පටන් ගත්තෙ ජාතික රූපවාහිණියෙ පෙරේදා ... Landscape, Camera Shot ඒම මාරම ලස්සනයි ... අර ගමක දුෂ්කර vibe එකත් තියනව ... ඉන්න cast එකත් පට්ට Professional උන්, පෞඩර් බබ්බු නෑ ... Give it a shot and highly recommend ❤️