෙන්න ඉදලා හිටලා හරි මතක් වෙනවා නේද රිදිලාත් තව ටිකකින් මේ පැත්තට එයි අවුලක් නැනේ උබට
තඩ් බිඩ් බෝයිස් ආයේ ආවාද මොකෝ වෙජින් ලග තියා ගත්තා කියලාද ඇතුලට දාලා තියෙන්නේ උබත් කොල්ලන්ට ආතල් එකක් දෙන්න ඉදලා හිටලා හරි මතක් වෙනවා නේද රිදිලාත් තව ටිකකින් මේ පැත්තට එයි අවුලක් නැනේ උබට