den mid 30s wala inne. podi ekek innawa. Me weddi ekata indapu yakuwo okkoma marry karala lamayi innawa.
Single inna yaluwo 4k 5k innawa. Unta set wenna kawurut naa, issara daapu artal daanna kattiya naa. Office eke inna podi kollo kello ekka tamai set wenne.
E arunama un set eka ikmanatama marry karala settle wenna inne.
Mid 30s wala inna single genu nam deppress wela inne wage penawa. E dawas wala bendapu neti auntyla wage tika tika toxic wegena enawa.
Pirimi tika nam tawama artal eke, apita wada selfless widiyata innawa unta ehema inna puluwan nisa. Et godak un marry karapu neti eka gena worry wenawa. Oya set eke amma, tattage commitments, salli madi prashna wala hira wela inna aya innawa. unta marry karanna beri wela tyenne e prashna nisa. 1k witarak innawa artal ekata marry nokara innawa kiyana. Hebeyi u uge life eket lokuwata success wela naa. Plain single life ekak tyenne. Hebeyi u sathutin innawa wage penawa.
Marry karana eka umbe aasawal walin ekak nam, parakku nowi karapan.
Married, or single life deken mokakda honda kiyala hithaganna beruwa innagaman, marry karata kelawena level eka issue ekak(financially, sexually) nettann et marry karapan. wayasa 30ta wedi nam 25-30 atare kellek bandot mul kale podi fun ekak gannat puluwan. 30+ wunama same age gaanu nam karagahannepa mala wathayak wenawa.
bandinnatuwa inna aasa nam nobanda indapn. bandot rat race eke yannama wenawa. Eka yaddi family life eke achievements tamai satutu wenna tyenne. Financial background eka anuwa wenas wenawa. Honda financial backgrounds tyena un loku loku dewal achieve karana gaman satutu wenawa. neti un bohoma amaruwen jiwath wenagaman lamayinge achievements diha balan satutu wenawa.
badu gaseema gena nam worry wenna epa. Marry kalat eka nam karaganna puluwan kahilla tyenawa nam.

. Hebeyi parissamin. badu gahannona nisa bandinne na kiyana unge bayila ahannat epa. ehema kiyana godak un responsibilities ganna berikama nettan wena psychological issue ekak nisayi bandinne netiwa inne.