තරු පංතියේ හෝටලේක, මගුලකට ආරාධනාවක් ලැබු&#3505

pizzu puza

Well-known member
  • Oct 24, 2011
    4,926
    357
    83
    බෝක්කුව උඩ
    machan meke wadagath dewal thiyenawa. na kiyanne na. habai moda adahasuth thiyenawa. meka godak wadagath wenne wena ratakata gihin ehe function ekakata giyoth.

    mama ahanne lankawe indan mokatada aniwaryen blazer danna ona, athin kanna ba kiyanne? mama nan mama kamathi andumin gihin athin kala thiyenawa oya posh kiyana hotel okkogema wage (hilton eka arenna. ekata gihin na). kama jathiya anuwa thamai handada athada kiyala theeranaya karanna ona. lankawe kama hadala thiyenne athin kanna. samahara european kama, noodles wage ewa nan handen/garuppuwen kana eka lesiy thamai. anna ewage ekakata ewa pawichchi karanna. thamange rate ananyathawayai thamange pahasuwai anuwa thamai wada karanna ona. boruwata hotel ekakata giya kiyala wena kawuruwath karapu paliyata thaman ewa karanna ona na.


    mama inne pitarataka. mehe suddo pizza sandwich kanne athin.. habai mama dakala thiyenawa lankawe kalu suddo pizza garuppuwen kanna yanawa.... :D
     

    Shamil Max

    Well-known member
  • May 18, 2008
    7,379
    2,206
    113
    Boralesgamuwa
    Very Good Post Machan.පොඩි දෙයක් මචන්. මන්නම් කියන්නේ අද කලේ wedding එකකට යනවනම් specially 5star hotel එකකට යනවනම් present එකක් විදියට සල්ලි අඩුම රුපියල් 3000-5000ත් අතරවත් නැත්තම් couple එකට ගෙදරට අවශ්‍ය වෙන දෙයක් අරන් යන්න. සල්ලි තම ගොඩක් වටින්නේ මොකද wedding එකට ලොකු වියදමක් දරන නිසා.මන් අත්දැකීමෙන් කියන්නේ.මගේ අක්කගේ wedding එකට සමහර මිනිස්සු පොඩි ළමයෙක්ගේ B'day party එකකටවත් දෙන්න ලැජ්ජ පොඩි මල් පෝච්චි දීල තිබ්බ.Wedding එක තිබ්බේ mount එකේ grand ballroom .පට්ට වියදමක් ගිය.ඒ ගැන අනිවාර්යෙන් හිතන්න ඕන .අපිනම් ගියාම සල්ලිම තම දෙන්නේ. අනිවාර්යෙන් plate එකේ ගානට වඩා double වත් වෙන්න දෙනවා:):)

    5numme.png