තැන්ක්ස් මචෝ දැනුවත් කළාට...
කවුන්සිලර් හම්බ වෙන්න නිතර යන්න ඔන වෙනඑකක් නැහැ නේද?
මුලින්ම ගිහින් බලපන්, එතකොට කවුන්සිලර් කියයි ආයිත් එන්න ඕනෙද කියල. උඹ හිත හදපන් කෙල්ලගෙ, කවුන්සිලර්ලත් කරන්නෙ ඒක තමයි.
තැන්ක්ස් මචෝ දැනුවත් කළාට...
කවුන්සිලර් හම්බ වෙන්න නිතර යන්න ඔන වෙනඑකක් නැහැ නේද?
මෙරට ජනගහනයෙන් සියයට 10 ක් විශාදය හෙවත් මානසික අවපීඩනයෙන් පෙලෙන බව සෞඛ්ය අමාත්යාංශය පවසනවා. එමෙන්ම, මෙරට ජනතාවගෙන් සියයට 1 ක් උග්ර විශාදයෙන් පෙලෙන බවයි සෞඛ්ය අමාත්යාංශය පවසන්නේ
hiruHealth
meka hoda kara ganna puluwan deyak machan ...kalabala wenna epa.
මෙරට ජනගහනයෙන් සියයට 10 ක් විශාදය හෙවත් මානසික අවපීඩනයෙන් පෙලෙන බව සෞඛ්ය අමාත්යාංශය පවසනවා. එමෙන්ම, මෙරට ජනතාවගෙන් සියයට 1 ක් උග්ර විශාදයෙන් පෙලෙන බවයි සෞඛ්ය අමාත්යාංශය පවසන්නේ
hiruHealth
meka hoda kara ganna puluwan deyak machan ...kalabala wenna epa.
අනේ මචන්ලා මට මගේ ජීවිතේ හැම දෙයක්ම එපා වෙලා...
මගේ ගර්ල්ට විශාදය කියන මානසික රෝගය හැදිලා..
එයා ගොඩක් වෙනස් වෙලා මේ දවස් ටිකට ඒ නිසා අම්මලා එයාව ඩොක්ටර් කෙනෙක් ගාවට ගෙනිහින් ඊට පස්සේ මානසික වෛද්ය ඒකකයට දාලා...
එතනින් තමයි කිව්වේ...
හෙට ඩොක්ටර් මටත් එන්න කියලා...
අනේ මන්ද කාටවත් මේ වගේ දේවල් වෙන්න එපා...
කැම්පස් එකේ ලාස්ට් එක්සෑම් එකට පාඩම් කරලා වැඩිවෙලා මේක වුනේ...
ඔයාලාගේ ගර්ල්ලවත් මේ ලෙඩෙන් පරිස්සම් කරගන්න...
මගේ ලෝකෙම කඩන් වැටිලා දැන්....

ඔය ලෙඩේ විභාග ලං වෙනකොට හැදෙනවා නේද
මට මතකයි බණ්ඩාර සර් ඔය වගේ සින් එකක් කිව්වා 2009 උසස්පෙළ කාලේ
ඕක හරියනවා බන් මචන් ආගමික දේවල් වලට පොඩි නැබුරුවක් කරන්න
අනිවා හොද වෙනවා.කෙල්ලන්ගේ මසන කොල්ලො වගේ නෙවෙයිනෙ බන්
පොඩි දේටත් හිතනවා කෙල්ලෝ එකයි ඔහොම වෙන්නෙ
කෙල්ල ලගින් හිටපන් පාඩම් කරන අතරේ පොඩ්ඩක් රිලැක්ස් වෙන්න ඇවිදලා එහෙම දේවල් කරපන් මැරීගෙන පාඩම් කරන්න ගියාම ඔහොම මතකයේ හිටින්නේ නෑ සරලව කරන්න ඕනේ කරන වෙලාවට උපරිමයෙන් කරන්න ඕනේ
එකයි තත්වය
මේක මම කිව්වේ අපිත් ඔය වගේ ලගින් යන දේවල් දැකල තියෙන නිසා![]()

මේ වෙලාවේ කෙල්ල ලගින්ම ඉන්න ඕනි වෙලාවක්, උඹත් ඇත්වෙනවා වගේ එයාට දැනුනොත් තව තත්වය වැඩි වෙන්න පුළුවන්. හොඳට ලගින් බලාගන්න, ඔයවගේ අයට සිය දිවි හානිකර ගැනීමේ අදහස් එනවා. නියම විදියට ප්රතිකාර කරොත් සනීප කරගන්න පුළුවන්. ඉක්මනට සුව වෙන්න කියල ප්රාර්ථනා කරනවා......
තැන්ක්ස් මචෝ ලින්ක් එකට,මත මේ ගැන අහල තිබුනත් හරියටම දැනගත්තේ අදයි
.මේකටද Depression කියන්නේ
.මචං බය නැතුව හිටන් කෙල්ලට ඉකමනට සනීප වෙයි
බය නැතිව ඉදහන්,, උඹ ඉන්ස්පෙක්ටර් කෙනෙක් වෙලත් ප්රශ්න වලට මෙහෙම බය වෙනවද?
ඉක්මනින් හොද වෙනවා..
ඔය රෝගය මම දන්න විදියට හැදෙන්නෙ නම් වැඩි වැඩියෙන් කල්පනා කලාම, හිතට ලොකූ දුකක් දැනුනම.. තනිකම පාළුව වැඩියෙන් දැනුනාම.. යාලුවො එක්ක ආශ්රයක් නැතිවුණාම.. මානසික ආතතිය වගේ සීන් වලින්.. තව තවත් දේවල් තියෙනවා.. මචං ඔය ලෙඩේ හැදුනාම ඒ හැදුන කෙනා බොහෝම හොඳින් බලාගන්න ඕන.. එයාලගෙ හිතට එන ආවේගය බොහොම වැඩියි.. ක්ෂණික තීරණ වලට පෙලබෙන්න බලනවා.. ඒක නිසා හොඳන් ආරක්ෂා කරන්න ඕන.. උඹ කලබල වෙන්න එපා මචං.. ඕක හොඳ කරන්න පුළුවන් Psychotherapy (මනෝ රෝග චිකිත්සාව) හරහා.. ඒත් එකපාරම බැහැ.. ටික කාලයක් යනවා මම හිතන්නෙ..