තමුසෙලාට ඕනිනම් විශ්වවිද්‍යාලයක් දාගන්නවා

Ashan052

Well-known member
  • Dec 31, 2010
    31,824
    21,144
    113
    adala nene
    machan government university wala mehema baninna baha. ehema unoth case. e wagema thani thirana baha. meka ithin muma lokka hinda no action unless UGC involved. mama hitiya colombo university nam ehemayi
    මාත් ගවර්මන්ට් යුනිවසිටි තමා බන් උබ දැකලා නැති උනාට සමහරක් උන් ඉන්නව (ඔහොම බනින්නෙ නම් නෑ ඉතින්)
    ඒ උනාට තමන්ගෙ ලොකු ලයින් පෙන්නන (විශේශයෙන්ම අලුතෙන් ආපු ඩෑල්) ඉන්නව
     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    මාත් ගවර්මන්ට් යුනිවසිටි තමා බන් උබ දැකලා නැති උනාට සමහරක් උන් ඉන්නව (ඔහොම බනින්නෙ නම් නෑ ඉතින්)
    ඒ උනාට තමන්ගෙ ලොකු ලයින් පෙන්නන (විශේශයෙන්ම අලුතෙන් ආපු ඩෑල්) ඉන්නව

    academic me wage aya dakala naha(loku line wenayi me sakkili hasirimakne). non academic nam me wage un thamayi inne
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: zid2021 and Dr Sue

    Hasitha22

    Well-known member
  • Aug 28, 2021
    5,982
    5,225
    113
    ඔය ඉන්නෙ KIU එකේ CEO ජගත් සෙනවිරත්න,මිනිහාගේ Clip එක Leak උන ගමන් KIU එකේ YT එකේ තව Clip එකක් එයලම දැම්මා ඔක සාධාරණියකරනය කරලා,මේ වගේ බුරු පුතාලා මමත් දැකලා තියනවා,මේ මිනිස්සු රෝගියෝ මේ මිනිස්සු නිසා තමයි ගොඩක් ළමයි සවුත්තු වෙන්නෙ,මේ හාදයෝ හිතාගන ඉන්නෙ සියල්ල දත් කෙරුමෝ කියලා.......සමහර ළමයි ඔහොම උනාම ප්‍රෙශර් එක දරාගන්න බැරුව සිය දිවි නසාගන්නවා,එච්චරටම දරුණු කෙස් වෙනවා මේ සම හරක් ගේ කතා නිසා.

    ඔන්න KIU දාපු එක


    :growl::angry::angry:

    සල්ලි ගෙවලා ඉල්ලන් කනවා:lol::lol:
    university giyapu nathi eka hodai bang:(
    ------ Post added on Nov 14, 2021 at 3:49 PM
     
    • Like
    Reactions: vito

    hancok

    Well-known member
  • Aug 16, 2008
    36,594
    19,049
    113
    පිළි-ඇඳි-දොළ
    මාත් ගවර්මන්ට් යුනිවසිටි තමා බන් උබ දැකලා නැති උනාට සමහරක් උන් ඉන්නව (ඔහොම බනින්නෙ නම් නෑ ඉතින්)
    ඒ උනාට තමන්ගෙ ලොකු ලයින් පෙන්නන (විශේශයෙන්ම අලුතෙන් ආපු ඩෑල්) ඉන්නව
    ape lecturers la apu gaman loku line pennanna karanne apu awruddena batch ekakata ugannala paper eka denawa batch top tath launu 30k enna. ita passe department ekama baya wenawa :rofl:
     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    Onna balapan KIU kiyala ekak godak un danna , Oka KDU wela thmai nawathinne
    ලමයි උනත් මේ වගේ මුඩුක්කු නැතිව හොන්ද ප්‍රයිවෙට් යුනිවර්සිටි එකක් තෝරගන්න තිබුනා, රජයෙන් සල්ලි දෙන එකේ.
     

    S.GUNE

    Well-known member
  • Feb 21, 2019
    3,801
    5,802
    113
    මම නම් මේ පුද්ගලයා එක්ක සම්පුර්ණ එකඟයි. ළමයින්ගේ පුද්ගලික ප්‍රශ්න වැඩක් නැහැ නේ . උන්ට බෝඩින් හොයල දෙන එකයි ගෙවල් වලින් එලියට නොයවන එක කැම්පස් එකට අදාළ නැහැ . නිතිය නම් නිතිය. නැත්නම් මේ විදිහට ළමයි පාලනය කරන්න බැහැ. මම හිටියනම් ඔය සර් ගේ තැන ඔයිට වඩා දරුණුවට කතා කරන්නේ. මුන්ට දුවල පුතාල කියන්න වටින්නේ නැහැ . බෙසිගේ පුතාල ටිකක් මුන්නම්
    අපේ ලෙක්චර් කෙනෙක් හිටියා පාඩම schedule day ඒකේ ඉවර කරන්න බැරි උනා කියලා Jaffna වල ඉදන්ම ආපු ළමයින්ට බෝඩිං ගාස්තු දෙන්න හදපු ඊළඟ දවසේ එන්න කියලා. කැම්පස් හොස්ටල් වල හිටපු උන්ට කෑම කන්න සල්ලි දෙන්නත් හැදවා. එහෙම ගුරුවරුන්ව තමා මුන් මේ පාච්චල් කරන්නේ.
     

    MARADANA1

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    2,833
    1
    3,826
    113
    JAPAN
    ගෑනියෙක් රෙද්ද උස්සන් නැටුවනම් ඔය සෑර් ඒ තරම් බිසී වෙන එකක් නෑ ඔන්ලයින් මීටින්ග් එකේ.

    මනුස්සයෙකුට හරියට කතා කරන්න දන්නෙ නැති මුන් මොක්කුද බන්.

    ලන්කාවෙ ලොකු පුටුවල ඉන්න සෑර්ල ඔක්කොමගෙම ඉවසීම බින්දුවයි.
     

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    Habayi Lamayi unath ithin dana ganna one mudukku asse ringanne nathiwa wadagath university ekak thora ganna.
    :)

    අනෙත් එක ඔය වගේ උන්ට පුක දෙන මැඩම් පට්ටම් වලින් ඔලුව ඉදිමුනු ගෑනූ.
    one of the disaster :rofl:
    ------ Post added on Nov 14, 2021 at 7:10 PM
     
    • Haha
    Reactions: sakuntha1996

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    රජයෙයේ පොලී රහිත ණය යෝජනා ක්‍රමය යටතේ සිසුන්ට වාර්ෂිකව ලබාදෙන ශිෂ්‍යත්ව ඔවුන්ලගේ ආයතනයට ඇතුලත්වීමට පමණක් ලබා දෙන ණයක් ලෙස බොරුවට මවා පාමින් නීති විරෝධී ලෙස රාජ්‍ය ලාංචන්යද යොදාගෙන ඔවුන් විසින් ලියුමක් අදාල වර්ෂයේ උසස් පෙලට පෙනී සිට නමුත් විශ්‍යව්දියල වරම් නොලැබූ ශිෂ්‍ය ශිෂ්‍යාවන්ට තැපැල්පත් මගින් බෙදා හරී. මේ කූට ක්‍රියාව සඳහා IT ගුරුවරයකුද සම්බන්දය
    මාද අනෙකුත් ශිෂ්‍ය ශිෂ්‍යාවන් මෙන් ඔව්න්ගේ බොරු වලට රැවටී දහසක් බලාපොරොත්තු මැද උපාධි හැදෑරීම සඳහා මෙම උසස් අධ්‍යාපන ආයතනයය සමග සම්බන්ද විය. ඔව්න්ගේ මේ කූට ක්‍රියාවට බොහෝදුරට හසුවන්නේ කොලඹින් බැහැර පිට පළාත්වල දුප්පත් දෙමව්පියන්ගේ දරුවන්ය.
    වඩා උසස් තත්වයේ නවීන පහසුකම් ඇති, දේශීයව සහ ජාත්‍යන්තර වශයෙන් හොඳ පිළිගැනීමක් ඇති, උසස් අධ්‍යාපන ආයතනයක නවීන විෂය මාලාවක් සහිත යාවත්කාලීන උපාධියක් හැදෑරීමට අපහට තිබු අවස්තාව මෙසේ නැති වී ගියේය.
    මේ ශිෂ්‍යත්ව ක්‍රමය යටතේ ලබා දෙන උපාධි හැදෑරීම සඳහා උසස් අධ්‍යාපන ආයතනයයයක් තෝරාගැනීමේදී ඔබත් හොඳින් කරුණු සොයාබලා ඒ තෝරාගැනීම සිදුකරන්න. පසුතැවීමට ඉඩ නොතබන්න

    Google review walin gaththe
    ------ Post added on Nov 14, 2021 at 7:26 PM